Bir adam yere yığıldı, buz gibi soğuk bir kılıç boynuna dokunurken kana bulanmış gözleri dipsiz bir nefretle doluydu.
Karşısında siyah bir cüppe giymiş, açıkça olağanüstü yakışıklı görünen bir adam duruyordu, ancak hafifçe yukarı kıvrılmış dudakları kötülüğünü 120.000 puan arttırıyordu. Yakışıklı adam kalbinde 'Öldür onu! Öldür onu!' diye haykırıyordu, ama kılıcı tutan eli hareket etmedi. Bunun yerine geçmiş hakkında konuşmaya başladı, adamın ailesini nasıl yok ettiğinden, adamın ebeveynlerini ve kardeşlerini nasıl boğduğuna kadar, geçen yıllarda adama uyguladığı tüm zulmü yeniden anlatıyordu.
'Saçma sapan konuşmayı bırak! Onu öldür ve sonra konuş!' Yakışıklı adam içinden yüksek sesle kükredi.
Nihayet kendini kontrol edip kılıcını kaldırabildiğinde, hayatını bağışladığı ve yan tarafta yatan, ölümün eşiğinde olması gereken kadın aniden ayağa fırlayarak kötü, keskin bir hançer kapıp sırtının ortasına sapladı.
İnanmaya cesaret edemeyerek güçlü bir isteksizlikle başını yavaşça çevirdi, karanlık gözlerinde sevgi ve nefret vardı.
"Özür dilerim." dedi kadın tıkanarak. Bu uzun süredir devam eden intikam savaşı nihayet sona ermişti. Halbuki kötü adamın ölümü son değil, aslında her şeyin başlangıcı anlamına geliyordu.
Ölmüş olması gereken yakışıklı adam şu anda uçsuz bucaksız bir yıldız denizinde duruyordu, siyah cüppesinin yerini dar giysiler almıştı ve bileğindeki saate bakıyordu.
Açıkçası bu bir saat değil, bir yapay zekaydı. Adamın adı Zhou Yun Sheng'di, aslen 2458 yılının yüksek teknoloji dünyasında yaşıyordu ve zamanının en iyi hackerlarından biriydi. Bir gün, Starnet'teki bir işlemi bitirip çıkış yapmak üzereyken, kara deliğe benzer bir varoluş tarafından 'Lord Tanrı Alanı' adı verilen farklı bir boyuta çekildi.
Starnet = Yıldız ağı(Bunu internet olarak düşünün. Ana karakterimizin gezegenine ait iletişim ağına orijinal kitapta sürekli 'Starnet' olarak yer veriliyor. Ve gezegendeki her şey starnet üzerinden yürütülüyor.)
Oraya bir 'Kötü adam sistemi' ile yüklenmişti. O zamandan beri sefil bir şekilde, yırtılmış bedenler ve ezilmiş kemiklerle ölmeye mahkum olmak üzere kötü adamın yoluna ayak basmıştı. Erkek kahramanın kadınına dokunmaması, hazinelerini çalmaması, küçük kardeşine zorbalık etmemesi, ailesini bastırmaması gerektiğini açıkça biliyordu. Ancak sistemin kontrolü altındaydı ve ölüme giden yolda aceleyle aptalca şeyler yapmaktan başka seçeneği yoktu.
Daha da sinir bozucu olanı, ne zaman erkek başrolden kurtulmak için bir bıçakla, kılıçla veya silahla saldırma fırsatı bulsa, sistem okuması için büyük bir diyalog paragrafı giriyordu. Sonradan anladı, her zaman sessizce onu sırtından bıçaklayan biri olacaktır ki bu kaçınılmazdı.
Zhou Yun Sheng yakışıklı ve çekici görünüyordu. Gülümsemese bile, dudaklarının köşelerinde her zaman hafif bir yukarı doğru eğim vardı ve bu onun nazik bir adam olması gerektiğini gösteriyordu. Ancak gerçekler tam tersiydi; doğası gereği sinsiydi, kılık değiştirmede iyiydi ve kontrol etme arzusu son derece güçlüydü. Ağ verilerini genellikle oyuncak olarak gören bir kişi, bir 'sistem piyonu' haline gelmişti. Bu türden devasa bir psikolojik boşluk, kalbinin en derinlerinde gizli olan acımasızlığı uyandırdı.
İntikam almak, Lord Tanrı'dan intikam almak istiyordu.
Sıradan bir insan olsaydı, belki her geçişte ipucu arardı ya da sistemle işbirliği yaparak gücünü yavaşça arttırır, sonra Lord Tanrı'nın kökenini araştırıp onu yok etmeye çalışırdı. Ancak, Zhou Yun Sheng bir bilgisayar korsanıydı ve hiç kimse verilerin doğasını bilgisayar korsanlarından daha iyi anlayamazdı. Dünyanın en düzenli, en kontrollü, en sarsılmaz makinesi olabilirdi, aynı zamanda en kaotik, en kontrolsüz, en savunmasız varlığı da olabilirdi.
Ve bu sanal dünyada her şeye kadir Lord Tanrı aslında sadece bir veri kümesiydi. Onu yok etmek istiyorsanız, belki de ezici bir güce ihtiyacınız yoktu, sadece genellikle virüs olarak bilinen küçük ve dağınık bir kod parçacığına ihtiyacınız vardı.
Başından beri, Zhou Yun Sheng kendini bir virüse dönüştürmek istiyordu. Lord tanrının sisteminde var olan ve tespit etmesini, kontrol etmesini ve hatta ortadan kaldırmasını imkansız hale getiren bir virüs. Lord Tanrı'nın devasa CPU'su ile karşılaştırıldığında, Zhou Yun Sheng sadece bir dizi önemsiz koddu, ancak bu kod aktığı her yerde kalıcı hasara neden olabilir ve bir gün bu hasarlar Lord Tanrı'nın sistemini felç edecek kadar önemli hale gelirdi. O zamana kadar gerçek dünyaya canlı olarak dönüp dönemeyeceği önemli değildi, yaşadığı her şey zaten geride kalmıştı.
Böyle bir umudu dört gözle bekleyerek son derece tatmin oldu.
Şimdi, Zhou Yun Sheng bileğindeki yapay zeka(Al) ile oynuyordu. Bu 'kötü adam sistemi', Lord Tanrı'nın bir armağanıydı. Sistemin kendi kod adı olan 007 çok duygusaldı ve sesi de otakular arasında en çok tercih edilen Lolita sesiydi. Lord Tanrı tarafından verilen görevleri yerine getirmekten; görev başarısız olursa ceza vermekten ve konakçı itaatsiz olduğunda vücudunu geçici olarak kontrol etmekten, gerekirse konakçıyı yok etmekten sorumluydu.
Al (Bileğinde bulunan saat şeklindeki yapay zeka, ingilizce 'Al' demek. Bu cihaz bir bilgisayarın yapabildiği ve hatta yapamayacağı her şeyi yapabilir.)
otaku (Anime hayranlarına verilen isim )
Sıradan bir insan olsaydı belki de böyle bir sistemden tamamen nefret ederdi, ama Zhou Yun Sheng sıradan birisi değildi. AI'ı aldığı an, kalbindeki coşku ve heyecanını bastırmak için tüm kontrolünü kullanmak zorunda kaldı. O bir bilgisayar korsanıydı, ona sadece bir bilgisayar verirseniz dünyayı fethedebilirdi. Ve böylece, Lord Tanrı ona en kullanışlı aracı sağlamıştı.
Sayısız reenkarnasyondan sonra bugün sonunda kötü adam görevini tamamladığında, Lord Tanrı'nın saf beyaz odasına geri gönderilmedi, bunun yerine bu uçsuz bucaksız kara yıldız denizine geldi. 007 yerleştirdiği virüs programı tarafından bozulmuş ve bir zamanlar onu tehdit eden sistem artık tamamiyle yok edilmişti.
007 artık görev veremiyor, konuşamıyor ve konakçının vücudunu kontrol edemiyordu, konakçı tarafından kontrol edilen hassas bir alet haline gelmişti.
Zhou Yun Sheng, yapay zekadaki hataları ayıklamak için parmaklarını yavaşça uzatırken parıldayan gözleri keyifle doluydu. Önündeki engin galaksi, Lord Tanrı'nın her yerdeki mevcut gözleminden kaçabilmesi için 007 tarafından yaratılan gizli bir alandı. Burası çok güvenli, çok çekiciydi ve onun sığınağıydı.
Galakside dolaştı, parlak bir yıldızı gözlerinin önünde tutarak dikkatle baktı ve sonra onu nazikçe geri yerleştirdi. Bu uçsuz bucaksız evrene tek bir düşünceyle ulaşılabilecekmiş gibi görünüyordu. Yani 'güçlü' denen şey fiziksel dayanıklılık değil, ruhsal anlamına geliyordu.
Zhou Yun Sheng hafifçe kıkırdadı, parmak uçlarını bileğine koydu ve hemen yıldızlar denizinde gözden kayboldu.
Lord Tanrı'nın kusursuz dünyasını kirletmek için sabırsızlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
General FictionDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...