Minhov pohľad
Spolu s Jisungom sme šli do kaviarne. Je divné, že nechce aby som mu pomohol s tými blbcami ale čo ak nám klamal ako mu môžem veriť. Čo ak čaká, že mu povieme kto sú Disident, čo ak chce zistiť kde bude ďalší koncert a nahlásiť ho. Nemôžeme mu veriť aj keď vyzera tak roztomilo a nevinne a vie tak úžasne spievať a. Čo to robím? Zobuď sa a správaj sa dospelo. Nesmiem si ho moc pustiť k telu. Ak ma zradí ublíži tým nie len mne ale aj tým dvom deťom.
„Haló Minho vráť sa myšlienkami späť na Zem."Jisung.
„Prepáč len som sa zamyslel."Ja.
"V pohode len si sa pozeral na zem ako keby tam bol pustený televízor s Avengers."Jisung.
„Ooo ty pozeráš Avengers?"Ja.
„Samozrejme."Jisung.
„Obľúbený film?"Ja.
„Strážcovia galaxie. Obľúbený film?"Jisung.
„Tiež. Obľúbený seriál?"Ja.
„Kobra 11."Jisung.
„Vážne?"Ja.
„Áno. Chcem byť nesmrteľný ako Semirovo auto. Každý diel ho zničia a každý diel má nové."Jisung.
„Si prvý kto chce byť auto a nie Semir."Ja.
„Máš s tým problém?!”Jisung.Obaja sme sa zasmiali. Prišla servírka.
„Čo si dáš?"Ja.
„Čokoládový cheesecake."Jisung.
„Poprosím jeden čokoládový cheesecake a jedno espresso. Ďakujem."Ja.„Obľúbenaaaaa skupina?"Ja.
„Určite Disident. Kvalitný rap pravdivé texty úžasná energia na koncertoch majú najlepšieho rappera aj najlepšieho vokalistu a najlepšieho tanečníka. Sú skvelý."Pošepkal Jisung.
„Aj moja."Ja.
„Teraz mi povedz niečo o sebe ty Minho nič o tebe skoro neviem."Jisung.
„No nie som moc zaujímavý ale keď chceš no vyrastal som v detskom domove spolu s Felixom Changbinom Chrisom a Woozim."Ja.
„Môžem sa spýtať vy ste všetci súrodenci?"Ji.
„Nie len ja a Woozi sme bratia ostatný sú iba kamaráti."Ja.
„Mám dvadsať rokov bývam s dvomi deťmi."Ja.
„S dvomi? Myslel som si, že bývaš iba s Felixom."Jisung.
„Ešte s nami býva Changbin. Kým si bol u nás, Bin bol u Chrisa."Ja.
„Aha a koľko má Changbin?"Jisung.
„Bude mať devätnásť."Ja.
„Maturita?"Jisung.
„Maturita. Je z nej strašne na nervy. Preto chodí ku Chrisovi. Má tam pokoj a to u nás doma také dačo neexistuje ale inak je to fakt super chalan len teraz strašne stresuje a je často protivný."Ja.„Povedz mi nejaký trapas aký sa ti stal."Jisung.
„Raz som bol na rande s jednou babou. Boli sme na zmrzline. Mne tá zmrzlina spadla na tričko a to dievča mi ju z toho tričká začalo lízať bolo by to čudné aj keby sa to stalo doma ale ono sa mi to stalo na jednej z najrušnejších ulíc. Všetci si ma začali fotiť. Celý internet plný mojich fotiek a ten môj ksicht. Teraz si na rade ty."Ja
„Keď som mal sedem hral som kolky s fľašami veľmi drahého vína a kapustou. Našťastie som nebol v tom moc dobrý takže som zhodil iba jednu. Celá miestnosť voňala po víne. To bolo prvýkrát čo mi dal otec facku."Jisung.
„Určite máš aj trápnejší trapas ako toto takže teraz ti poviem ešte jeden a ty mi za to povieš nejaký poriadny ok?"Ja.
„Dobre."Jisung.
„Raz som sa poriadne ožral s mojimi kamošmi. Keď som sa ráno zobudil v mojej izbe bola značka STOP. Keď som sa chalanov pýtal ako sa dostala k nám domov značka povedali mi, že sme ju odrezali ani nevedia ako a stopovali ňou autá."Ja
„Na oslavu mojej osemnástky som sa poriadne spil. Vošiel som na dievčenské záchody a tam som začal klopať na jednu z kabínku. Potom z nej vyšla taká stará rašpľa, ktorá keď ma uvidela strelila mi kabelkou a ja som tam ležal až do rána. Keď som sa pozrel do zrkadla skoro som šiel zase k zemi. Vyzeral som ako nejaká šľapka. A internet bol plný mojich fotiek."Ji.
„Počkať nebolo to niekedy teraz?"Ja.
„Hej asi tak mesiac dozadu."Ji.
„Nemal si namaľované pery na fialovo oranžové tiene a neviem čo všetko?"Ja
„Mňa porazí, takže si tú fotku videl aj ty."Jisung.
„Nevyzeral si na nej tak strašne."Ja.
„Nie vôbec len ako šľapka s ktorou sa niekto vyspí zaplatí jej a zbohom."Ji.Začali sme sa naplno smiať. Okolo kaviarne prešla žena s čivavou na rukách.
„Chcel by si mať niekedy nejaké zvieratko?"Ji.
„Milujem mačky."Ja.
"Ja tiež ale radšej by som chcel psa nemeckého špica trpasličieho.”(Takto vyzerá viem viem Taeho pes ale keď on je tak zlatý kto by ho nechcel)
„Ji aké to je za hranicami?"Ja.
„Neviem."Ji.
„Ako to myslíš? Všetci vedia, že tvoj strýko ti to vybaví lúsknutím prstov. Tak ako to myslíš, že nevieš aké to tam je?"Ja.
„Nikdy som nebol mimo Kórei nechcem mať výhody len pre to že môj nenávidený strýko je minister. Všetci si myslia, že som každý víkend v zahraničí ale ja som tam tiež ešte nebol. Ale myslím si, že prekrásne. Predstavujem si obrovské paláce alebo hori z ktorých vidno pol zeme alebo ľudia všetkých národností jazyky rôznych zemí nové kultúry zvyky tradície história. Závidím ľuďom mimo Kórei."Ji.„Ji to je v pohode určite sa raz pôjdeš pozrieť za hranice a tvoje predstavy sú nádherné ale verím, že svet je ešte krajší," nahok som sa k nemu a pošepkal som mu:„Tento režim sa určite skončí a potom sa pôjdeme pozrieť za hranice sľubujem."Ja.
Objal som ho.
„Ďakujem Minho Hyung."Ji.
„To je v pohode poďme už."Ja.Zaplatili sme a každý šiel svojou cestou. Po tomto dni som ho začal mať ešte viacej rád.
V predtým kapitole som trochu opustila tému komunizmus tak som ju vrátila späť.
A keďže mi to príde moc pohodové tak ďalšia kapitola bude drrrrrrrrama drama tak sa pripravte už dopredu som už dosť unavená ale skúsim napísať ďalšiu kapitolu ak sa mi to nepodarí tak dobrú noc😆
Povinné všetci pozrieť. Lásky moje😍😍😍.
ČTEŠ
Disident ~ Minsung
Fiksi Penggemar"Čo tu robíš?! Prišiel si ma nahlásiť a vydať do rúk tvojho strýka, nech ma zavrie do väzenia?"povedal. „A ja som si myslel, že si normálny ale si ako ostatní, ktorí pozerajú na to z akej som rodiny. Vôbec si sa nezamyslel nad tým, že keby som ťa ch...