0.0

5.9K 280 224
                                    

Harry toplantı masasında otururken biraz sinirliydi çünkü Hermione neden bir toplantı yaptıklarını anlamamıştı. Neredeyse artık sesli bir şekilde oflamaya başladığı sırada kapı açıldı ve içeri giren kişi kendisini olduğu kadar büyük heyeti de şaşırtmıştı. Tamam onun bakanlık için çalıştığını zaten biliyordu ama burada neler oluyordu?

"Üzgünüm geç kaldım" dediğinde gözlerini devirmişti.

Hermione neden burada toplandıklarını anlatırken Harry'nin aklında sadece eve gitmek ve oğlu Albus'u sevmek vardı. Ginny her ne kadar onun için bir hata olsa da oğulları değildi.

"Peki bu görev için kimi düşünüyorsun?" dedi Ron.

"Biri Malfoy belli ki, peki partneri kim olacak?" Hermione derin bir nefes aldı.

"Harry diye düşünmüştüm" Harry elinde oynayıp durduğu kalemi düşürdü.

"Hayatta olmaz!" dediler aynı anda ama ne yazık ki heyet zaten karar vermişti.

"Bay Potter istediğiniz görevleri yapmak istiyorsanız artık istifa etmeyi de çok isteyen bakan Granger'a izin verip kendiniz başkanlığa aday olmalısınız" cümlesi Harry'i susturmuştu.

"Ve Bay Malfoy, kolunuzda taşıdığınız işaret ne yazık ki sizin kaderiniz" Hermione daha ağzını bile açmadan ikisininde susturulması işine gelmişti.

"Görevin detaylarını odanıza göndereceğim, toplantı bitmiştir" Hermione'nin bu cümlesiyle Harry hışımla kalkıp dışarı çıkmıştı. Yanından geçip gittiği küçük çocuğu farkında bile değildi.

"Baba" dedi Scorpius, Draco'ya bakıp.

"Efendim?"

"O, Bay Potter mıydı?"

"Evet" dedi Draco, onun arkasından bakarken.

"Ta kendisiydi"

*

"Delirmeme ramak kaldı" dedi Harry çığlık atarken.

"Özür dilerim" dedi Hermione.

"Ama sizi öyle göstermek yani bir aile olma yolunda ilerleyen bir çift olarak göstermek daha kolaydı" Harry kendi saçlarını yoluyordu.

"Bu ne işimize yarayacak tekrar anlatır mısın?" dedi Ron, o da sinirliydi.

"Harry'e zarar vermek ve Draco'dan intikam almak için delirecek ölüm yiyenler olacak. Bu açık vermelerine neden olacaktır" Harry gözlüğünü kırmak üzereydi.

"Ondan. Nefret. Ediyorum" demekle yetindi.

"Scorpius benim zaten arkadaşım" diye bir ses duydular uzaktan. Hepsi dönüp sesin geldiği yere bakmıştı.

"Nereden?" dedi Hermione şaşırmış bir şekilde.

"Muggle okulumdan, sınıf arkadaşım" bu cevap hepsini çok şaşırttı. Draco oğlunu en azından kabul mektubu gelene kadar bir muggle okuluna mı yolluyordu?

Giriş olduğu için kısa, fikirleri beklerim......
Tamamen komedi üzerine kurulu bir hikaye, türü mizah kaos falan yok yani.

Kapaklarımın hepsi demilunee ye ait yakın arkadaşımdır.

Show Me What I'm Looking For || DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin