Ezikleme

7.5K 355 51
                                    

   Miray'ı dışarı çıkartıp banklardan birine oturttum.

* * * * * *

Miray'a her şeyi anlattığımda ağzı açık kalmıştı. " yüzünü göstersenee." tamam diyecekken tenefüs çaldı. " dikkat çekmek ve yüzümü gösterek istemiyorum. Okul dışında gösteririm. Birde senin okuluna kaydolacağım." dediğimde başını salladı. "peki ismini ne yapacaksın." dediğinde düşündüğüm isimlerden birisini söyledim. " Alara olabilir ama soy adımı düşünmedim."

"alara güzel bir isim soy adında yıldız olabilir. Zaten güzellik abidesisin. Yakışır sana." güldüm. "olur valla. Neyse ben bir nüfus müdürlüğüne gidiyim. Sen hala yetimhanede mi yaşıyorsun." üzgünce başını salladı. "tamam o zaman seni yanıma alıyorum." dediğimde sevinçten üstüme atladı. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi geri çekildi. "ama vermezlerki." kahkaha attım. "emin misin. Bana mı vermeyecekler?" dediğimde oda sırıttı. "tamam bende geliyim senle." kafamı tamam anlamında salladım.

Miray bu özel okulda burslu okuyordu. Kendisi inek olsada güzel bir arkadaş.

   Okuldan çıkacakken 4 kız önümüzü kesti. Miray'a baktığımda korkmuş gözlerle ona bakıyordu.
"ne vardı?" dediğimde 4kızdan en öndekisi konuştu. "ooo İnek Miray kendine koruma mı tutmuş. Ahahah unutmuşum burslu olduğunu." herkes etrafımızı çevirmeye başlamıştı. Derin bir nefes aldım. Miray'ı kolundan tutup okulun çıkışına sürüklemeye başladım taki o cümleyi kurana kadar.

Tabi annen ve baban senin gibi bir kızı sevmediği içinbırakmışlardır.

Tabi annen ve baban senin gibi bir kızı sevmediği için bırakmışlardır.

Tabi annen ve baban senin gibi bir kızı sevmediği için bırakmışlardır.

Sinirle arkamı dönüp söyleyin kızın boğazını tuttum ve sıkmaya başladım. "hiç olmassa onun karakteri güzel. Senin gibi beş para etmez değil." deyip bıraktım. Kız cırlamaya başladı. "sen enim kim olduğumu biliyor musun. Seni mahfederim." dediğinde alayla güldüm. Elimle kendimi gösterdim. "beni mi. Emin ol bana hiçbir şey yapamazlar." bu sefer o güldü. "sen daha yüzünü gösteremeyecek kadar korkaksın. Yoksa çok mu çirkinsin. Kel misin. Ha"

" emin ol sana güzelliğimle bin basarım ama şu saatten sonra kendini kolla. Bana veya Miray'a bulaşırsan seni mahfederim." geri dönüp Mirayla çıkmaya başladık. Miray yerinde durunca bende durdum. Baktığı yere bakınca o çocuğu sevdiğini anladım. " hadi Miray yürü. "

* * * * * *

Tüm işlerimiz bitmişti. İkimize yetebilecek büyüklükte bir ev almıştım. Apartman olarak. İsmimi değiştirmiştim, alışverişe çıkıp kıyafetler almış kendimi Mirayın okuluna kayıt ettirmiştim. Şuansa Mirayla oturmuş dinleniyorduk.

" herşey için teşekkür ederim Ada." kaşlarımı çattım. "teşekkür etme ben yapmam gerekni yaptım. Sen küçükken hep benim yanımdaydın. Şimdi de ben senin yanındayım. Hem bana bir daha ada diye seslenme benim adım alara. Daha kendimde alışamadım ama alışacağız artık." dediğimde gülümsedi. " Alara ben birini seviyorum ama o beni hiç görmüyor. "

" çıkıştaki çocuk mu? "

" evet. "dediğinde sırıttım anlamıştım ona olan bakışlarından. " eee anat bakalım nasıl birisi. "

" aslına bakarsan onu yaklaşık bir haftadır seviyorum. İsmi Mert. Kendiside züppenin teki. Arkadaşlarını hep yanlış seçiyo. Sadece umut diye birisi var. O en iyi arkadaşı. Diğer arkadaşları ise parası için yanında ama bu onu anlamıyor. Tüm kızlarda peşinde. Badboyluğuyla meşhur. Okuldaki çoğu kızı sikmiştir. Etrafı kız kaynıyor. "

" ohaa sen bu çocuğun nesine aşık oldun. "dediğimde bir müddet düşündü." valla bende bilmiyom. Bu aşk ota da konuyo boka da. Benimki boka konmuş heralde. "sırıttım" ben de kötüyüm ama insanları ezniyorum. Neyse ben senin için ne yapabilirim. "dediğimde sinsice sırıttı." onu kızlardan uzak tutabilirsin. Birde ona anonim olarak yazmak istiyorum ama ben yazamam. O yüzden sen benim adıma yaz. "kaşlarımı çattım." tamam kızlardan uzak tutarım ama ona senin adından yazamam. Ancak eniştem olarak yazarım. Onun seni tanıması lazım beni değil. Hem sen ona aşık olduğuna emin misin. En sonki aşık olduğun kişiyi bir hafta sevmiştin. Sonraysa yüzüne bakmamıştın hatırlatıyım. "

" bilmiyorum ama sen yine de yaz. Seni birisi fln seviyo de. "kafamı tamam anlamında salladım." yarın yazarım yani sm kartı almam lazım. Malum şimdi onun çevresi geniştir ama bende hacker ım. Beni küçümsememek lazım."dediğimde gülümseyip bana sarıldı." iyiki hayatımdasın. "bende gülümsedim." sende iyiki hayatımdasın. "

   Yatağımda yatarken bir yandanda ailemi düşünüyordum. Hepsi beni öldü biliyorlardı. Bu suratla karşılarına çıksam ben olduğuma inanmazlar zaten.

Steven'i abilerime emenat etmiştim. İnşallah iyi bakarlar. Zaten venim mirasım da Steven 'ın üzerine. O yüzden baya bi zengin. Onları çok özliyeceğim ama yapacak bir şey yok. O sürtük yüzünden hepsi. Ondan da intikamımı alacağım zaten.









Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin