21 - 'Avada Kedavra'

348 18 16
                                    

Özel Son Dakika Haberi –Perde ve Ötesi

Bu Temmuz ayında istifasını veren ve Gelecek Postası'nın baş editörlerinden biri olan J. Leblanc ile tüm ailesinin, Eylül ayında ünlü kaçak Ölüm Yiyenler Venera ve Vladimir Karkaroff tarafından öldürüldükleri doğrulandı. İkili, Lord'larından aldıkları görev doğrultusuyla Hogwarts öğrencileri R. ve D. Leblanc'ın kılığına girdiler, okuldan gizli bilgiler sızdırmaya başladılar.

Ayrıca Venera Karkaroff'un yalnızca bu iş ile ilgilenmediğini de keşfettik. Gençliğinde tanıştığı bir kadına (isim belirtilmiyor) karşı güçlü bir takıntısı olan Venera, kendisini hiçbir zaman kabul etmediği için intikam amacıyla kadının en büyük kızına (isim belirtilmiyor) karşı bir komplo kurmuş. Zehirlenmiş ve derin bir Ölüm Uykusu'na yatmış cadı, şu anda St. Mungo Sihirsel Hatalıklar ve Sakatlılar Hastanesi'nde tedavi görüyor. Şifacılar ise talihsiz cadıyı kurtarmanın zaman alan bir süreç olduğunu söylüyor.

Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nun müdürü Albus Dumbledore ise, saldırı ile ilgili şu sözleri söyledi. "Miss'in (isim belirtilmiyor) başına gelen bu derinden yaralayıcı olay, hepimize büyük bir ders oldu. Öğrencilerime şunu belirtmek isterim: Yakından tanımadığınız kişilere güvenmeyin ve hatalarınızdan ders alın. Tıpkı şu anda benim yaptığım gibi, izninizle baylar."

Leblanc ailesinin cesedi bulunamasa da, şu anda tüm araştırmalar sürüyor ve gün geçtikçe bu saldırının 'İki Olsen Vakası' ile olan ortak noktaları artıyor. Basit ama takıntılı bir gençlik sevdasının neler yapabileceğini de bu şekilde öğrenmiş oluyoruz.

İsim belirtilmemiş mektubu gönderen kişiye de Gelecek Postası ailesi olarak şükranlarımızı sunarız. Ayrıca oldukça kötü bir el yazısının da olduğunu belirtmek isteriz, okumakta oldukça zorlandık. Diagon Yolu'ndaki büromuza gelip 5.000 Galleon'luk ödülünüzü alabilirsiniz. Haber: Kathleen Morstan


Sirius gazeteyi sertçe masaya çarptı. "Benim yazım oldukça güzeldir bir kere!"

Peter haberi tekrar tekrar okudu. "Pa –Patiayak," diye çığlık attı. "Zengin olmuşsun!"

"Neyse," dedi Lily. "Kathleen Morstan işini biliyor, kalemi güçlü ve en önemlisi gerçek gerçekleri yazıyor, Clustreia Schamm gibi değil. Morstan ile okul dışında da tanışmışlığım olsun isterdim."

"Tam olarak gerçek gerçekler değil bunlar," dedi yavaş, anlaşılır bir sesle Remus, çantasını karıştırırken. "Eksikleri var tabii, mesela Orion Black'in kendi öz oğlunu öldürmeyi istemesi gibi. Bir saniye, herkes de birbirini öldürmek istiyormuş; Lord Voldermort Venera ve Vladimir'i; Venera ve Vladimir Marlene'i; Baba Black ise Sirius'u. Herhalde şöyle olmuştur: Venera ve Vladimir ihanet etti, kaçtılar. Lord bunlardan intikam almak istedi ve onların eski bir dostu, ama aynı zamanda kendi hizmetkârı olan Orion Black'e gitti. Anlaşma yaptılar, çünkü her ikisi de payını alacaklardı. Orion Black, Marlene'i öldürmek isteyen Venera ve Vladimir ile anlaşma yaptı, ona yardım edeceğini söylediler fakat bir şart karşılığında. Fakat ikisi de plandan saptılar ve Orion Black onları çağırdı ve aslında kendi ikinci aşaması olan planı, yani Lord'un isteklerini yerine getirme kısmını gerçekleştirdi. Ama Kathleen Morstan, mektupta yazmadığı için bunları bilemez... İşte, al bakalım. Kitabın. Hobbit."

Lily elindeki yeşil ciltli kitaba yercesine baktı, Remus'u yanağından öptü. "Teşekkürler, birkaç güne getiririm." Arkasını döndü ve birkaç metre ötedeki Dorcas'ın yanına oturdu.

Remus gülümsedikten sonra mikrofon kaşığını James'e yöneltti. "Tekrar dinliyorum."

"Seninle fazla ilgileniyor," dedi James gözlerinden ateş fışkırarak. "Öpmesine izin vermemeliydin."

Marauders Era 1 - Karanlık ÇökünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin