Akıllı

13.4K 583 66
                                    

     Medya : Bora

    Kafede oturduğumuz masadatoplam 7 kişi vardı. Ben, Aras, Berk, Bora, Savaş, Barış ve Barış'ın kardeşi Almida vardı. Hepsi beni iyi karşılamıştı ve şimdide sohbet ediyorduk.

Savaş  " Berk siz ne zaman mafyalığa başlıyacaksınız?" masada şok etkisi bırakmış, herkes bana bakıyordu. Savaş yaptığı mallığın farkına varmış olmalı ki açıklamaya girişti.
" eee şey ben şakasına söylemiştim zaten." hepsi hala bana bakıyordu. Hepsine tek tek bakıp en son Berk'in üstünde durdum. Tek kaşımı kaldırıp bakmaya devam ettim.

" eee Berkciğim dökülün bakalım. Beni salak yerine koymayın." dediğimde Berk hemen açıklamaya girişti.
" ımm şey işte bu başlıyacağım şeyi şey yaptı. Böyle şey oldu işte." dediğinde kaşlarımı çatıp soğuk bir şekilde konuştum.

" güya aileyiz ha. Beni mal mı zannediyorsunuz. Benim herşeyden haberim var. Sadece sizi denemiştim." hızlıca ayağa kalkıp bana seslenmeler eşliğinde kafeden çıktım. Yolda yürürken bir yandanda Derin'i arıyordum.

- alo kanka ne yapıyorsun?

- okul için alışveriş yapıyordum.

- yeri söyle bende geleyim.

ARAS'DAN DEVAM

    Bugün mal Savaş yüzünden Ada herşeyi öğrendi resmen amk. Babama ne diycez biz şimdi.
Hala kafeden kalkmamış ne yapacağımızı düşünüyorduk.

Bora  " of  Savaş yaa. Şimdi biz babama ne diyeceğiz. Hem Ada'da bizde korkacak."

Savaş" oğlum kız zaten her şeyi biliyormuş. Bence saf numarası yapıyor kız." dediğinde bora alayla sırıttı.
" bu kız bara bile gitmemiştir daha hem yetimhanedeyken ne yapabilirdi ki?" Ada'nın ilk geldiği günü hatırladım. O akşam onunla göz göze gelmiştik ama ben yanlış görnüşte olabilirdim.

" aslına bakarsak ben Ada'yı bize geldiğinin ilk akşamı barda görmüştüm. Akşam demiyimde gece 4'de fln işte."dediğimde Savaş ben haklıymışım der gibi sırıttı.

Savaş" demiştim işte. "

Berk" bir kere bizim ev koruma dolu çıkamazki, sen emin misin gördüğüne "

" aslında çok emin değilim. Sadece bir sefer göz göze geldik. Ztn o zaman da hızlıca bardan çıktı. " herkes yine düşüncelere dalmıştı.

" neyse ben babamı arıyım. " hepsi onaylayınca babamı aradım.

- alo

+ baba sana bişey demem gerek.

- söyle

+ Ada bizim mafya olduğumuzu öğrendi.

- Nee? Nasıl öğrendi? Ben sizi uyarmadım mı?

+ aslında oda biliyormuş gibi davrandı. Safa yatıyormuş heralde.

- neyse olan oldu artık. Sen Adayı araştır bakalım birşey çıkacakmı?

+ tamam

Telefonu kapatıp babamın söylediklerini guruba anlattım.



Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin