1.9 | FİNAL (1)

1.5K 90 218
                                    

"Tamam herkes iyi mi?" dedi Hermione gelinliğinin içinden Harry ve Ron'a bakıyordu.

"Hayır değilim kesinlikle" dedi Ron yerinde duramayan bir tavırla.

"Bunu benim söylemem gerekmiyor mu? Karnımda yedi aylık bir bebek var" dedi Harry, o da çok gergin görünüyordu.

"Bu kadar gerilecek hiç bir şey yok bence" dedi ortama giren Albus.

Bu sırada diğerleri de kendileri için ayrılan odada hazırlanıyorlardı.

"Çok garip değil mi?" dedi Pansy kendisine bakarken. Onun gelinliği aykırı bir şekilde siyahtı.

"Ne gibi?" dedi Bliase, Draco'nun papyonunu yaparken.

"Yani, hepimizin 'baskın' olması. İçlerinden birini bu odada görmeyi beklerdim" dedi Pansy kendi duvağını kapattıktan sonra çocuklara doğru dönmüştü.

"Onlar Gryffindor Pansy, cesur olabilirler ama duygusallar. Biz daha kalpsiziz" dedi Draco, o da aynadan az önce Bliase'in yaptığı papyonunu kontrol ediyordu.

"Bir şey soracağım ama ters tepmesinden çok korkuyorum" dedi Bliase, Draco'dan bir kaç adım uzaklaşarak. Draco sadece bakışlarını ona doğru çevirmişti konuşması için.

"Potter'ın, onu mihraba taşıyacak kimsesi yok" dediğinde Draco derin bir nefes almıştı.

"Sussana!" dedi Pansy ters ters ama Draco gülümsedi.

"Eniştesi var"

*

"Ben her an düşecekmiş gibi hissediyorum" dedi Harry, Vernon eniştenin kolundayken. Herkes onlara doğru bakıyordu ve bu onu daha çok geriyordu.

"Düşmene izin vermeyeceğimi biliyorsun" dedi Vernon gülümseyerek. Sırf onlar da geliyor diye büyüsüz bir tören düzenlemişlerdi ve Vernon bu durumdan gayet memnundu.

Harry iki yanını da kontrol ettiğinde arkadaşlarının kendisine nazaran daha sakin olduklarını görmüştü ama kendisi iki kişiydi ve bu hormonlarına çok yansıyordu. Eniştesi onun kolunu dikkatlice Draco'ya verdiği zaman da pek rahatlamış sayılmazdı.

"İyi misin?" dedi Draco fısıltı şeklinde. İlk önce Pansy ve Hermione'nin nikahı kıyılacaktı.

"Biraz gerginim ve sanırım bu biraz Astoria'yı da etkiliyor" dedi Harry gülümsemeye çalışarak. (Evet hepinizin bir dakika dediğinizi duyuyorum. Bebeklerine Astoria adını vermeyi seçmişlerdi ve kimsenin bununla ilgili bir problemi yoktu. Özellikle de Harry'nin, bu onun için oldukça normaldi. Scorpius sorun etmediği sürece sorun yoktu)

"Biraz daha sakin olmayı dene" dedi Draco, Pansy ve Hermione öpüşürken.

"Deniyorum zaten" dedi Harry ama sesi bile çok gergindi. Sıra Bliase ve Ron'a geçtiğinde herkes gibi alkışlamışlardı.

"Aşkım, sadece ufak bir yemin töreni. Sadece ufak bir kaç cümle. Bu kadar" dedi Draco gülümseyerek.

"Evet heyecandan her an doğurabilecek olan ben olduğum için" dedi Harry ama Draco buna sessiz bir kahkaha atmıştı.

"Bu anı senin kadar bende bekledim. Bu yüzden hak veriyorum ancak kızımız için biraz sakin olmalısın?" Draco elini Harry'nin karnına koyduğunda Harry biraz daha sakinleşmişti.

Böylece Draco o sahneden inene kadar elini çekmemeye karar vermişti. Yemin ederken ya da Harry'i öperken bile elini karnından çekmemişti ki Harry olabildiğince sakin kalsın.

"Bu kadardı" dedi Draco sahneden inmişti ve Harry'nin inmesine yardımcı oluyordu. Harry ise bu sırada gözlerini devirmişti, sahnelerden nefret ediyordu.

Show Me What I'm Looking For || DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin