45 - Mavi ve Kırmızı

334 11 0
                                    

"31 Kasım?"

"Hayır."

"Hmm... 31 Şubat?"

"James?! Şubat ayı normalde 28 gündür ama 4 yılda bir..."

"31 Nisan?"

"James, nisan ayı..."

James Potter, Lily'nin ilgisini çekmek adına kızın okumaya çalıştığı kitabın üstüne koca kafasını yatırdı, Lily ise kendine bu kadar zayıf olduğuna söverek parmaklarını yavaşça James'in yumuşak, dağınık saçlarının arasına daldırdı. "James, lütfen. Muggle Bilimleri dersi için."

"31 Temmuz?"

Lily derin bir iç çekti ve okumaya çalıştığı cümleyi kendi içinde en az 20 kez tekrar ederek kaşlarını kaldırdı. "Senin şu 31'le alıp veremediğin ne, merak ediyorum da?"

"Tamam o zaman, 30 olsun."

Lily, James'in gözleri her onunkileri yakaladığı zaman gözlerini kapatıyordu. İşaret parmağını kaldırdı. "Doğum günümü kutlamamamın belli bir nedeni var," dedi sessizce. "Ve sana da söylemeyeceğim. Eğer söylersem büyük bir parti vereceğinden eminim."

"Bahse varım Akrep burcusundur."

Lily kafasını salladı. "Marlene ve Sirius Akrep burcu, James. Eğer bu konularda herhangi bir bilgin yoksa, lütfen yorum yapma."

"Gidip Sinistra'ya sorsam mı?"

"Profesör Aroura Sinistra Astronomi öğretiyor, Astroloji değil."

"Ne fark var ki?"

"Şimdi oturup Astroloji'den konuşalım, aman ne hoş." Derin bir nefes aldı. "Profesör Richelle Rayshawn Astroloji ile ilgileniyor."

James tüy kalemini eline aldı ve mürekkebe batırdı, parşömenini düzgünleştirdi. "Zekâ, güzellik, kararlılık, neşe, özgürlük düşkünlüğü... Kendine başka ne ekleyebilirsin?"

Lily okumakta olduğu ağır kitaba kafasını çarpmaya başladı. "Bırak. Şu. İşin. Peşini. James."

James dudaklarını ıslattı ve kaşlarını hafifçe çattı. "Lily, lütfen. Bak, sadece minik, minicik, mini minnacık bir ipucu, ha? O da mı olmaz, hı?"

Lily James'e döndüğünde yüzündeki aptallıkla harmanlanmış şirin ifadeye karşılık olarak kahkaha atarak kitabının kapağını kapadı.

"Sadece şunu söyleyebilirim: Bu yılınkini kaçırdın."

"Lily, sen benden büyüksün!" diye haykırdı James. "Olgun kadınlara zaafım var, biliyordum!"

Genç kız kitabını çantasına koydu ve etüt kitabını Profesör Eccleston'a teslim ederek hızla Büyük Salon'dan ayrıldı.

James hemen diğer arkadaşlarına döndü.

"Söylemiyor, taktik verin. Ne yapmalıyım?"

"İlişkilerde uzman olan sensin, Çatalak," dedi Sirius alaycı bir ses tonuyla. "Çatalak ve Evans, yatakta oynarken..."

"Şu şarkıyı söylemekten vazgeçecek misin?"

"...bir baktım ki Çatalak, olmuş birden paytak..."

Remus çikolatasından bir ısırık daha aldı. "Bana sorarsan Evans her ne kadar bunu saklasa bile oldukça romantik bir kız," dedi James'e bakmadan. "Böylece diyebilirim ki: Ona sevildiğini hissettiren bir hareket yap; mesela birlikte şöminenin önüne kıvrılıp kitap okuyun."

"Hmm, sanırsam bunu denemiştik ama iki dakika sonra koca kitabı kafama yemiştim."

Sirius uzun saçlarını salladı. "Bunu sadece sıkıcılar yapar," dedi Remus'a ben kazandım edasıyla bakarken. "Evans her ne kadar dışarıdan romantik gibi görünse de bana sorarsanız içinde yerinde duramayan bir kedi yatıyor. Benim tavsiyem şudur: Ona kıyafet al. Ne bileyim, seksi bir şeyler. Mesela şirin bir çamaşır takımı."

Marauders Era 1 - Karanlık ÇökünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin