Etrafıma bakarken önüme bir el uzatıldı. Kim olduğuna baktığımda tanımadığım birisiydi. Kahverengi saçlı, mavi gözlüydü.
" benimle dans edermisin?" bir müddet düşünüp kabul ettim. Elimden tutup piste götürdü. Uyumlu bir şekilde dans ediyorduk.
" ben Evan." dediğinde tebessüm ettim. "bende Ada." dediğimde şaşırmıştı ama belli etmemeye çalıştı. "türk müsün?" kafamı evet anlamında salladım.Slow bir şarkı çalınca ellerimi onun boynuna doladım. Oda belimi kavradı. Biz yavaş dans ederken tam vakti diye düşünüp kafamı boynuna gömdüm. Bir yandan yalıyor bir yandan da ısırıyordum. Evan arada sırada kısık sesle inliyordu.
Vampir dişlerimi çıkarıp boynunu ıssırdım. Evan bu sefer daha fazla inlemişti. Dışarıdan gören herkes ön sevişme yapıyoruz diye düşünürdü. Hatta Evan bile öyle düşünmüşe benziyordu çünkü itme gibi bir hamle yapmıyordu.
Kanının birazını içtikten sonra bıraktım ve kimseye belli etmeden yarayı kapattım. Bu sefer sarılarak dans etmeye başladık. Bu sırada gözüm birisine çarptı. Daha doğrusu üç kişiye... Dikkatlice bana bakıyorlardı.
Bunlar dünki iş adamlarıydı ve beni tanımış gibi bakıyorlardı. Yavaşça Evan 'dan ayrıldım.
" benim gitmem lazım Evan. Seni tanıdığıma memnun oldum. Görüşürüz." suratında üzgün bir ifade belirdi ama sonra kendini topladı. Bu acaba bana aşık mı oldu çünkü onunla dans ederken kalbi çok hızlı atıyordu.
" umarım tekrar görüşürüz." dediğinde bişey demeden hızlı adımlarla bardan çıktım. Peşimden onlarında geldiğini düşünüyordum. Arabamı almadan ormana girdim. Neyseki orman bara çok yakındı. Bir ağaca saklanıp baktığımda onlarda ormana girmişlerdi. Oyun oynamaya karar verdim.
Kaçırılma olayından sonra yanımda her zaman iki telefon taşıyordum. Hiç bir bilgimin olmadığı telefonu aldım ve içine sesimi kaydettim. Telefonun not kısmına da şöyle yazdım. "beni takip etmeyi bırakın! Benim zekamla ve gücümle baş edemezsiniz."
Her şey hazır olunca onlardan biraz uzaklaşıp ses kaydını çalıştırdın ve orada ağaçların birisinin en tepesine çıktım.
" SİKTİR."
" resmen kız bizimle oyun oynadı." adamların birisi telefonu eline aldı." abi kız not bırakmış. "dediğinde yanındaki sinirle tısladı." oku. "
" beni takip etmeyi bırakın. Benim zekamla ve gücümle baş edemezsiniz. Demiş. "dediğinde bu sefer öbürü konuştu." bu siktiğimin kızı bize meydan okuyo resmen. "dediğinde dayanamayıp konuştum." ne meydan okuması amk peşimi bırakın diyorum size. Götünüzden mi anlıyorsunuz. "dediğimde ilk yerlerinden sıçradılar. Sonra kafalarını kaldırıp ağaçta sallanan tatlı(!) , ponçik(!) kıza baktılar. Yani bana...
" oha kızım oraya nasıl çıktın. "göz devirdim." konumuz bumu. "dediğimde en olgun olan kişi olduğunu düşündüğüm konuştu." doğru, şimdi neden bizimle uğraştığını söyle. "salağa yatmaya karar verdim." ben sizinle uğraşmıyorum ki. "alayla sırıttı." o videoyu gönderende ebemdi zaten. İn aşağıya. "kaşlarımı çattım." neden. "
" sen inmezsen biz çıkarız. "bu arada bu üçünün ismi şöyleymiş. Olgun olduğunu düşündüğüm kişi Luis, yanındakiler de Jeff ve Carlos...
" üff tamam be iniyorum. "deyip dallardan tutunarak aşağı indim. Şuan düşündüm de ben neden bunları öldürmüyorum. İyice merhametli olmaya başladım haa. Hepsini öldürmeye karar verdim. Sonuçta kimse bana birşey diyemez. Doğamızda var.
Luisin yanına gidip elimle omuzlarını tutup kendime iyice yaklaştırdım. Kurtulmaya çalışıyordu ama gücü yetmiyordu. " napıyorsun." dediğinde sırıttım. "şşştttt." deyip boynuna gömüldüm ve kanını ömürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasiMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?