Ráno bolo tak nesmierne otravné. Musela som sa obliecť do hábita a upraviť sa. Nemala som takéto rána rada. Všetci sme s tým mali problém ale Hermiona mala najväčší problém z nás, vlasy. Mala ich na všetky strany a ani sponky jej nepomáhajú. Prišla som k nej a pomohla jej s vlasmi. Usmiala sa na mňa a po tejto nepleche sme mali všetko spravené a tak sme sa spoločne vybrali dole na raňajky. Cestou k nášmu miestu sa musel ktosi ozvať. Otočila som sa smerom k hlasu a jasné že to bol Malfoy.
"Lovemeydová, stráž si Pottera pretože rád si vyskakuje!" zakričal na mňa cez celú Veľkú sieň. Čo mám ja s Potterom? Ako nechápala som čo to malo znamenať. Namyslene som si to napochodovala k stolu kde som si nabrala hocičo čo bolo okolo mňa. Bola som tak mimo z toho čo zakričal a premýšľala čo sa deje až som si do taniera naliala tekvicový džús. Zanadávala som si a radšej som odišla k McGonagallovej po rozvrh. Stála tam už asi dlhú dobu. Jej noha jemne poskakovala. "Ste v poriadku slečna Lovemeyodová?" spýtala sa ma. Prekvapilo ma, že si všimla že sa niečo deje.
"Všetko je v poriadku." usmiala som sa na ňu a zobrala som si svoj rozvrh. Keď som sa naň pozrela prišlo mi z toho až zle. Prvá hodina bola herbológia. Nemala som ju rada, bolo to niečo, čomu som nechápala. Postavila som sa trošku ďalej od ostatných a len tak ich sledovala. Zabudla som sledovať dvere a vedľa mňa sa objavil Harry.
"Ahoj." obdaril ma úsmevom a mne až srdce podskočilo. Tak ako každej jednej dievčine na tejto škole.
"Ahoj." usmiala som sa na neho a ďalej som sa pozrela naokolo.
"Prečo si tak ďaleko od všetkých?" spýtal sa takú hlúpu otázku.
"Harry Potter sa ma pýta na toto? Ale no, toto je moje miesto už pár rokov ale nevadí že si si to nevšimol. Vôbec ma to neprekvapilo." pozrela som sa na neho a jeho úsmev zmizol. Urazila som ho, ale veď predsa to som nechcela, ale čo osud nespravil? Oh Merlinová noha.
"Aha" povedal beználadne.
"Potter a Lovemeydová troška ticha poprosím.." poprosila nás slušne Sproutová.
Celú hodinu som nepovedala nič, aj keď Harry sa snažil niečo povedať no ale nebol nato čas.
Celý večer som presedela v klubovni. Vôbec som nemala chuť ísť do spoločnosti a vlastne ani na večeru. Po pol hodine sa začali vracať z večere. George alebo Fred hovorili o tom ako sa dostať do kuchyne. Zaujalo ma to a tak som na chvíľu prestala čítať. Každé jedno slovo som hltala po troške. Vedela som presne ako sa tam dostať a tak som sa rozhodla
V noci keď všetci spali vybrala som sa do kuchyne. Potichu som si obula papuče a prekĺzla som do klubovne. Odtiaľ bolo ľahké dostať sa von, ale za bránami klubovne bude Filch. Potichu som šla z chodby do chodby až som oproti sebe uvidela Malfoya. Dopekla Marketta.
"Čo tu robíš Marketta?" to ako fakt? Keď ma oslovil menom telom mi prešlo niečo divné. Neboli to motýle, Merlin len to nie.
"Ja sa len pre-prechádzam. Bolo mi zle" povedala som a bála som sa odpovede. Čo ak ten pocit bolo niečo, čo ma varuje pred ním? Ja neviem.
"Aha, jasné." povedal, chytil ma za ruku a pritiahol ma chrbtom ku stene. Nechápavo som sa na neho pozerala. Chcela som mu povedať aby ma pustil ale prehovoril skôr. "Čo máš s Potterom?" spýtal sa ma s veľkou nenávisťou. Nieje to náhodou moja vec? Celá nahnevaná som sa mu pozrela do očí. Všetok môj hnev zmizol a zostala len prázdnota.
"Prosím ťa, ja a Harry? Robíš si srandu, však? Veď on by o mňa nikdy ani len nezakopol! Ak si si nevšimol nie som vôbec pekná." povedala som a hnali sa mi slzy do očí. Nebola som, videla som to.
KAMU SEDANG MEMBACA
Magic girl (Harry Potter)
Fiksi Penggemar!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!