3 Ay Sonra, 5 Haziran.
Harry heyecanlı ya da mutlu değildi. Bu başta çok güzel bir duygu gibi gelmişti ama git gide karnı büyüyordu. Bunu gören insanlar ona tip tip bakıyorlardı. Herkes kendisi hakkında gerçekten negatif bir fikre sahipti ve git gide kilo aldığının da farkındaydı. Draco'nun kendisini beğenmeyeceğinden gerçekten korkmaya başlamıştı. Ginny ona saçmaladığını söylüyordu ama Harry'nin elinde değildi bazı şeyler.
Ayrıca Pansy ve Bliase onunla sürekli dalga geçiyordu, bunu okul zamanlarında ki gibi acımasızlık olsun diye değil de gülmek için yaptıklarını biliyordu ama yine üzülmekten geri duramıyordu. Kilosunu bir kompleks haline getirmeye başlamıştı çünkü normalde zaten kısaydı. Şimdi de iyice topaç gibi olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden normal kıyafetleri yerine hep çok bol şeyler giymeye başlamıştı.
Çocuklara daha hiç bir şey söylememişlerdi. Bugün, kutlamadan sonra söylemeyi planlıyorlardı. Harry o ikisinin vereceği tepkiden de çok korkuyordu, çünkü bunu istemeyebilirlerdi. İkisinin daha küçük olmasına karşın birbirlerine bir şeyler hissettikleri çok aşikardı. Bunu kimse inkar edemezdi, Albus her fırsatta Scorpius için hediyeler alıyor ya da ona çiçek taçları yapıyordu. Harry derin bir nefes aldı, istememe gibi bir şansları olmayacaktı neyse ki, yaklaşık dört buçuk aylık olduğu için ehem yani biraz geç kalmış olurlardı işte.
Herkes bir şeylerle uğraşırken, Harry'i oturtmuşlardı. Özellikle Hermione, onun neredeyse yataktan çıkmasına bile izin vermiyordu. Bliase ve Ron balonları şişirirken Hermione ve Pansy balonları asıyorlardı. Ginny ve Daphne de mutfakta bir şeyler yapıyorlardı. Draco'ya da çocukları gezdirmesini söylemişlerdi. Sanki Draco salaktı da anlamayacaktı hazırlık yaptıklarını. En azından kendisini böyle düşünüyordu işte.
Harry oflaya oflaya mutfağa girdiği zaman mutfakta turtanın başında bekleyen eski karısını gördü. Elmalı turta gerçekten bu dünyada bıkmadan yiyebileceği tek şey olabilirdi, tabi Draco'yu saymazsak, ehem.
"Çok güzel kokuyor" dedi hüzünle. Parti zamanı gelene kadar yiyemeyeceğini bilerek. Bu onu ve bebeğini gerçekten üzüyordu. Ginny ise güldü ve büyük turtayı fırından dikkatlice çıkartıp tezgaha koydu. Bu sırada Harry de tezgaha yaslanmıştı. Ginny daha sonra eline küçük kap kek boyutunda ki turtayı aldı ve Harry'e doğru uzattı.
"Bunu tahmin etmiştim çünkü en sevdiğin şey" diyip Harry'nin eline verdiği zaman, Harry daha önce bu kadar mutlu oldu mu onu hatırlamaya çalıştı. Canı o kadar çok çekmişti ki şimdi yiyebilecek olması ona dünyaları bahşetmişler gibi sevindirmişti kendisini.
"Çok teşekkür ederim Ginny" dedi turtasından ufak bir ısırık alırken.
"Sorun değil, seni anlayabiliyorum" dedi genç kadın gülerek, bunu söylerken kendi karnını gösterip okşamıştı ama Harry'nin yüzü düştü yine. Hatta öyle ki elinde ki turtayı da tezgaha koydu.
"Eskiden benimle evli olduğun için utanıyor olmalısın" dedi ama Ginny'nin gülüşü büyüdü. Harry kesinlikle her şeyi çok fazla kafaya takıyordu. Tamam, erkek olarak hamile kalmak çok çok nadirdi ama bu sonuçta güzel bir şeydi. Kendisi Daphne'den hamile kalabilse bunu düşünmezdi bile.
"Harry, içinde Voldemort yaşadı yaklaşık on yedi sene. Şimdi bir bebek yaşamasına şaşırmıyorum. Hem zaten o kadar imkansız da bir şey değil. Bir kaç iksir karışımı ile hiç cinsel birliktelik yaşamadan dahi hamile kalanlar var" diye açıkladı Harry'e. Kendisini gerçekten daha iyi hissetmesini istiyordu. Sonuçta birbirlerine hiç aşık olmamışlardı, sadece aile kurmuşlardı o kadar. Onlar her zaman sadece iki yakın arkadaştı. Şu anda da buna ek olarak sadece bir çocukları vardı o kadar. Zaten bu yüzden Daphne de Draco da bu konuda bu kadar rahattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Show Me What I'm Looking For || Drarry
FanfictionHarry ve Draco Hogwarts Savaşından sonra dokuz ay kadar sevgili olmuş ancak daha sonrasında ego çarpışması nedeniyle ayrılmışlardı. Peki on bir yıl sonra yolları tekrar nasıl birleşebilirdi? Bu kitap @moonchild0w0 adlı kullanıcıya ithaf edilmiştir.