"Minho mal si pravdu vyzerá úplne ako veverička."Chris.
"Ja nevyzerám ako veverička."Ja.
"Ak ty nevyzeráš ako veverička tak Chris je princezná."Bin.🤣🤣🤣🤣🤣
"Byť tebou by som bol ticho. To ty tu vyzeráš ako kúsok pizze."Minho.
"Haló šak som ani nebol nijak protivný! Prečo si na mňa zlý?"Bin.
"Z princípu."Minho."Dobre Ji priprav sa."Chris.
"Na čo?"Ja.
"Názor na komunizmus."Chris
"Blbé obmedzovanie slobody a triedenie ľudí podľa známosti a nie podľa schopností alebo osobnosti."Ja.
"Aké je to za hranicami?"Chris.
"Neviem nikdy som tam nebol."Ja.
"Prečo?"Chris.
"Nechcem mať výhody pred mojimi spolužiakmi len preto že je môj strýko minister."Ja.
"Máš u mňa plusové body ale poďme ďalej. Plány do budúcnosti?"Chris.
"Žiadne nemám. Neviem čo bude za pár rokov čo vieš možno sa niečo pokazí môj strýko odýde z ministerstva niečo sa stane a mňa alebo rodičov zavrú. Bojím sa mať plány aby som nebol sklamaný že to nevyšlo."Ja.
"Oooo dobrá odpoveď. Zatiaľ mi to stačí ale buď prípravený."Chris.Celý zvyšok dňa bol pohodový. Kecali sme smiali sme sa Chris a Bin sa navzájom urážali a celú dobu sedel Minho vedľa mňa a držal ma za ruku.
Večer
"Bol to úžasný večer musíme si ho zopakovať."Lix.
"To určite musíme."Ja.
"Určite nezostaneš prespať?"Lix.
"Musím ísť rodičia so mnou chcú niečo prebrať."Ja.
"Aspoň ťa hodím domov."Chris.
"Nie Chris pil si. V pohode zájdem aj sám."Ja. Usmial som sa na nich.
"Môžete nám nechať súkromie?"Minho.
"Samozrejme."Lix.Rozlúčili sa so mnou a odišli.
"Nebolí ťa niečo Láska?"Minho.
"Nie nič ma nebolí. Som v pohode."Ja.
"Idem s tebou. Nedovolím ti ísť sám aby ťa niekto prepadol."Minho
"Hyung nemusíš ísť so mnou zvládnem to sám."Ja.
"To možno áno ale ja chcem mať istotu."Minho.
"Dobre poď so mnou ale minimálne sto metrov od nášho domu sa rozlúčime."Ja.
"To sa za mňa až tak moc hanbíš?"Minho.
"Jasné že nie ale moji rodičia si väčšinou zisťujú viac o ľuďoch s ktorými sa stýkam a ty si aktuálne bez práce tvoj brat sedí v base a vynechal som niečo?"Ja.
"Áno. Zabudol si na to ako moc ma miluješ."Minho.
"Máš pravdu ale aj tak sa rozlúčime pred naším domom."Ja.
"Dobre ale pod podmienkou že mi cestou budeš hovoriť ako ti je."Minho.
"Malíček na to."Ja.
"Malíček na to."Minho.Zasmiali sme sa a konečne vyšli z bytu. Cestou sme robili blbosti v jednej chvíli som si sadol na zem len tak a Minho to pochopil tak že mi je zle kúsok ma vláčil na rukách stále som mu hovoril nech ma pustí ale nepočúval ma. Zastavil za rohom pri jednej uličke blízko môjho domu. Zatiahol ma do uličky a tam má začal bozkávať. Chvíľu som sa zapájal no potom som sa hneď odpojil a odtlačil som ho od seba.
"Spravil som niečo zlé?"Minho.
"Nie len vonku nie nechcem aby nás niekto videl."Ja.
"Jasné tak ahoj a prežij to s nimi. Zajtra už máte školu tak sa vyspi a po škole ťa čakám."Minho.
Pohladil má po líci.
"Strašne ma zabíja to že nemôžem."Minho.
"Zajtra po škole zájdeme k vám a tam koľko budeš chcieť len to vydrž."Ja.
"Dávaš mi veľmi ťažkú úlohu."Minho.
"Tak ahoj Láska."Ja.
"Ahoj Láska."Minho.Obaja sme posledné slovo povedali tak že sme to počuli len my dvaja.
Najprv som vyšiel ja a potom vyšiel aj Minho.
Len čo som vošiel domov schytal som facku. Pozrel som sa od koho a predo mnou stála mama.
"Ako sa opovažuješ kamarátiť sa z bratom diverzanta!"Mama.
"Vieš akú robíš hanbu svojmu strýkovi a nám vieš akú?!"Mama.
"A čo, tebe nič není do toho s kým sa bavím a kde je otec?"Ja.
"V krčme s tvojím strýkom. Obaja mali také nervy. Všetci tam hore sa snažia dostať tam kam tvoj strýko vymýšľajú rôzne veci aby ho zosa dolina jeho vlastný synovec mu spraví niečo také."Mama.
"Aj tak nechápem z čoho robíš drámu. Nič zlé nespravil na tom proteste bol jeho brat a nie on!"Ja.
"Jisung on teraz patrí do nižšej vrstvy nesmieš sa s ním stretávať a taktiež nemá prácu ani nemá byt určite býva na nejakom smetisku."Mama.
"Praskli mi nervy. Vybehol som schody vošiel som do izby a silno som kopol do postele.Ľahol som si na posteľ a cítil som strašný hnev. Najradšej by som bol všetkých tých vďaka ktorým nemôžem byť z Minhom uškrtil.
Myslel som si že sa už nič horšie nestane.
Dneska som sľúbila že vydám tri tak mi držte palce🤟
ČTEŠ
Disident ~ Minsung
Fanfiction"Čo tu robíš?! Prišiel si ma nahlásiť a vydať do rúk tvojho strýka, nech ma zavrie do väzenia?"povedal. „A ja som si myslel, že si normálny ale si ako ostatní, ktorí pozerajú na to z akej som rodiny. Vôbec si sa nezamyslel nad tým, že keby som ťa ch...