27. Skryť všetky fľaše

155 16 2
                                    

Otvoril som oči. Pozrel som sa okolo seba. Takže rekapitulácia včerajšku. Protest na námestí, Jinovi rodičia mŕtvy, Jeonginovi rodičia mŕtvy, Gin opitý. Okay. Je osem hodín. Asi idem skontrolovať I.Na či spí ak hej pôjdem zavolať Láske či sa niečo zmenilo.

Sadol som si na gauč. Na stene boli polepené obrázky princezien a víl a iných rozprávkových postavičiek. Teraz ma tak napadá kde je Yiren včera som na ňu úplne zabudol. Musím sa ho spýtať ale radšej počkám až na obed. Keď sa zobudí bude mať poriadnu opicu. Idem mu pripraviť vodu prášok na bolesť hlavy a raňajky.

Postavil som sa vošiel som do kuchyne. Vybral som panvicu vajíčka olej soľ a párky. Chcel som dať variť vodu na čaj ale použil som zlú ruku.

"Ssss"Ja.

Trošku mi napuchla ale to nevadí určite je len trochu udretá. Nejdem riešiť svoju ruku. Není čas musím pripraviť tie raňajky a robiť všetko ľavou keď som pravák bude zaujímavé.

Skip

Konečne som dorobil. Odnesiem mi tie veci hore a ja idem zavolať Lasonke.

(Jednoducho mu to priniesol do izby a šiel do obývačky sadnúť si na gauč zatiaľ čo Jeongin spal)

(Jednoducho mu to priniesol do izby a šiel do obývačky sadnúť si na gauč zatiaľ čo Jeongin spal)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzal som mobil a vytočil jeho číslo.

"Ahoj Láska. Ako sa máte?"Ja.
"My sa máme super ako vy?"Minho.
"No tiež super Gin ešte spí a ja sa nudím. Ináč prišiel som na jednu vec."Ja.
"Na akú?"Minho.
"Není tu Yiren. Mám strach kde je. Dúfam, že to Gin vie."Ja.
"Aj ja v to dúfam. Ji nejdeš radšej skryť všetky fľaše. Keď bude triezvy nebude taký agresívny. Mám strach aby ti neublížil a nezabúdaj, že naša dohoda furt platí."Minho.
"Neboj sa som v pohode."Ja.
"Čo presne sa včera stalo?"Minho.
"No. Prišiel som sem. I.N bol ožratý mlel úplne blbosti a potom na mňa trochu kričal chvíľu bolo ticho, upokojil sa a šiel si ľahnúť."Ja.
"Úplne som zabudol. Jinovi volali policajti, že našli na námestí telá jeho rodičov. Chvíľu po tom nič nehovoril a potom sa tváril ako keby sa nič nestalo."Minho.
"On bol vždy ten rozumný čo sa snažil mať svoj život pod kontrolou a ostatným pomáhať. Není zvyknutý na to, že niekto pomáha jemu."Ja.
"Ja musím ísť pripraviť raňajky."Minho.
"Hyung ty radšej nič nerob. Počkaj na Jina a obed spravím aj pre vás."Ja.
"Dobre. Počujem hore hluk tak ahoj."Minho
"Ahoj a milujem ťa."Ja.

Zložil som. Idem ho skontrolovať. Vyšiel som hore do Jeonginovej izby. Gin sedel na posteli a raňajkoval.

"Dobré ráno."Ja.
"Dobré ráno Ji."I.N.
"Potrebujem sa ťa spýtať na pár vecí tak keď doješ príď do obývačky."Ja.
"Dobre."I.N.

Dneska taká krátka ale na dlhšiu nemám silu. Zatvárajú sa mi oči a som rada za toto. Konečne víkend boli sme v škole síce len tri dni ale aj to mi stačilo na to aby som mala chuť skočiť z okna. Dúfam že vy ste mali lepšie prvé dni ako ja.

 Dúfam že vy ste mali lepšie prvé dni ako ja

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dobrú noc 😴

Disident ~ MinsungKde žijí příběhy. Začni objevovat