31 - Ne Düşündüğünü Biliyorum

277 14 5
                                    

"Evet, şimdi... Bitkibilim, tamam. Tılsım, tamam. İksir, yeni çıktık. KSKS, öğleden sonra gireceğiz. Başka ne kaldı?"

Lily genişletilmiş çantasına kitaplarını sıkıştırırken, "Yarın Kehanet, cuma günü ise Biçim Değiştirme var," dedi. "McGonagall şu Animagus ve büyük nesneleri Dönüştürme konusuna özellikle çalışmamızı söyledi. Ee... Kehanet'te ise artık ne yapabiliyorsak."

Marlene kafasını duvara vurmaya başladı. "Delireceğim! Her gün bir sınav yetmezmiş gibi bir de aynı günde üç tane oluyoruz. Neymiş, 'Boş zamanlarınız da olsun ki çalışın' Sikeyim, saçıma bak! İki saattir kayna kazanım kayna, yan ateşim yan, nereye kadar?"

Lily şarkıyı mırıldanmaya başladı.

"Bir de sen başlama Lillian, lütfen, tüm gün Violet'ın dırdırını dinliyorum zaten," dedi neredeyse bir Pofyumak'ınki kadar kabarmış saçlarını düzeltmeye çalışırken. "Yok Daisy ona küsmüşmüş, yok üst sınıftaki yakışıklı çocuk ona bakmıyormuşmuş! Slughorn geçen gün ona ceza vermiş, inanabiliyor musun? Artık ne yapmışsa... Vay, seninki geliyor!"

"Benimki falan değil o..."

"O koca kafanı kaldır da bak!"

Tüm şatafatı ve etkileyiciliğiyle Giriş Salonu'na giren Evelyn Lockwood'un yanında James Potter vardı. El ele tutuşmuyorlardı, ama gayet yakın görünüyorlardı. Evelyn, James'e hızlı hızlı bir şeyler anlatmakla meşguldü. James kahkaha attı, Marlene ve Lily'den tarafa baktığında onlara göz kırptı.

"O ikisi," dedi Lily kindar bir sesle, "gözümün önünde sevgi gösterisi yapıyorlar."

"Hayııır," dedi Marlene kaşlarını çatarak. "Sevgili değiller, yakın arkadaşlar. Yanlış anlamışsındır çünkü Evelyn James'i kandıracak kadar kurnaz, yani en azından bu konularda. Aile dostu, anlarsın. Annemle bir keresinde Effie'yi ziyarete gitmiştik, evde Valencia'yla bu cadı da vardı..."

"Bekle bir saniye," dedi Lily, Marlene'i susturarak. "Effie ve Valencia da kim?"

"Euphemia, eh yani Lily, o James'in annesi! Black'ten duymuşsundur en azından –Black'in Potter evinde kaldığını biliyorsundur umarım. Black, onu annesi olarak görüyor. Neyse, benim annemle Euphemia yakın arkadaşlar, nerede tanıştıklarını hiç sorma. Valencia, Evelyn'in teyzesi ise Euphemia'nın okuldan dostu. Potter Evelyn'i çocukluğundan beri tanıyor, neredeyse aynı evde büyüdüler!"

"Sen bunları nereden biliyorsun?" diye sordu Lily dişlerinin arasından.

"Sen bilmiyorsun. Biraz hırslı ol, istediğin şey için savaş. Bırak küçük porsuk ağlasın, boş ver. İyiler kapış kapış gidiyor, anla işte. Etkile onu!"

Lily Ortaçağ'dan Kalma İşkence Yöntemleri adlı mor yaldızlı kitabı sertçe kapadı ve Marlene'e verdi. "Korkarım ki zaten kapıldı," dedi sessizce.

"Tamam, tamam gel," diyerek Lily'nin kolunu çekiştirdi Marlene. "Şuraya geç –geç geç geç! Aha, Dorcas, sen de gel! Lily'ye yardım etmemiz gerekiyor..."

Birinci kattaki kızlar tuvaletine girdikleri zaman Marlene kapıyı çabucak itti ve aynanın önüne geçti. "Bak şimdi. Kadınlar duyduğuna, erkekler ise gördüğüne inanır. Bu yüzden kadınlar makyaj yapar, erkeklerse yalan söyler. Bunu kafana oturt."

"Ben almayayım." Lily gözlerini devirdi.

"Bir saniye Marls," dedi Dorcas mırıldanarak. "Bana sorarsan Potter dış görünüşe önem veren bir erkek değil. Bizim ihtiyacımız olan şey elimizde. James'in Lily'ye nasıl baktığını gördün mü –kesinlikle ve olduğu gibi seviyor. Tek bir eksiğimiz var." Dediğinde iki elini havaya kaldırdı ve Marlene romantik bir şarkı mırıldanmaya başladı, "o da uygun bir ortam. Gerisi zaten gelir."

Marauders Era 1 - Karanlık ÇökünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin