Priateľstvo

628 37 0
                                    

Z pohľadu Draca

Včerajšok nebol bohvieako dobrý. Pohádal som sa s Veronikou a zistil som že Fred je tajne zaľúbený do Markét. Markét a Fred ma trápia viac než Veronika, mrcha jedna. Vedel som že sa mám držať ďalej. To čo mi tají je niečo dosť veľké a ja vôbec neviem čo, ale je to jedno dnes sa chcem porozprávať s Markét. Vstal som z postele a pozrel sa okolo seba už tu nik nebol. Bože zasa ako posledný, ako inak. Obliekol som sa a pozrel sa do zrkadla. Vyzeral som ako troska. Ehmm.. ta čo už. Na raňajky som šiel sám, pretože v klubovn iuž nik nebol. Keď som vošiel videl som Veroniku rozprávať sa s Pansy.. preboha. Potom som sa pozrel ku chrabromilskému stolu a Markét mi ukázala 2 ja som prikívol a sadol som si čo najďalej od tej mrchy. Raňajky ako vždy.  Pozeral som na Markét a spomínal som na to všetko medzi nami, ale potom si ku mne sadol Michael. 

"Čau" určite dačo chce.

"Čo potrebuješ?" nikdy sme sa spolu nebavili moc a teraz zrazu sa so mnou začne baviť... no to určite.

"Chcem sa ťa niečo opýtať." 

"Ehmm.. nemám záujem." vstal som a všimol som si že Markét už nesedí za stolom išiel som späť do izby pretože som nemal náladu počúvať hlúpe keci spolužiakov o 3. úlohe. Je to zachvíľu a ja ani neviem čo ma tam čaká. Toho sa najviac bojím že sa mi niečo stane. To je strašné. V izbe som musel dumať dosť dlho pretože do izby vošiel Crabe a ja som sa vtedy pozrel na hodiny a bolo 13:15. 

"Draco to by si mal vidieť Pansy sa háda s tou tvojou bývalou."

"Markét?" preboha Pansy vážne nedá pokoj.

"Poď rýchlo za mnou." Bože ten Crabe ale behá pomaly. Keď sme došli Pansy práve vytiahla prútik na Markét. V tú chvíľu ma zbadala Markét a perami naznačila že to má všetko pod palcom. Nechal som ju tak ale keď Pansy vyslala kúzlo na Markét neudržal som sa a postavil som sa medzi ne.

"Pansy si ty normálna? O čo sa tu pokúšaš.. myslíš si že keď zaútočíš na niekoho z chrabromilu tak sa k tebe budú ľudia chovať normálne? Mýliš sa." bola to pravda. 

"Draco neochraňuj ma." povedala Markét.

"Ejhá humusáčka sa ozíva." ouu... Markét nieje humusáčka.

"Pre tvoju informáciu niesom humusáčka."

"Heej a kto je potom tvoj otec a mama?" Markét nerada rozpráva že jej otec je Snape.

"Pansy to si prehnala to nieje tvoja starosť." musel som zakročiť pretože som videl že Markét je mimo reality už. 

"Nie Draco ja už mám týchto rečí pokrk nechápem prečo si o mne myslíte že som humusáčka. Moji obaja rodičia sú čarodejníci. No a..." v tom som zbadal ako Markét len klesa na zem. Rýchlo som ju chytil. Nevnímala svet. Zdvichol som ju na ruky a povedal som Crabevi aby šiel za Snapeom a poslal ho do nemočničného kridla. Nechápal prečo, tak som na neho skríkol a on sa znova rozbehol.

Keď sme prišli s Markét do Nemocničného krídla zobrali Markét a mna vyhodili. Už 2 hodiny tu sedím a nik mi nedal nič vedieť. To sa mi vôbec nepáči. Keď som začul kroky postavil som sa. Bol to Snape.

"Pán Malfoy čo sa stalo?" 

"Bol som vo svojej izbe keď za mnou došiel Crabe a povedal že sa háda Pansy a Markét asi kvôli mne.Rýchlo som tam dobehol a Pansy práve vtedy vytiahla prútik, potom mi Markét naznačila perami že je všetko O.K ale vtedy Pansy zaútočila Markét to musel asi zasiahnuť nevidel som to lebo som sa rozbehol medzi ne a pozeral či tu nieje nejaký učiteľ. Videl som len ako Markét vzdychla nevedel som že to niečo zanemá. Medzi ne som potom zakročil. Pansy začala hovoriť o Markét že je humusáčka začala sa brániť slovami nevedela čo povedať do toho som znova skočil ja ale Markét potom znova prehovorila a chcela povedal že kto sú jej rodičia  a asi chcela povedať aj vaše meno ale nestihla pretože z ničoho nič odpadla, len som ju stihol zachytiť. Hneď ako som ju mal v náručí som poslal Crabe po vás a ja s Markét sme išli rovno sme.. no ja som ju tu niesol na rukách, tak som to chcel povedať."

Magic girl (Harry Potter)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora