Okuldan çıktığımda jake ve arkadaşlarının dışarı beklediğini gördüm. Onları takmadan bebeğime gitmeye çalıştım. Ama jakegil önümü kesti.
Jake " bize açıklamayacak mısın?" şaşkınca ona baktım. "neyi." Martin " tabi ki vampir olduğunu." dediğinde alayla sırıttım. "hazır mısınız açıklıyorum." deyip biraz heyecanlanmaları için biraz bekledim ve devam ettim. "ben bir vampirim." deyip kahkaha attım ve onları beklemeden arabama binip gaza bastım. Yeni evimize gelince Steven evi bilmediği için ona konum attım. Buhün yapacağım birşey yoktu. O yüzden mutfağa gidip yemek yapmaya başladım. Daha doğrusu büyülü sözcükleri. Kövte, patates kızartması, pilav, salata ve ayran yapmıştım.
Odama gidip pijemalarımı giydim ve Steven'i beklemeye başladım.
Kapı çalınca kalkıp kapıyı açtım. Steven'di. Gülümseyip kollarımı beline sardım. O da bana salırılınca bir süre öyle kaldık. Ondan ayrılıp yüzüne baktım. Mutlu gözüküyordu.
" yemek yaptım gelde yiyelim." dediğimde gülümsemesini sürdürüp yanağımdan öptü. "ablaların en güzeli" dediğinde sırıtıp "yalakalık yapmada sofraya otur." dediğimde masaya oturup yemeye başladık. Bir yandanda okuluyla ilgili konuşuyorduk.
"eee okulun nasıl geçti, arkadaş edinebildinmi?" heyecanla konuştu. " evet edindim. Mike ve Stefan çok iyi kişilere benziyorlar. Stefan'ın ailesi zengün olsada Mike bursluymuş. Zaten öyle tanıştık. Mike'ı eziyorlardı, bende onu koruyunca arkadaş olduk." dediğinde menunca gülümsedim." iyi o zaman bir ara bende tanışırım." kafasını salladı sonra aklına bir şey gelmiş olacak ki soru dolu gözlerle bana baktı." abla akşam bara gidebilir miyim. " dediğinde kaşlarımı kaldırdım." tabi ki gidebilirsin. " deyip çantamdan para çıkardım. "al barda işe yarayacaktır ama biriyse yatmazsan sevinirim." dediğimde masumca sırıttı. "a aa abla ben hiç öyle şeyler yaparmıyım."Yemeğimizi yedikten sonra Steven bara gitti. Bende dışarıda gezmeye karar verdim. Belki avlanada bilirdim.
Üstümü değiştirip hafif makyaj yaptım. Saçımı da üsten topuz yaptığımda hazırdım.
Dışarı çıkıp ara sokaklarda gezmaya başladım. Sokağın köşesinde oturan evsiz adamlar vardı. Onların hepsi bana bakerken ben onları takmamaya çalıştım.O sokaktan ayrılıp bu sefer bar sokağının olduğu yere gittim. Her yerde ışıklar vardı ve bu gözümü kamaştırıyordu. Barların önünde sızanlardan önünde öpüşene kadar her boku yapıyorlardı.
Bu sırada bir çığlık sesi duydum. Tiz bir kız sesiydi. Bu sesi normal insanlar duyamazdı.Merak edip sesin olduğu yere gittim. Bir kızın etrafını üç kişi durmuş, dokunarak taciz ediyorlardı. Tacize karşı olduğum için olaya karışmaya karar verdim.
Sesli bir ıslık çalınca kızın etrafındaki adamlar bana döndü. Beni görünce hayvan gibi sırıtmaya başladılar. Bu hallerine göz devirdim. Şuan tam bir piçe benziyorlardı.
Normalde yakışıklı olabilecek kişilerdi ve büyük ihtimal şarhoş olduklarından böyle davranıyorlardı. Benden en fazla beş yaş büyük duruyorlardı. İçlerinden birisi sırıtarak konuştu. " ooo sen bu kıza bin basırsın güzelim. Gelde seni eğlendirelim." dediğinde alayla sırıttım. "eğlenme anlayışımın taciz olduğunu hiç zannetmiyorum piçler. Şimdi kızı bırakın." dediğimde bu sefer başka birisi konuştu. " sert kız. Çok severim." alıma gelen şeyle sırıttım. Akıllarını okuduğum üzere bunlar büyük şirket sahibiydiler.
Acaba haber başlığında" ŞOK ŞOK ŞOK! ÜNLÜ ADAMLARI KIZLARI TACİZ EDERKEN YAKALANDI! "görseler harika olur bence diyip telefonumu cebinden çıkarıp çekmeye başladım. Ama onlar şarhoş oldukları için hiçbir şey anlamıyorlardı.Telefon kaydederken konuşmaya başladım." kızı neden taciz ediyorsunuz. Birde iş adamı olacaksınız. "dedikten sonra ekranı yüzlerini çekecek şekilde tutup kapattım. Şimdi sıra bunları pataklamakta.
Kız ağlayarak hala yardım dileniyordu. Adamların üstüne yürüyüp birisine yumruk atıp diğerinin de erkekliğine geçirdim. İkisi acıyla inşerken diğeri üstüme gelmeye başladı. Yumruk atmaya çalışınca yumruğunu tutup çevirdim ve kolunu arkasına yasladım. O acıyla inlerken kulağına yaklaşıp fısıldadım. "bir daha böyle bir şey yapmazsınız umarım."
Arkamdan birisi sırtıma tekme atınca yere düştüm. Yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum ve bu onlar için hiç iyi olmazdı. Derin bir nefes verip onların vurmasına izin vermeden ayağa kalktım.
Hepsini teker teker dövdükten sonra adamlardan birisinin boğazından tutup ayağa kaldırdım. "bir daha bulaşmazsınız umarım." diyip arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Kız da arkamdan bana teşekkür ediyordu.
Mal kız orada ağlamak yerine dövmemde bana yardım etseydi hiç olmazsa işime yarardı.Sokaktan çıkmadan önce sokak lambasının altında duran kameraya orta parmağımı kaldırdım. Büyük ihtimal adamlar kameralara bakacaktı onları dövenin kim olduğunu anlamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasíaMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?