Red velvet - milk way
Seungwan siyah güneş gözlüğünü çıkarırken kiliseden çıkan Haerim'i takip ediyordu. Kalabalıktan olsa gerek Haerim'i kaybetmişti. Cenaze çıkışı ilk iş Jinyoung'un yanına gideceğinden emindi.
Arabanın önünde yaslanmış Joohyun ile konuşan Jinyoung'u fark edince hafif duraksamıştı.
Oradaydı... Joohyun oradaydı...
Sanırsaki sohbetleri -yada konuşmaları- bitmişti ki Joohyun hemen ön tarafta bulunan arabasına gitti. Seungwan, Jinyoung'un olduğu yere biraz daha yaklaşıp arabanın olduğu yere gitti. Haerim yine ortalıklarda yoktu.
Seungwan'ın geldiğini fark eden Jinyoung ellerini cebinden çıkardıktan sonra Seungwan'a doğru baktı.
"Haerim nerede?"
Seungwan'ın soracağı şeyi Jinyoung sormuştu.
"Bilmiyorum... Çok kalabalıktı içerisi kaybettim onu... Bir arasana..."
Jinyoung cebinden telefonunu çıkarıp Haerim'i aramıştı. Dördüncü çalışta açmayınca kapatıp cebine koydu telefonu geri.
"Ben bir kiliseye bakayım."
Seungwan kafasını sallayıp Jinyoung'u onaylarken Jinyoung kiliseye doğru yürüyordu.
Seungwan orda ayakta beklemek yerine arabaya geçti. Öndeki şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdu ve kapıyı açtı.
Ön tarafta duran Joohyun'a bakıyordu. Galiba sadece selületini görmek bile onu çileden çıkarıcak durumdaydı.
Gözlerini o taraftan çekti. Lakin gözlerinin karşısında Jinyoung'un silahı koyduğu bagaj bölmesi geldi. Sadece bir saat önce yerini öğrendiği silahın.
Ve o silahı almakta tek bir tereddüt etmedi. Silahı oradan alıp siyah rugan çantasının içine koydu. Ve oturduğu yerden kalkıp açık olan kapıyı kapattı.
Ardından gelen Haerim ve Jinyoung'u fark edince az da olsa gergin olan vücudunu sakinleştirmişti. Yüzüne hafif bir gülümseme koyup onlara doğru yürümeye başladı.
"Ah ben Joohyun ile gidicem siz tek başınıza dönün."
Haerim konuşacağı zaman Seungwan buna izin vermeyerek hızlı adımlarla Joohyun'un arabasına doğru koştu. Joohyun tam arabayı çalıştıracağı zaman arabaya bindi Seungwan.
Joohyun yan tarafında beliren Seungwan'a şaşkınlıkla bakarken Seungwan emniyet kemerini takıp Joohyun'a döndü.
"Sür hadi Joohyun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm a little monster ➳ wenrene ✓
FanficElindeki silahı yavaşça yere bırak Seungwan. #2 in Seungwan #3 in wenrene 2020 | haerim