Z pohľadu Markét
Keď sme spolu s Harrym vošli do klubovne všetci na nás pozerali zrazu Hermiona a Ron behali za Harrym a ja som sa vybralo do izby keď ma niekto chytil za ruku. Pozrela som sa a bol to Fred."Som rád že si v pohode." usmial sa na mňa.
"Ah.." musel mi skočiť do reči.
"Toto je Angelina." povedal.
"Ahoj." povedali sme si. Bola milá. Fred ju zobral za ruku a ja som to pochopila. Sú spolu. Hah. A potom sa ku mne dovliekol George.
"Čau broo." George ma objal a usmial sa.
"Chýbala si mi." povedal to tak úprimne.
"Viem." som narcis.
"Ako si to všetko všetko urobila?" tie otázky ma raz zabijú. Keď sme šli do klubovne všetci okolo sa pýtali ako som to urobila.
"Ja neviem." usmiala som sa a objala ho. Odišla som do izby rýchlo sa zbaliť. Trvalo mi to trošku dlhšie ale konečne som sa zbalila.
Keď som bola dole a čakala na Michaela stretla som Pansy jak ma obchádzala. Bolo to dosť vtipné. Musela soms a zasmiať.
"Nad čím sa smeješ? spýtal sa ma niekto otočila som sa a bol tam Draco.
"Pansy sa ma asi bojí."
"Tak to mi ver." začali sme sa smiať spolu. Zrazu som uvidela ako Michael bozkáva Pansy.
"On a Pansy?" spýtala som sa Draca.
"Nieč si z toho nern sú pre seba ako stvorený." povedal Draco.
"Viem." a keď som sa na neho otočila Draco ma pobozkal. Nenamietala som a opätovala som mu to. Bol tak sladký a tie jeho bozky mi chýbali. Chytil ma za ruku.
"Ľúbim ťa." povedal
"To aj ja."
"Ehm... ty narcis." noačo.
"Viem." začali sme sa spolu smiať na mne.
Prišla k nám profesorka McGonagallová.
"Pán Malfoy a slečna Lovemezdová čaká vás profesor Dumbledor." povedala a odišla. Ruka v ruke sme šli spolu do pracovne Dumbledora. Sedel tam spolu s Harrym.
"Sadnite si." sadli sme si vedľa seba. Harry sa pozrel na mňa a usmial sa.
"Takže povedzte čo sa tam stalo." spýtal sa Dumbledor. Prvý začal Draco.
"Keď som uvidel pohár rozbehol som sa. Zbadal som že Diggory behá vedľa mňa. Museli sme sa naraz chytiť naraz poháru pretože sme sa polu premiestnili na cintorín. Keď som videl Červochvosta zakričal som na neho nech zoberie pohár a vráti sa spaäť. Najprv ma nepočúval ale keď som ešte silnejšie skríkol začalbehať k poháru a odmiestnil sa. Červochvost ma pripútal a musel ma udrieť do hlavy lebo si už nič nepamätám iba to že som počul hlas Markét." dopovedal Draco zrazu bolo na mne aby som to dovysvetľovala.
"No... keď sa vrátil Cedric cítila som ako Draco trpí. Stlačila som Harrymu ruku ešte tuhšie a nejakou záhadou sme sa odmiestnili. Keď som otvorila oči ocitli sme sa na nejakom cintoríne a ja som uvidela Draca na zemi. Chvíľu sme sa rozprávali potom zrazu sa tam objavil Voldemort vyslal na mňa smrteľnú kliadbu ale ja som sa jej ubránila ja bez prútika. Potom zavolal smrťožrútov. KeĎ prišli vyzval Harryho na boj. Keď bojovali z ich prútikov vyšli duše Harryho rodičou nejakého starca a mojej mamy. Chvíľu som sa rozprávala smamou a povedala mi čo mám urobiť keďprerušili boj Harry ku mne dobehol a my sme sa premiestnili späť do hradu a stratili sme všetci že vraj vedomie." to bude asi všetko dúfam.
"To je zvláštne." povedal Dumbledor.
"Pamätám sa že som tam uvidel Veroniku. Stála tam a pozerala sa na mňa akoby mi priala smrť bolo to strašné. No a dnes som ju uvidel ako si vykračuje po chodbe. Neviem presne či to bola ona, ale zdalo sa mi to." dodal Draco.
"Vedelsom že to dievča neprišlo len tak." povedal Harry.
"Pán profesor mohki by sme už ísť lebo zachvíľu ide vlak." dodal Harry
"Áno choďte." povedal
Všetci sme sa pobrali k vlaku objala som Draca.
"Uvidíme sa na ďalší školský rok." povedala som.
"Alebo ešte v lete." dodal Draco a pobozkal ma.
Išla som za Harrym do kupé kde sedeli Ron Hermiona. Oni sú spolu tak zlatý a hodia sak sebe a stále sú len kamaráti. Som strašne rada za tento rok. Celý život sa mi zmenil už len vďaka tomu že som spoznala bližšie slizolínkseho princa. Dovtedy som lne využívala chalanov z bifľomoru. Bolo to hrozné, ale nič iné mi neostávalo. Teraz som silnejšia mám priateľov ktorým na mne záleží. Mám ich rada. Sú pre mňa všetkým tak ako môj otec u muklov tak aj môj prvý otec tu doma. Teraz keď mám priateľov tak to môžem nazvať domov. Bol to úžasný rok pretože somnašla lásku svojho života a stratenú časť mňa.
"Ďakujem" povedala som im a objala ich všetkých naraz.
Z pohľadu Draca
Keď som sa rozlúčil s Markét šiel som do kupé za Crabeom a Goyleom. V tom kupé sedela pri nich aj Pansy a Michael. Mal som sto chutí sa ho opýtať prečo práve ona, ale keď sú šťastný tak ench sú prajem im to. Asi budem mať väčšie problémy pretože moji rodičia boli na tom cintoríne a videli ma s ňom, no a Voldemort bude u nás. Bude chcieť aby som s ňou bol a aby som mu ju priviedol. To jej neurobím. Je to dievča ktoré si vážim a ktoré najviac milujem, a Voldemort mi v tom nebude prekážať.
"Prajem vám to." povedal som Pansy a Michaelovi.
Celú cestu som rozmýšľal nad tým čo bude. Som rád že to všetko takto skončilo. Markét je moja. Konečne láska kotrú si zaslúžim. Rodičom by nemalo vadiť že s ňou chodím je to čistokrvná a aj keď je z chrabromilu milujem ju a nevzdám sa jej. Navždy ju budem milovať.
Takže toto je koniec tohto príbehu dúfam že sa vám páčil. Ďakujem vám za všetko, za votes komenty a za to že to čítate.. :) no ka by ste chceli pokračovanie mohli by ste mi napísať do komentu. Sama neviem či chcem písať, ale keby ste to čítali tak by som to kvôli vám napísala rada .. :) To je odomňa všetko .. :3 ešte raz ĎAKUJEM.
YOU ARE READING
Magic girl (Harry Potter)
Fanfiction!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!