Fanart: Viria13 (Deviantart, Tumblr, Twitter). Viria'nın Sirius'u çizişine bayılıyorum.
"ZABINI BİR SAYI DAHA ATIYOR –SLYTHERIN'E 10 PUAN!"
Lily birkaç saniye sonra gelebilecek ani gürültüye tedbir olarak anında kulaklarını kapattı. Marlene'in zoruyla geldiği Quidditch maçı, sarışın kızın yüzüne bakılırsa kötü gidiyordu.
"Hadi be," dedi Marlene hüzünle. Gözleri skor tablosuna kilitlenmişti. 60–10. "Bunu tutabilirdin enişte!" Tutucu Jack Ferguson hakkında konuşuyordu.
James'in suratı ise hepsinden de farklıydı; sanki isteri krizi geçirir gibi titreyen elleri, kocaman bir ejderha görmüşçesine şokla açılmış gözleri ve dudaklarının arasından sarkan yenilmeyi unutulmuş çubukta kurbağa çikolatası ile fena görünüyordu. Ağzını fazla açmış olacak ki çikolatası yere düştü, ama o bunu fark etmedi bile. Bir ihtimal, Aralık'taki maçta Slytherin'i nasıl yeneceklerini düşünüyordu.
Süpürgelerin hızından kaynaklanan sert rüzgâr yüzünü yalayıp geçince, Lily atkısını burnuna çekti. Şu iki haftadır inanılmaz hastaydı –görünüşe göre okulda salgın vardı çünkü neredeyse herkes böyleydi. Şimdi şöminenin önünde yatıp çay içerken kitap okumak vardı...
"SLYTHERIN'E 10 PUAN!"
"Hekate aşkına," diye bağırdı James'e. "Bu resmen barbarlık!"
James cevap vermedi; onun yerine uzun süredir kırpmadığı gözlerini kapattı.
Slytherin Kovalayıcıları'nın –Aidan Flint, Carol Zabini ve Rob Dowson'ın şu ana kadar attıkları Quaffle'lardan hiç birisi ıskalanmamıştı. Hufflepuff ise bu açıdan çok şanssızdı. Maç günü, tam da Tutucu Jack Ferguson'ın hasta olacağı günü bulmuştu. İkide bir hapşırdığı için az önce neredeyse süpürgesinden düşecekti.
"Dorcas," dedi Lily, titrek sesini duyurmak için atkısını hafifçe açarak. "Lütfen gidelim."
"Jack'e söz verdim."
Kızıl saçlı olan dizlerini karnına çekip onları kendince protesto etmeye başladı. Arkasında oturan Marlene, Trayton, Laura ve Sirius hararetle maçı tartışıyorlardı. Marlene'in dediğine göre Carol Zabini, bu sabah takımındaki tüm erkeklere şans getirmesi için öpücük vermiş. Laura, Hufflepuff Arayıcı'sı Leslie Abbott'ın Silsüpür 4'üyle maçı asla kazanamayacağından, Sirius ise Regulus'un yeni Nimbus 1700'ünden bahsediyordu. Gryffindor Kovalayıcı'sı olan Trayton Carter de Aisha Lewis'in az önce yaptığı Kenetleme faulünden.
"Evet, sayın izleyiciler," dedi Profesör McGonagall'ın sesi. ("HADİ DOSTUM GÖSTER O HİPOGRİF KIÇLI KIZA GÜNÜNÜ!") "Slytherin'in lehine giden maçta son durum –Quaffle Alderton'da –Zabini –Zabini Dowson'a kaptırıyor –tekrar Alderton'da, Alderton Slytherin kalesine ilerliyor –Montgomery dikkat –ve HUFFLEPUFF'A 10 PUAN!"
Sanki tüm dünyada zaman durdu.
Gryffindor ve Hufflepuff tribünlerindeki kısa sürelik sessizlik, yerini canlı, gür ve oldukça yüksek tezahüratlara bıraktı –öyle ki Lily bile ayakta alkışlıyordu.
"İŞTE BU BE!" diye bağırdı James, Sirius ve Peter. Marlene ile Dorcas çığlık atıyordu. Sanki tüm tribünler sarı renge boyanmış gibiydi.
"Baksana ne kadar tatlı!" dedi Marlene. Büyük olasılıkla Aries'inden söz ediyordu.
"Potter!"
James kıza döndüğü zaman kafasını iki yana doğru salladı. "Evans?" dedi gülümseyerek.
"Slytherin kazanacak, 10 Galleon'una bahse varım."
*
"Her şeyi bilmek zorunda mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marauders Era 1 - Karanlık Çökünce
FanficHer şey başlamadan önce... Altın kız Lily Evans'ın tek dileği Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'ndaki son senesini iyi bir not ortalamasıyla ve tercihen, olaysız bitirmektir. Ama başındaki dertler onu yalnız bırakmayacaktır. Bir yandan Öğrenciler...