30 - Aslan Yılana Karşı

286 14 2
                                    

medya: Victoria Turner

Yağmurlu ve oldukça rüzgârlı bir akşamüstüydü. Damlaların gürültülü sesi taş avluda yankılanıyordu. Şamarcı Söğüt'ün yapraklarını uçuran ve yürüyen öğrencilerin cüppelerini havalandıran rüzgâr, Aralık ayının geldiğini bağıra bağıra söylüyordu. Ama bu nedenlerden hiçbirisi dönemin son maçının gerçekleşmesini olumsuz yönde etkileyemezdi.

Tribünlerden çığlık ve tezahürat sesleri yükseldikçe yükseliyordu. Çoğu kişi, bu seslerin kendisini heyecanlandıracağını düşünürdü ama aksine James Potter, bundan büyük bir zevk alıyordu. Ona hedefini hatırlatıyordu. Amacın. Onu motive ediyordu.

Konuşmasını bekleyen takım arkadaşlarına döndü ve derin bir nefes aldı.

"Beyler, çok çalış..."

"Hanımları da unutma, lütfen," diyerek güldü Vurucu Victoria Turner.

"Ah, kesinlikle. Hanımlar ve beyler, gerçekten, zor koşullar altında çalıştık. Ve şimdi bunun karşılığını almamızın vakti geldi." Kovalayıcıların olduğu alana doğru ilerledi. "Velaquez, Carter ve Johnson, olabildiğince çok sayı yapmaya çalışın. Hava yağmurlu, dikkat edin." Sonra Vuruculara döndü. "Black, Turner, siz de en iyinizi yapın. Bluglerlar'la aranızı iyi tutun."

"Hayhay, kaptan!"

Hemen sağında duran Tutucu'ya döndü. "Plunkett, olabildiğince çok Quaffle kurtar. Hatta hiçbirini kaçırma. Güzel."

Giyinme odasının ortasında durdu ve dudaklarını ıslattı. "Daha önce hiç bu şartlar altında çalışmamıştık, biliyorum. Ama eğer bu maçı kaybedersek, ikinci sezonda başarı elde etme oranımız çok, çok düşük. Anlaşıldı mı?"

Odadaki herkes yumruklarını havalandırarak Gryffindor! diye bağırdı.

"Güzel. O halde gidip şu maçı kazanalım."

Sahaya çıktıklarında yerlerini aldılar ve başlamak için Madam Hooch'u beklediler. James, Lily'ye baktığı anda kız gözlerini kaçırdı.

"Bayanlar baylar, heyecan dorukta! Uzun zamandır beklediğimiz an sonunda geldi! Hava 3 derece, inanabiliyor musunuz? Yağmur ve kuvvetli fırtınada rüzgâr gözlüklerinizi takın derim ben! Oyuncular yerlerini aldı, süpürgeler hazır! Gryffindor Kovalayıcıları'ndan Johnson ve Velaquez'in yeni süpürgeleri yakışmış doğrusu! Eminim kazanacak..."

"Cunningham, taraf tutmayalım lütfen."

"Özür dilerim Profesör. Evet, kaldığımız yerden devam edelim..." Belladonna Cunningham isimli aşırı kıvırcık saçlı ama bir o kadar da tatlı Gryffindor son sınıf öğrencisi, konuşmaya devam etti.

Madam Hooch hızlı hızlı sahanın ortasına geldi. "Affedersiniz gençler, ufak bir sorun çıktı. Şimdi, Potter, Zabini... Adil bir maç olsun istiyorum, oldu mu? Aksini kabul edemem ve bu dönem üçüncü bir maç yapamam."

"Elbette Madam," dedi Carol. James'e pis bir bakış attı.

"Kaptan."

"Kaptan.

Carol ile tokalaşırken kızın yüzünde tuhaf bir ifade vardı.

"...evet, daha fazla uzatmayalım o halde! Quaffle, Bludgerlar ve Snitch serbest! Düdük çalıyor ve maç başlıyooor! OHOHOOOOOO!"

14 süpürgenin hepsi de aynı anda havalandı.

"Quaffle Johnson'da. O da ne?! Slytherin'den Zabini onu sıkıştırıyor, bugün kavgacıyız, öyle mi? Lewis de geldi, Quaffle Lewis'de. Johnson – Stewart – Johnson – Stewart VE JOHNSON! GRYFFINDOR'A 10 PUAN!"

Marauders Era 1 - Karanlık ÇökünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin