Чимин заснув біля мене. На ранок я проснулася і зрозуміла що біля мене хтось був. Я відкрила очі і побачила Чимина, я була здивована. Тому різко встала. На часах було 7 ранку. Я обійшла дім і переконалася шо всі сплять. Тому я швидко приготувала їсти. Коли я вже приготувала їсти то встав Техен і Юнги.
- Доброго ранку. Як спалося? - запитала я коли побачила Юнги, але коли ззаду Юнги прийшов і Техен, то я трохи заціпеніла, згадавши вчорашнє, тобто сьогоднішнє.
- Нормально. - відповів Юнги.
- Ага, таке саме як у тебе. - відповів Техен.
Потім я обійшла всіх і розбудила. Всі прийшли, ми разом поснідали. Лин допомогла мені з посудою, а поки ми мили і прибирали, хлопці переодягалися. Після ми передягнулися і пішли в школу.
Але Лин залишилася вдома, так як їй було зле. Але ще я зранку замазувала три засоси, від Техена і Чимина.
Прийшовши в школу, ми зупинилися в вестибюлі.- То ви хлопці в який клас? - запитала я.
- А ми в інший 11 клас. - сказав Хосок.
- Добре, ми тоді підемо в свій клас. - сказала і ми вже мали йти - Ще побачимось. - сказала я і ми пішли.
Зайшли в клас, сіли по місцях і я відкрила книгу щоб повторити матеріал. Ще я замітила, що не було двох моїх однокласників і одну однокласницю. Вони не дуже виділялися в класі, часто ходили в протилежний клас, як я зрозуміла в них там друзі.
Ось пролунав дзвінок і зайшов наш вчитель, шо мав бути вчитель інший.- Діти в нас сьогодні знову поповнення. - сказав вчитель - Заходьте!
Коли він це сказав і я згадала про трьох однокласників, то зрозуміла що хлопці перевелися в мій клас. От брехуни, чого відразу не сказати.
Як і очікувалося, зайшов Юнги, Чонгук і Хосок. А я сиділа і посміхалася в їхню адресу, а вони теж тримали велику і красиву посмішку на весь клас. Вони представились і сіли на вільні місця. По очах дівчат я вже зрозуміла шо вини вже з першого погляду закохані у них, але не КвонСуа з подружкою.
Цей день пройшов чудово. Я весь час була з хлопцями, до мене інколи говорив НамДжун. Найбільше дівчат підходило до Чонгука, але він не вважав їх більше як подруги. Бо його думка така: "Рано мені для дівчат".Минуло 4 дня. За ці дні я з Хосоком придумали танець. Я склала розклад занять. Робітники доробили зал. Класно провела час з Лин, більше дізналися про одна одну. В мене зникли ті кляті засоси, ну майже, але тоналка все прекрасно прикриває.
Понеділок. Ранок. Я проснулася не як завжди, а бодро. Поснідала разом з Лин, після одягнулася і пішла в школу. В класі мене зустріли хлопці. Першим ділом я пішла до секретарки і дала їй розклад. А розклад був таким:
Понеділок - П'ятниця (з 17:00 до 20:00)
Субота (з 18:00 до 20:00)Вона підтвердила і сама роздала всім тим хто буде відвідувати. Точніше надіслала повідомленням. А я пішла на перший урок. Уроки проходили непомітно. Тільки очухалася я на великій перерві в столовій. Ми сіли за стіл і я побачила нову особу в нашій компанії, це був НамДжун. Я тишком запитала у Чимина, котрий був біля мене.
- А він тут як опинився? - запитала я.
- Йому не було з ким сісти, ось я і запропонував. - відповів Чимин відразу знаючи про кого я говорю.
- Понятно. - сказала я.
І ми всі дальше їли. Хосок з НамДжуном дружно говорили на різні теми. А Чимин з Техеном дивно перекидувалися поглядами. Я дивно дивилася на цю ситуацію і лише Юнги з Чонгуком спокійно їли і чекали на нас.
Після ми пішли в клас. Мене цікавість аж роздирала до крові, хто ж ці 16 людей, які хочуть танцювати? Але тільки через 4 години я можу про це дізнатися. Уроки минали швидко, так як: Історія і Біологія були моїми улюбленими, а інші просто із-за цікавості.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бийся до кінця!/Fight to the end!
ФанфикТиха учениця Ли Халей, з красивою зовнішністю і яка любить танцювати, раптом встає в центрі відомості. За це її зненавиділа її однокласниця і бажає помсти.