Непомітна помста

23 1 0
                                    

Ми там ще договорили, і ми розійшлись. Коли вони пішли, я бачила як Чимин дивився на КвонСуу. Я не могла зрозуміти чого він після того, так почав на неї злитися? Невже він мене любить? Та такого не може бути. (Да, да стільки моментів, і я не можу повірити, або зрозуміти).
   Я підійшла до Чимина.

- Йдемо? - запитала я.

- А? - запитав Чимин і обернувся до мене - Да, йдемо.

   І ми пішли в клас.... Вже після уроків я пішла з Чимином, в студію (зал танців). Коли ми зайшли, то я згадала, що вчора ради прикола включила задню камеру, яка охоплювала майже всю студію, невраховуючи низ і бокову сторону біля камери.

- Чимин допоможи мені. - сказала я і показала на камеру.

   Тоді я її діставала, але ставила шось. А так як Чимин набагото вищий, то він зняв для мене камеру.

- Нащо вона тобі? - запитав Чимин.

- Хочу її перевірити. - сказала я.

   Чимин віддав мені камеру, а я вийняла звідти флешку і вставила в комп'ютер. Ми переглядали відео, а саме дивилися на мою сумку. Ми дививлися і тут коли я ділила їх на дві групи, то якась дівчина в дуже яркій жовтій футболці підійшла до моєї сумки і поміняла воду. А потім стала на місце в групу, як в нічому не бувало.

- Сука! - виругнувся Чимин.

- Тихо. - сказала я і рукою прикрила Чимину рот.

   Дальше дивлячись на запис. Чимин забрав руку. Були ще моменти, де Суа помітно нервувала. Мабуть через те що я не пила ту воду. Бо я й справді не пила води. Але ми вже переконалися що це зробила - КвонСуа.

- Так треба шось робити з нею. - сказав Чимин.

- Та жди ти. - сказала я і засунула флешку назад до камери - На назад повісь. - сказала я.

   Чимин повісив камеру.

- І шо ти маєш робити з нею? - запитав Чимин.

- В мене є план. - сказала я.

- Який? - запитав Чимин.

- Ти зараз йдеш і купляєш воду в бутилках, невелику. 8 штук. - сказала я - А я йду і купляю таблетки для зпору. - сказала я і посміхнулася.

- Ах ти засранка. - сказав Чимин і теж посміхнувся - Але мені це нравиться.

   Ми пішли і купили. По дорозі до студії, я непомітно в одну бутилку підмішала для запору. Вони діють через годину. Ми прийшли і залишалось 3 хвилин. Коли ми прийшли, то вони вже були.

- О, привіт Халей! - сказав Хосок, котрий мене побачив.

- Привіт. - сказала я.

   Ми привіталися.

- А ви де ходили? - запитав НамДжун.

- Вам по воду, бо я замітила що дехто не брав води, а вода це обов'язково. - сказала я і дала НамДжуну воду, яка була в іншій руці без тих таблеток.

   Чимин теж роздав воду, я коли наткнулася на КвонСуу, що так спеціально зробила, ніби випадково. І неохоче їй дала воду. Щоб вона нічого не запідозрила. Вони всі спочатку попили і Суа теж. Потім ми розпочали тренеровку.
   Спочатку ми повторювали рухи, без музики, потім з музикою. Десь хвилин 20 ми повторювали, а після я рішилася кожному показувати рухи. І першим був НамДжун, бо він був самим вищим і з початку танця він був на заді, ще з ним на пару був хлопець, теж такий високий як НамДжун. Я їм обом показувала їхні рухи, деколи в когось мінялись рухи, але все загалом було однакове. Але я коли була дуже близько біля НамДжуна, тоя  деколи поглядом дивилася на Суу, вона була зла. Бо я знала що вона кохає НамДжуна. І цим я її позлила.
   Уже минуло трохи більше години.

- Халей, я вийду. - сказала Суа.

- Чого? - запитала я неподавая виду, що я в чому причетна.

- Мені дуже сильно треба. - сказала Суа і взялася за живіт.

- Ну йди. - сказала я.

   Суа вийшла, а я подивилася на Чимин і ми обоє посміхнулися. Я дальше їм показувала. Суа не проходила десь з годину. А потім ще пару хвилин і вона прийшла. Мені залишилося їй показати рухи. Вона за мною все повторювала, а інші свої повторяли.

Бийся до кінця!/Fight to the end!Where stories live. Discover now