SIFIR

560 189 276
                                    

Şarkı: Nomy - Dead Man Walking 


SIFIR

Yağmurların sessiz sessiz yağdığı bir geceydi. Uçurumda genç bir kız vardı lakin yalnız değildi. Okyanusta bir adam vardı lakin yalnızdı. Kimse ait olduğu yerde değildi.

"Geç kaldım." diye fısıldadı genç kız.

Kalbindeki acı ruhunu sızlatıyordu. Genç kız artık ayakta duramıyordu. Titreyen dizleri daha fazla dayanamadı. Dizlerini sertçe yere bastırdı. Dizlerinden kan akıyordu ama acıyı hissetmiyordu.

Yaklaşan siren sesleri dalgaların sesini bastırıyordu ama genç kız duymuyordu. Duyduğu tek şey dalgaların sesiydi. Dakikalar geçiyordu ama genç kız aynı lahzanın içinde takılı kalmıştı.

O gece genç kız, göğüs kafesinde sakladığı adamı okyanusa emanet etti. Hayır hayır onu genç kızdan çaldılar. Kafesi kırdılar ruhunu parçalara ayırdılar. Saklayamadı.

Yağmur yağıyor ıslatıyordu kirpiklerini. Rüzgâr esiyor parçalıyordu dizlerini. Dalgalar kırıyordu zincirlerini uçurumun ucunda kendisine ait olanı almak için.

O gece anladı genç kız doğrularını alıp yanlışı doğru yaptıklarını. Konuşamadı.

Yağmur yağmıyordu. Rüzgâr esmiyordu. Dalgalar onu da almıştı.

O gece Tanrı'nın bile korktuğu iki ruh vardı. Ve Tanrı'nın yoluna çıkmaya hazırdı.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gece yarısında bir şimşek çaktı. Gökyüzünde yangın başladı isi yeryüzüne bulaştı. Kimsesiz çığlıklar arşa ulaştı lakin kimse duymadı. Saf ruhlar, kuzguni ruhu durduramadı.


"Tik tak, tik tak. Zaman doldu."



UYARI: Bu kitaptaki karakter ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur.


Başladığınız tarihi ve saati bırakmayı unutmayın ^^

16.11.2020/SIFIR

SIFIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin