Šok

1K 59 0
                                    

Ráno som sa vybrala do nemocničného krídla. Poppy ma pustila len na chvíľu, lebo Draco musí oddychovať.

"Draco?" spýtala som sa ako keby som sa bála odpovede. No síce bála som sa odpovede.

"Choď preč prosím ťa." povedal a mne vyhŕkli slzy.

"Prosím? Čo to hovoríš?" nech je to iba zlý sen.

"Hovorím aby si zmizla, z nemocničného krídla a aj z mojho života." už začal pomaly kričať.

"Fajn, a neboj sa už sa nevrátim do tvojho blbého života" cítila som v sebe toľko hnevu a smútku že som sa zasa pomýlila v ňom. Pred odchodom som na neho zakričala: "bol si to jediné a najdôležitejšie v mojom živote, ja som ťa ľúbila, ale niesom taká sprostá aby som sa ti vtierala" zabuchla som dvere a odišla so slzami v očiach.

z pohľadu Draca Malfoya

"Draco?" počul som jej hlas. Neviem či sa mi to sníva, alebo je to naozaj ona.

"Choď preč prosím ťa." ja som to povedal? čo ja som taký debil. Počul som ako začala vzlykať, nie nechcel som to, ale musím to urobiť pre jej dobro.

"Prosím? Čo to hovoríš?" prečo sa vzpiera, ona mi to robí ťažšie.

"Hovorím aby si zmizla, z nemocničného krídla a aj z mojho života." Začal som kričať, už som to chcel mať za sebou chcel som byť sám.

"Fajn, a neboj sa už sa nevrátim do tvojho blbého života" začal som plakať. Prečo práve je?! Strašne ju milujem. Počul som ako išla k dverám. Pred odchodom ešte zakričala: "bol si to jediné a najdôležitejšie v mojom živote, ja som ťa ľúbila, ale niesom taká sprostá aby som sa ti vtierala" zabuchla dvere a ja som vrieskať na celé nemocničné krídlo, zrazu som počul kroky a uvidel som Poppy ako sa ku mne ponáhľala.

"Draco čo sa stalo?" spýtala sa veľmi prekvapene.

"Nič. Nechaj ma prosím samého." ešte stále som mal Markétyn výraz pred očami.  Poppy sa na mňa nechápavo pozrela a bez slova odišla.

Prečo práve ja? Prečo sa toto stane iba mne? Ja ju tak strašne milujem, no ale toto je pre jej dobro.

o 3 týždne

Z Dracom sme sa vyhýbali navzajom. Nechcela som ho vôbec vidieť. Potom čo som odišla vtedy z nemocničného krídla dozvedela som sa že Harry sa dal dokopy s Ginny. Som rada že sa dali dokopy. Veľmi im to prajem. Zistila som že Ginny je veľmi vpoho dievča. Pomáha mi celé tie týždne. Dostala som sa tak na dno že už sa necítim ako človek. Keď máme spoločne hodiny so Slizolinom tvárim sa šťastne aj keď ma bolí vidieť ho. Viem že sa u neho niečo deje, poznám to na ňom. Pozajtra je Vianočný ples. Som zvedavá koho pozve.

Nech sa páči ďalšia časť ;)

Magic girl (Harry Potter)Onde histórias criam vida. Descubra agora