Medya : MirayMirayla oturmuş Merti sevgilisinden nasıl ayıracağımızı düşünürken bir yandanda kahve içiyorduk.
" bence bıçaklayalım sonra da tehdit edelim." deyip piskopat gülüşümü yaptım. Miray gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu.
" alara o piskopat düşüncelerini benden uzak tut." göz devirdim.
" ne var yani Allah Allah."
" onun yerine kızı sıkıştırıp bıçağı boğazına dayarız ama zarar vermeyiz. "
" bu olabilir bak. Benim planım daha mantıklı olsada neyse." dediğimde Miray alayla güldü." ben plan işini sana bıraksam kız yarına sağ çıkmaz. Neyse hadi kalk kıza ayar vermeye gidelim. " sırıttım. Bu iş çok eğlenceli olacak.
" tamam gel ben sana giyeceklerini veriyim. Tanınmamamız lazım. " odama gittiğimizde giysi dolabından onun için seçtiğim kıyafetleri kucağına fırlattım.
O giyinmek için kendi odasına giderken kendime de güzel bir kombin hazırladım ve giydim.
Miray odaya gelince onu süzdüm. Güzel olmuştu.
" şimdi saç renklerimizi değiştireceğiz. İkimizinde siyah olsun." deyip banyodan siyah saç spreyini çıkardım.
" bunlar çıkar dimi."
" merak etme yıkadığında kolayca çıkıyor." banyoya gidip saçlarımızı boyadıktan sonra yüzümüzü gizlemek için çekmeceden maske çıkardım.
( Miray 'ın maskesi )
( benim maskem )
İkimizede aynı şapkadan ve siyah lenslerden verdiğimde herşey hazırdı.
İkimizde birbirimizi süzdüğümüzde tanınmayacak hale geldiğimizi anladım." hadi çıkalım. Mertçiğim beni bekler." gülüp peşinden gittim. Arabamıza binip Mertin instangramdan paylaştığı kafeye sürdüm.
Kafeye nihayet vardığımızda aynı anda arabadan indik ve kafeye girdik. Bu kıyafetlerle dikkat çeksekte umursamadan Mertlere 2 masa uzaktaki yere oturduk.
Mert, umut ve yanlarında iki kız vardı.Miray gözlerini Mertin yanındaki sarı çiyana dikmiş, kötü kötü ona bakıyordu. Mirayı dürttüm.
" kızım biraz sakin ol. Kıza öldürecekmiş gibi bakıyorsun." dediğimde derin bir nefes alıp bana baktı. Bende planı açıklamaya başladım. " bak şimdi kız lavoboya gittiğinde ben peşinden gidip onu hallediyorum. Sende Merte bir not yazıyorsun. Notta şu yazacak ' biz dediğimizi yaparız.' yazacak. Sonra da buradan gideceğiz. Anladın mı?" dediğimde kafasını salladı.
" tamam hadi kız lavoboya gitti. Kalk. "dediğinde kızın gittiğini fark edip ayağa kalktım ve sırıtarak lavoboya girdim. Kız aynada makyajını düzeltiyordu. Kimsenin olmadığını görünce kapıyı kapatıp kilitledim.
" hey napıyorsun aç kapıyı. " dediğinde sırıttım.
" şştt sessiz ol. Şimdi sana birşey söykeyeceğim ve onu yapacaksın." dediğimde kız kaşlarını çattı. Onun itiraz edeceğini anlayınca hipnoz gücümü kullanmaya karar verdim. Bıçağı evde unuttuğumdan böyle olacak artık. Gözlerimi mor yapıp kızın tam gözlerinin içine baktım.
" Mertten ayrılacaksın ve giderkende onun suratına tokat atacaksın. Tamam mı?" uyuşuk bir sesle konuştu.
" tamam."Gözlerimi normal rengine çevirip lavobonun kilidini açtım ve dışarı çıktım. Miraya işaret verdiğimde notu garsona verdi ve merte gönderdi. Mert mal mal kağıda bakarken tuvaletten çıkan kız Mertin yanına gitti ve tokadı patlattı.
" Ayrılıyorum senden." deyip koşarcasına dışarı çıktı. Mert etrafına bakınırken miraya tamamdır işareti yaptım.Biz kafeden çıkacakken mertin buraya koştuğunu fark ettim. Bizi fark etmiş olmalıydı.
" Koş" miraya bağıınca koşmaya başladık. Ben bir yandan da Miray 'ın beynine konuşuyordum.
" miray sen eve git. Ben sonra geleceğim." miray ortalıktan kaybolunca olduğum yerde durdum ve arkamı döndüm. Ben durunca Mertte durmuştu ve mertin arkasında umut. ama benim o kafeye geri dönmem lazım.
Mert " sen kimsin?" dediğinde sırıttım. Sesimi kalınlaştırıp konuştum.
" enişteciğim bu seni hiç ilgilendirmez." deyip ona doğru yürümeye başladım. Mert ne yapıyo bu der gibi bakıyordu. Merti omzundan ittirip onun arkasındaki umutun yanına gittim.
" naber umut, şu arkadaşına göz kulak ol biraz. Kızlarla gezip durmasın." devam edecekken umutun arkasındaki bir yer dikkatimi çekti. Ben gözlerim dolu dolu oraya bakarken umut ve mert bana ne oluyor der gibi bakıyorlardı.
Umutu da omzundan ittirdim ve oraya gitmeye başladım. Kafenin önünde abilerim vardı ve gitmek üzereydiler. Hiç olmassa başka birisinin üzerinden konuşabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasyMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?