Seungwan-Love poem (cover)
✿
"Joohyun!"
Küçük kız elini sallayarak bir aydır yakın arkadaşı olan Joohyun'a seslendi. Onu Haerim ile tanıştırmıştı. Artık iki tane yakını vardı onun.
Haerim ve Joohyun...
Ablası yine her zamanki saatinde onu ziyarete gelmişti.
Ablası ile sohbet ederken camdan Joohyun'u görmüştü. Onu ablası ile tanıştırmak istedi. Joohyun'a seslendilten sonra Joohyun ona seslenen Seungwan'a baktı. Ona camın arkasından yanına gelmesini işaret etti. Joohyun pek anlamasa da neden çağırdığını yanına gitti Seungwan'ın.
"Hei-ya seni Joohyun ile tanıştırıcam."
Hei -Seungwan'ın ablası- kardeşinin bu mutluluğuna oldukça sevinmişti. En son Haerim ile tanıştıklarında bu kadar mutlu ve heyecanlıydı. Onun mutlu olması kendinde mutlu olmasıydı.
Joohyun'un içeri girdiğini fark eden Seungwan koşarak küçük elleri ile Joohyun'un elinden tutup onu Hei'nin yanına getirdi. Yan taraftaki sandalyeyi küçük bedeni ile masalarına taşıdı. Joohyun'a oturmasını rica etti. Joohyun hala ne olduğunu anlamayan bir tavır ile sandalyeye oturdu. Seungwan ise kendi sandalyesinde yerini aldıktan sonra konuya girdi.
"Joohyun bak"
Ablasını gösterdi.
"Bu ablam Hei-ya."
Joohyun şaşırmış gözlerle Hei'ye baktı. Hei ise Joohyun'a içtenlikle bakıyordu. Kardeşini mutlu eden onuda mutlu ediyordu.
Hei elini Joohyun'a uzattı.
"Memnun oldum Joohyun."
Joohyun ise utangaç tavırlar ile Hei'nin elini tuttu. Ve sıktı.
Seungwan o ikisinin bu tanışmışlığını ise hoşnut bir şekilde izledi.
✿
Okunma sınırını kitap final yapınca falan geçilmez diye düşündüm ve yb yazdım. Bu sefer 500 okunma olarak koydum sınırı💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm a little monster ➳ wenrene ✓
Hayran KurguElindeki silahı yavaşça yere bırak Seungwan. #2 in Seungwan #3 in wenrene 2020 | haerim