O dve hodiny neskôr Jiho pohľad
Presne toto som potreboval. Kvalitný spánok. Keď sme prišli bolela ma strašne hlava. Počkať čo sa stalo. Prišli sme sem ošetril má povedal som mu čo sa stalo spýtal sa ma že či budem jeho...Minho je môj priateľ ja mám priateľa. Prosím nech sa mi to nezdá prosím.
"Láska už si hore?"Minho.
"Áno Láska už som hore."Ja.
"Láska, Chris ťa chce spoznať."Minho.
"Láska, veľmi rád ho spoznám."Ja.
"Láska, ani nevieš ako moc ťa milujem."Minho.
"Nie viac ako ja teba Láska."Ja.A vtedy to prišlo naše pery sa spojili. Tie jeho pery. Sladké ako maliny. Bozkávali sme sa pomaly nežné dávali sme do toho toľko lásky a vášne. Cítil som ako mi búcha jazykom do zubov. Bral som to ako signál toho že chce tento moment ešte prehĺbiť. Začal rabovať moje ústa. Dal si ruky na moje boky pomaly mi ich hladil a raz za čas mi ich jemne stlačil.
"Mal si ho zobudiť nie mu pchať jazyk do krku."Bin.
(S binom sa spoznal tak týždeň pred protestom. Možno dám taký skok do minulosti a napíšem ako prebiehalo to ich 'zoznámenie')
"Prečo si sa musel ozvať vieš ako dobre sa na nich pozerá?"Lix.
"Pozerať sa na nich môžeš aj potom určite si im nebude robiť problém si pchať jazyk do krku aj v obývačke."Bin.
"Hyung prečo si taký protivný?"Ji.
"Pozajtra má skúšky z troch predmetov tak nervózny."Lix.
"To není pravda len Chris čaká dole a nemôže sa dočkať toho že ťa spozná."Bin.
"Ale je aj nervózny."Lix.Postavili sme sa. Trošku ma bolel pohyb ale už som bol toľkokrát zbitý že som si asi už zvykol.
Vošli sme do obývačky na gauči sedel asi Chris."Ahoj volám sa Bang Christopher Chan ale hovor mi Chris."Chris.
"Ja som Han Jisung ale volaj ma Ji."Ja.Zvyšok rozhovoru zajtra a sľubujem že dve kapitoly budú určite.
Dobrú noc.🔔
ČTEŠ
Disident ~ Minsung
Fanfic"Čo tu robíš?! Prišiel si ma nahlásiť a vydať do rúk tvojho strýka, nech ma zavrie do väzenia?"povedal. „A ja som si myslel, že si normálny ale si ako ostatní, ktorí pozerajú na to z akej som rodiny. Vôbec si sa nezamyslel nad tým, že keby som ťa ch...