Düşman Okul

6.6K 358 53
                                    

   " ben sizin kardeşiniz Adayım." dediğimde hepsi ağzı açık bana bakıyordu.

Aras " bu imkansız." dediğinde sırıttım.

"imkansız diye bişey yoktur. Size her şeyi anlatacağım ama kimseye söylemeyeceksiniz." hepsi kabul edince anlatmaya başladım.

" ben Paris'te okurken oradaki bana düşman olan sürtük kızlardan birisi kalbime kazık sapladı." dediğimde lafımı Berk böldü. " kazık saplamak nedir yaa hangi çağda yaşıyoruz. "göz devirip anlatmaya devam ettim." ben ölümsüz olduğum için kendimi ışınlayıp başka yere gönderdim ama uyandığımda yüzüm değişmişti. "dediğimde hepsi kahkaha atmaya başladılar.

  Sinirleniyorum ama...
Birden vampir yüzümü çıkardım. Bu seferde şaşkınlık ve korkuyla bana bakıyorlardı. Tısladım.

" ben vampirim ve bu anlattıklarım da gerçek. Mal mal davranmayı kesin. " dediğimde hala korkuyla bana bakıyorlardı. Vampir hızımla Berkin yanına gittiğimde hepsi yerinden sıçradı. " şimdi inandınız mı?" deyip sırıttım.

Aras " i-inandık."

" neyse anlatmaya devam ediyim. Yüzüm değiştiğinde siz bana inanmazsınız diye en yakın arkadaşımın yanına buraya geldim. O benim vampir olduğumu biliyordu. O yüzden ona inandırmak zor olmadı." dediğimde hala hepsi ağzı açık bana bakıyordu. Sonra Berk birden gelip bana sarıldı. Bende ona kollarımı sardım.

*****

   Şuan Arasgilin evinde oturuyoruz ve bana merak ettikleri soruları soruyorlar.

Berk " yarasaya dönüşebiliyor musun? "dediğinde birden yarasaya dönüşüp onun omzuna kondum.

Aras" özel güçlerin varmı? "

" evet bu arada ben sadece vampir değilim. "

Bora" başka ne olabilirsin ki. "dediğinde alayla sırıtıp konuştum." melez. "

Bora" o ne demek. "

" yani kurt, büyücü, cadı, peri ve vampirim. Ayrıyetten bir sürü özel gücüm var. "

* * * * * * * * *

   Sabah Miray'ın üzerimde tepinmesiyle uyandım. Dün abimlerle Miray'ı tanıştırmıştım ve biraz gezmiştik. Bir ara magazinlere yakalanmıştık ama ben hepsini tehdit ederek sildirmiştim.

    Bugün okul vardı ve sınavarıda unutmamak lazım. Lavobodaki işlerimi halledip üstümü giyindim.

Saçımı ve makyajımı da yaptıktan sonra Mirayla birlikte araaya bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı ve makyajımı da yaptıktan sonra Mirayla birlikte araaya bindik. Okula geldiğimizde arabayı yavaşça park edip indik. Miray benimle konuşmak istediğini söylediği için zil çalmadan banklardan birisine oturduk.

Miray " Alara ben Mert'i sevmediğimi anladım." dediğinde fazla şaşırmamıştım. Miray sevdiği kişiyi çok çabuk sever, çok çabuk bırakırdı.

" nerden anladın bunu." dediğimde dudağını büzdü.

" ben aslında Umut'u seviyormuşum ama Mert hep onun yanında dolaşınca Merti sevdiğimi zannetmişim. " sebebi çok mantıksız gelse de kurcalamadım.

" peki sen öyle diyorsan."

   Zil çaldığında sınıfa çıktık ve yerlerimize oturduk. Hoca gelince herkes gibi bizde ayağa kalktık. Klasik selamlaşmadan sonra Matematik dersine başladık. Ben sıkıntıdan oflayıp dururken Miray dersi dinlemeye çalışıyordu ama ben ofladıkça herkesin dikkati dağılıyor ve bana bakıyorlardı.

Hoca " Alara konuyu iyi biliyorsun heralde dersi dinlemediğine göre." dediğinde şirince gülümsedim. Hoca devam etti. " o zaman bize tahtadaki soruyu çözebilirsin." tahtaya baktım. Derslerle ilgili çok zeki olduğum söylenemezdi ama özel güçlerim boşa yok değil mi? Hemen hocanın aklını okudum.

" cevap 148. "dediğimde hoca aklımdan çözdüğümü zannettiği için çok şaşırmışa benziyordu.

* * * * * *

  Teneffüs zili çalınca derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Mirayda benimle birlikte kalkınca bahçeye çıktık. Bahçede büyük bir topluluk vardı.

   Karşıda bizim okulda hiç görmediğim bir grup varken bizim tarafta bizim okuldaki erkekler ve kızlar vardı. Baktığınızda karşı tarafın daha fazla olduğunu anlayabilirdiniz.

" Miray bunlar kim biliyor musun?" dediğimde başını evet anlamında salladı ve anlatmaya başladı. " bizim okula düşman bir okul var. Her yıl dövüşürler ve kimin daha güçlü olduğuna karar verirler. Karşı taraftakiler de düşman okul işte ama bu sefer bizim okul dayak yiyecekmiş gibi gözüküyor." oradaki topluluğa biraz daha yaklaştık. Anladığım kadarıyla bizim okulun kızlarıyla düşman okulun kızları, erkekleriyle de bizim erkekler.

    Düşman okulun başkanı diye düşündüğüm kişi konuşmaya başladı." duyduğum kadarıyla burada Karahanların kızı okuyormuş." dediğinde şaşkınlıkla Mirayla birbirimize baktık. Bunu nasıl öğrenmiş olabilir ki!

   Bizim okulun başkanı Mertti galiba çünkü en önde o duruyordu.

Mert " ne saçmalıyorsun sen." dediğinde düşman okulun başkanı gevşek gevşek güldü." yoksa Karahanların kızı korkuyor mu?" dediğinde sinirlenmiştim. Kimse bana korkak diyemezdi.

   Miray'ın beni durdurma çalışmalarını önemsemeden Mertin yanına geçtim ve alayla sırıttım." beni mi arıyorsun?"dediğimde tüm okul şaşkınlıkla bana bakıyordu. Selim ( karşı okulun başkanı ) beni görünce ilk hayranlıkla beni süzdü, sonra ise konuştu." vaay anlatıldığından daha güzelsin. " dediğinde sırıttım." biliyorum tatlım ama siz buradan çıkmazsanız dayak yiyeceksiniz." dediğimde bu sefer o alayla sırıttı. " yaa o nasıl olacakmış."

   Yanına yürüyüp kafayı gömdüm ve cevapladım. " işte böyle."

Kavga başlamıştı.













Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin