☠☠☠

271 9 0
                                    

ᴘʀᴏʟᴏɢᴜᴇ - „ᴀɴᴅ ᴍᴀʏ ᴛʜᴇ ᴏᴅᴅs ʙᴇ ᴇᴠᴇʀ ɪɴ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴠᴏᴜʀ"
•••

Czwarte Ćwierćwiecze Poskromienia. Wszyscy już dawno zdążyli zapomnieć o romansie i nieudanej próbie sprzeciwu Katniss Everdeen oraz Peety Mellark'a dwadzieścia sześć lat wcześniej. W Dystryktach sytuacja wcale się nie zmieniła... No może nie licząc Dwunastki - tam jest tylko gorzej. W końcu Kapitol musi pokazać swoją potęgę, a wobec „zdrajców“ nie można mieć litości.

Skoro to Setne Głodowe Igrzyska należy wykazać się pomysłowością. W końcu ludzie potrzebują rozrywki, a kto ma ją zapewnić jeśli nie Kapitol? Jaki sens byłby we wpuszczeniu dzieciaków na arenę tylko po to żeby wzajemnie się pozabijały?

Jak potoczy się historia szesnastoletniej dziewczyny, z Czwórki, która otrzymała bilet tylko w jedną stronę? Z kim splotą się jej losy podczas ostatnich dni życia? Czy muszą to na prawdę być jej ostatnie chwile?

•••

Hej!
Słowem wstępu chcę powiedzieć, że opowiadanie ma być czymś w stylu „podwójnego ff“ także witam wszystkie ARMY oraz fanów „Igrzysk Śmierci“ (jeśli nie należysz do żadnego z tych fandomów to oczywiście nie wyganiam i również zapraszam do czytania).

Chcę jeszcze wspomnieć, że obejrzałam tylko pierwszą część jeśli mówimy o filmach, więc przepraszam jak coś będzie zgodne tylko z książkami, a nie koniecznie z ekranizacją (w co szczerze wątpię, ponieważ nie zakoszę od Collins za dużo szczegółów).

Nie jestem też świeżo po przeczytaniu trylogii zatem w sumie dużo może się nie zgadzać, ale no trudno xd.

Mam nadzieję, że będziecie dobrze bawić się, czytając tą książkę <3

•••

Pure (Children) KillersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz