Lady Gaga & Blackpink - Sour candy
Seungwan, Joohyun'un yanından ayrıldıktan sonra şansına otoban kenarından geçen dolu da olsa bir taksiye binmeyi başarmıştı. Yirmi dakikalık kısa bir yolculuktan sonra kliniğe gelmişti.
Evine gitmek istemiyordu. Eve gitseydi her zamanki gibi evde boş boş oturup kafayı yiyecekti. Aklımı yine aynı şekilde dağıtacaktı. Çalışacaktı...
Seungwan çantasından kliniğin anahtarını çıkarıp kapıyı açtığında Hyojung tam karşındaydı. Normalde bu saatte Hyojung'un geldiğini bildiği için hiç anahtarla vs uğraşmazdı.
Hyojung, Seungwan'a seslensede Seungwan onu takmamıştı ve odasına doğru gitti. Odasının kapısını açtığında onun masasında çalışan Haerim ile karşılaştı. Seungwan üstündekileri çıkarıp Haerim'in yanına doğru geldi.
Haerim eline dosyayı alıp kalktı. "Ben odamdan bir şey alıp geliyorum Seungwan." Haerim hiç Joohyun ile ilgili konuyu açmamıştı bile. Çünkü Seungwan'ın halinden oldukça belliydi konuşmak istemediği.
Haerim odadan çıktıktan sonra Seungwan kendi yerine geçti. Haerim her zamanki gibi çantasını ve eşyalarını masanın üstünde bırakmıştı.
Onları masanın üstünden alıp koltuğa bıraktı. Poşetin içine açıp bakma ihtiyacı hissetti. Çünkü Haerim'in getirmesi gereken birkaç malzeme vardı. Onların onun içindr olabileceğini düşünmüştü.
Koskoca poşetin içinde sadece CD vardı. Seungwan eline alıp CD kontrol etti. Üstünde tarih atılıydı CD'nin.
4 Eylül 2008
Seungwan bu tarihi çok iyi biliyordu. Merak edip hemen masanın yanına geldi. Laptopunu açtıktan sonra CD'yi içine yerleştirdi. Göreceği şeyden korkuyordu.
Ama gördüğü tek şey gerçeklerdi.
Sonraki bölüm final düşünce alayım???
💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm a little monster ➳ wenrene ✓
FanficElindeki silahı yavaşça yere bırak Seungwan. #2 in Seungwan #3 in wenrene 2020 | haerim