Önceki bölümü Watty çöp etti. Bizimde hevesimiz kırılmıştı açıkçası. Gecikme yüzünden kusura bakmayın.
Mini tatillerden döndükten sonra Draco'nun kendisiyle barışması gerekiyordu artık. Sonuçta onun sevgili olma isteğini kabul etmişti. Böylece Harry ona mezarlığa gitmeyi önermişti. Hem Draco, Astoria'nın mezarına giderken Harry'nin de ziyaret edeceği bir kaç mezar vardı.
"Hala kendini suçluyorsun" dedi Draco mezar taşında yazan Cedric Diggory yazısına bakarken. Harry uzun uzun mezar taşında ki isme bakmıştı çünkü.
"Sen suçlamıyor musun?" dedi Harry kafasıyla başka bir yeri işaret ederken. Burada kocaman Fred Weasley yazıyordu. Draco bir kaç defa ismi sesli bir şekilde okudu.
"Hemde çok" dedi Draco mezar taşından gözlerini çekmeden. Kesinlikle kendisini suçluyordu ve bunu hiç bir düşünce değiştirmeyecekti.
⚠️
Görev 9; Birbirinizin geçmişine saygı duyduğunuzu belli edin.
⚠️
"Ne olursa olsun Bella'yı severdim" dedi daha sonra Draco, temsilen onun için yapılmış mezar taşının yanından geçerken. Harry buna gözlerini devirmeden edememişti.
"O asla affetmeyeceğim ikinci kişi, Sirius'u öldürdü" dedi daha sonra Draco'ya trip atıp onun önünden yürümeye başlarken.
"Bir şey demedim" dedi Draco mezarlığın çıkışına doğru giderken. Astoria hala aşamadığı bir engel olarak duruyordu ve buradan tabi ki bir an önce çıkmak istiyordu o da.
"Beni de bekle"
*
Draco normalde asla yapmayacağı şeyleri yapmaya başlamıştı. Son bir kaç haftadır. Harry'nin telefonunu ya da eşyalarını karıştırıyordu. Bunu neden yaptığını bilmiyordu ama eğer yapmazsa içi rahat etmiyordu işte...
Ve, Harry şu an banyodaydı. Bu da Draco için bir fırsattı açıkçası.
Dolabında kıyafetlerine bakarken küçük çekmecelerden birini açtı ve ilk defa ters bir şey fark etti. Çekmecenin ucundan görünen ufak bir parça fark etmişti ancak daha açmadan Harry önüne geçmişti. Açıkçası biraz şaşırmıştı Draco çünkü suyun sesinin durduğunu fark etmemişti.
"Eşyalarımı mı karıştırıyorsun?" dedi Harry bir kaşını kaldırarak. Ellerini göğüsünde birleştirmişti. Belindeki havlu ve ıslak teniyle çok sexydi, o kadar sexydi ki Draco kendini savunamadı bile. Gözü bir süre üstünde sonra bir süre ıslak saçlarında gezindi hemen ardındansa dudaklarına inmişti.
"Bir şey sordum?" Draco kafasını iki yana sallayıp kendisine geldi. Hala aklının bir ucunda onun dudaklarını vakumlamak vardı ama yine de bir cevap vermesi gerekiyordu.
"Karıştırsam don çekmeceni mi karıştırırım??" dedi kendisini savunmak için ama Harry pek inanmış gibi görünmüyordu.
"Saçma olan şey de bu?" dedi Harry anlamamış bir şekilde, Draco gözlerini devirdi ve mükemmel bir oyunculuk sergiledi, dolabı karıştırmadığına dair.
"Kendi temiz çamaşırlarım bittiği için özür dilerim bak benim hatam çünkü tabi ki kontrol etmeli ve temiz yoksa yıkamalıydım ama sevgilimden bir tane ödünç alabileceğimi düşünmek büyük bir saçmalık oldu kusura bakma." Draco sinirli bir şekilde dolabı kapattı ve kapıya doğru yöneldi.
"Bir de ithaf edildiğim şey çok kırıcı" diye ekledi ve Harry bir anda kıpkırmızı oldu çünkü Draco'ya inanmıştı ve bu çok utanç vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Show Me What I'm Looking For || Drarry
FanfictionHarry ve Draco Hogwarts Savaşından sonra dokuz ay kadar sevgili olmuş ancak daha sonrasında ego çarpışması nedeniyle ayrılmışlardı. Peki on bir yıl sonra yolları tekrar nasıl birleşebilirdi? Bu kitap @moonchild0w0 adlı kullanıcıya ithaf edilmiştir.