1 úloha a.. a... Draco!!

1.2K 67 3
                                    

Prešli tri týždne a dneska mala byť prvá úloha. Neriešila som to. Nemalo to nich spoločne so mnou tak som nato srala. Harry mi bol stále oporou. Bola som úplne šťastná. Malfoy na mňa stále krivo zazeral. Áno volám ho znova priezviskom.

"Markét nebuď smutná Draco je úplný magor vôbec si ťa nezaslúžili." hovorila mi stále Hemiona.

Počas toho som sa s Hermionou veľmi zblížila. Je úplne úžasná vo všetkom. Pozná vsetky moje tajomstvá. Ron je tiež v pohode, sme úžasný kamaráti. Stale plačem ale keď som s Harrym tak je mi úžasne.

Šli sme do arény kde sa koná 1. úloha. Hmm nemám načo kukať, ale povzbudím Cedrica. Bola to nuda. Krum to zvládol, Fluer tiež a aj Cedric. Na rade bol Malfoy. Ach tak to som zvedavá ako si z drakom podarí.

"Draco Malfoy to zvládol pomerne rýchlo." oznamoval Dumbledor.

Si robíš prdel?! Bože... Som rada že sa mu nič nestalo ale ako to že to urobil tak rýchlo.. Rýchlo som šla dnu do hradu aby som sa nestretla s nikým. Celý deň som bola zavretá na izbe. Zasa som dostala depku. Bože zachráň ma... Plakala som celý deň. Ku večeru som zaspala. Zobudila som sa v noci a šla som sa prejsť na miesto kde mi Malfoy vyznal lásku. Dala som si MP3 do uši a šla som pomaly. Bolo mi jedno že ma niekto nájde. Bolo už dosť hodín. Sadla som si na zem a plakala som. Mala som hlavu položenú na nohách a nič som nesledovala. Mala som v riti okolie a všetkých. Niekto mi poťukal po ruke a ja som sa pozrela. Bol tam Malfoy, Omg čo tu ten chce?!..

"Vstávaj bo prechladneš." povedal Malfoy a ja som sa ani len nepohla.

"Nikam nejdem. S tebou nikdy." povedala som a začali mi slzy stekať po líci.

"Prosím ťa vstaň." povedal a začal ma pomaly zdvíhať. Keď ma zdvihal pozeral pozeral mi do oči.

"Nie prestaň. Nepozeraj na mňa.  Daj mi pokoj!" kričala som. Draco mi dal prst na ústa a pobozkal ma. Počkať on ma pobozkal.

"Draco prestaň, prosím. Mám Harryho. Ľúbim ho. Prosím ťa."kričím na neho.

"Nie nemiluješ. Viem to. Poznám ťa." hovoril to veľmi príjemne.

"Ako to ty môžeš vedieť?! Haa.. ty môžeš za všetko. Kvôli tebe som sa zrútila. Bolo mi úplne na nič. Chcela som zomrieť." zrútila som sa na zem.

"Prepáč mi to. Ty vieš že ťa veľmi milujem. Si jediná ktorú som miloval." začali mi slzy stekať ešte viac. Bolo to ako zlý sen.

"Aj ja ťa milujem." dopovedala som a ušla som do izby.

Po dlhej dobe nová časť.. Diky za 221 pozretí a za 16 votes... veľmi pekne vám ďakujem. :33 cmuuk

Magic girl (Harry Potter)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt