Chen-April and a flower
"Ah! Rahatsızlık verdiysem özür dilerim." Kafasındaki fötr şapkayı çıkarıp saçlarını geriye atıp demişti bunu Joohyun.
"Evet... Ayrıca daha iki hafta var kontrole? Neden erkenden geldiniz?"
Joohyun sıcak bir gülümseme sunarak "Bugün Haerim'in doğum günü değil mi? Abim söyledide. Onu kutlamak istedim... Acaba Haerim burada mı?" demişti.
Hyojung hemen atlayarak "Evet burada çağırayım ben onu." diyip arkasını dönüp mutfağa doğru gitti.
Hyojung mutfağa doğru gittiği zaman Joohyun, Seungwan'a yaklaştı. Seungwan, Hyojung'u beklerken Joohyun'u fark bile etmemişti. Ciddi anlamda yaklaştığı zaman ancak fark etti. "Hmm... Floral... En sevdiğim koku..."
Seungwan aniden kafasını kaldırdığı zaman Joohyun'un oldukça yakın olduğunu fark etti. Joohyun, Seungwan'ın yüzünü hafifçe incelerken dudağının kenarı ile güldü. "Hala sizli konuşmaya devam mi Seungwan?"
Seungwan hala sessize bekliyordu. "Joohyun!" Arkadan gelen Haerim'in sesi ile derin bir nefes aldı. Joohyun birkaç adım geri çekildikten sonra Haerim'e döndü.
Ona sarıldıktan sonra Seungwan'a dönerek ufak bir bakış attıktan sonra siyah deri çantasından kırmızı kadife bir kutu çıkararak Haerim'e uzattı. "Bu senin için Haerim. Doğum günün kutlu olsun."
Haerim kırmızı kadife kutuyu alarak "Şey...Teşekkür ederim." diyip hafif bir gülümseme sunmuştu.
Birden bire telefon uzaktan gelen telefonun sesi ile Haerim kafasını mutfağa doğru çevirerek baktı. Telefonu mutfaktaydı. Ve bu melodi Haerim'in telefonuna aitti. Haerim, Joohyun'a dönerek "Özür dilerim telefonum hemen geliyorum." diyip rotayı mutfağa çevirdi Haerim.
Joohyun sorun yok dermişçesine gülümseyip Haerim'in gittiğini fark edip Seungwan'a döndü.
"Gidiyim ben en iyisi." Yine yüzünde o flörtz gülümsemesi ile dedi bunu. Altın rengi kapı kulpunu çekirirken Seungwan ilk defa konuşmuştu.
"Bir daha gelme buraya Bae Joohyun."
Joohyun kaşlarını hafif çatmıştı.
"Gelirsem?"
"Seni öldürürüm Bae Joohyun."
#🦊💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm a little monster ➳ wenrene ✓
FanfictionElindeki silahı yavaşça yere bırak Seungwan. #2 in Seungwan #3 in wenrene 2020 | haerim