32 - Küçük Bir Değişim

283 15 11
                                    

Fanart: Viria (Deviantart, Tumblr, Twitter)


"Ah –hey, merhaba kızlar. Size bir soru sorabilir miyim?"

Oldukça zorlu geçen ve sonuç için karanlıktan başka bir şey Görülmeyen Kehanet sınavından çıktıktan sonra –zaten seçeceğim meslek Kehanet'i zorunlu kılmıyor, Lily, Ravenclaw kızlarını gördüğü yerde durdurdu.

"Tabii," dedi Tessa Paddington, büyük bir gülümsemeyle. Kahverengi saçları vardı ve gözleri koyu renkti.

Lily kızlarla göz göze gelebilmek için başını hafifçe kaldırdı. "Bir Noel Balosu düzenliyoruz. Gelmek ister miydiniz?"

Dört kız da birbirlerine sorgulayıcı bakışlar atmaya başladılar. Lily aklında onlar için senaryo yazdı.

Tessa: Şu tıfıl şey değil miydi Damien'la Regina'yı postalayan?

Nicole: Ta kendisi! Onları sevmiştim, Damien çok yakışıklıydı.

Katherine: İkizlerin tüm dersleri mükemmeldi! Nasıl kıyabildi o genç insancıklara, ah, yine Dostoyevski'den alıntı yaptım, değil mi?

Lily, Venera ve Vladimir'in 50'li yaşlarda kara büyücüler olduklarını düşündüğünde derslerinin iyi olmasının enteresan olmadığını düşündü.

Honoria: Gelmiş bir de bizi baloya davet ediyor...

"Belki olabilir," dedi Honoria Addison. Yanında duran en yakın arkadaşı Nicole'e soru sorarcasına başını salladı. Honoria'nın bronz bir teni, zehir gibi bir zekâsı olduğunu bağıran koyu gözleri ve bal rengi, toplu saçları vardı. Öğretmenlerinin favorisi olan Honoria, isminden de anlaşılacağı gibi, bir gurur kaynağıydı. "Sen ne dersin Nicole?"

Kıvırcık, kızıl kahve saçlı kız dudak büzdü. "Bilmem, olabilir aslında –aileme sormam gerekiyor, başka planlarımız olabilir. Ama gelmeyi çok isterim."

"Peki, bu baloyu kim düzenliyor?" diye sordu Katherine Morstan. İsmi yüzünden Slytherin'in Catherine'i ile çok sık karıştırılırdı. Ama eğer yanına zekâ, entelektüellik ve merak eklenirse, Katherine'den başkasından söz edilmesi imkânsız bir durum olurdu. Açık yeşil gözleri vardı. Orta boyda, orta kilodaydı ve üstüne üstlük ünlü köşe yazarı Kathleen Morstan'ın kardeşiydi —ki bu, oldukça ayrıcalıklı biri olduğunu gösteriyordu, "veya nerede?"

Lily Katherine'in sesini duyunca asıl amacını hatırladı. "Bizim binadakiler şu 'Parti' konusuna çok takıldı ve biz de kendimizinkini yapmaya karar verdik," dedi samimiyetle gülümserken. "James Potter ve ben düzenliyoruz. Onun evinde olacak, elimizden geldiğince çok kişiyi davet etmeye çalışıyoruz ki eğlenceli olsun. İsterseniz dostlarınızı, kardeşlerinizi de –tabii varsa, davet edebilirsiniz. Bizim için hiç sorun değil."

"Olabilir aslında," dedi Tessa. "Biz de aslında Kathy'nin evinde toplanmayı düşünüyorduk, ama böylesi daha iyi bence. Ne dersiniz?"

"Ben varım," dedi Honoria gülümseyerek. "Tabii eğer diğerleri de kabul ederlerse."

"Ben de gelirim," dedi Katherine. "Ablalarıma da sorarım, gelmek istiyorlar mı diye –bir sorun olur mu, yoksa sadece genç grup mu olacak?"

"Yo yo yo hiç gerek yok," dedi Lily. Hatta sadece onun gelmesi yeterli, "ne kadar kalabalık, o kadar iyi."

"Nicole?" diye sordu Honoria. "Sen ne dersin?"

Nicole somurttu. "Pek de istemiyorum aslında," dedi sessizce. "Yani... Oliver ile planlarımız vardı. Onu ekip partiye gelemem." Nicole Branson ve Oliver Nott bir ayrılıp bir barışan çiftlerdendi.

Marauders Era 1 - Karanlık ÇökünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin