2 hafta sonra
İki hafta boyunca Mert okula hiç gelmemişti. Bir kaç kez mesaj atsamda görmemişti. Onun için endişeleniyordum. Ne olmuş olabilirdi ki.
Bugünde okula gitmek için hazırlanmış ve Mirayla okula gelmiştik. Gözlerim istemsizce Merti ararken nihayet gözlerim onunla buluştu. Yüzümü ifadesiz tutmaya çalışırken aldığım kokuyla şaşkınlığım büyüdü. Mert vampir kokuyordu.
Ben şaşkınlıkla ona bakarken o ne olduğunu anlamamıştı. Gözlerimi ondan ayırıp beni izleyen Miray'a döndüm.
" Miray galiba Mert vampire dönüşmüş." dediğimde suratıma mal mal baktı. Daha sonra dediğimi idrak etmiş olacak ki. Ağzı kocaman açıldı.
" nEEE!?" herkesin bakışları bize dönerken küfür etmemek için kendimi zorladım.
Zil çaldığında herkes içeriye girmeye başladı. Biz sınıfa girdiğimizde hızlıca cam kenarını kaptım ve oturdum. Hoca içeriye girmişken ben hala camdan dışarı bakıyordum. Mertgilin sınıfı bedendi ve dışarıda basketbol oynuyorlardı.
Ben dikkatle onları izlerken bir çocuğun yere düştüğünü gördüm. Dizleri azıcık kanamıştı. Mert kendini zor tutuyora benziyordu. Hızlıca sıramdan kalkıp sınıftan çıktım. Onu oradan çılarmam lazım. Herkesi tehlikeye atıyordu. Bizim türümüzü belli edebilirdi. Vampir hızımla okuldan çıktığımda hızlı adımlarla basketbol sahasının içine girdim ve Mert'i tuttuğum gibi sürükleyerek okuldan dışarı çıkarttım.
Kanlı alandan uzaklaştığımda derin bir nefes aldım ve Merte döndüm. Şaşkınlıkla bana bakıyordu.
" ne yapıyorsun ?"
" ne yapıyormuşum?"
" neden beni buraya getirdin." dediğinde göz devirdim.
" senin hayatını kurtardım ve aldığım tepki bumu?!"
" ne kurtarması?" dediğinde tekrar göz devirmemek için kemdimi zor tuttum.
" az kalsın çocuğun kanını içecektin. Aha sonra konsey üyeleri de seni türlerini belli ettiğin için öldüreceklerdi." dediğimde ağzı açık bana bakıyordu.
" sen bunları nerden biliyorsun. "dediğinde gıcıkça sırıttım.
" sanane "dediğimde sinirle bana baktı. Kolumu tutup sıkmaya başladı. İnsan olsaydım orası kesin morardı.
" cevap ver bana. " dediğinde göz devirdim.
" böyle yaparak beni korkutabileceğini mi zannediyorsun. " dediğimde şaşırdı. Kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Kimsenin olmadığı ara sokaklardan birine geldiğimizde beni duvarla arasına aldı. Ben şaşkınlıkla ne yapacağına bakarken yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladı.
" ne yapıyorsun. "sesimin güçsüz çıkmasına bir kez daha lanet ettim. Cevap vermeden bana yaklaşmaya devam etti. Dudaklarıma bakıyordu. Onu hızlıca ittim. Tamam belki az bir şey hoşlanmış olabilirim ama bu beni istediği zaman öpebileceği anlamına gelmiyor.
" ne yaptığını sanıyorsun. Ben altına aldığın kızlara benzemem." dediğimde sırıttı.
"biliyorum güzelim. Neyse sen bunu bırakta benim vampir olduğumu nereden bildiğini söyler misin. Bak nazikçe soruyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasyMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?