32. Geçmişin izleri (2)

1.1K 22 14
                                    

Efsun yavaşca gözlerini açıyordu... Kendini konforlu bir yatakta, bembeyaz ve taşlarla süslü bir odada uyanarak bulmuştu.

Hafızası yerine yavaş yavaş geliyordu. Gece'yi uykusuz geçirmişti.
"Bebeğim... Bebeğime bir şey olmasın" diye yalvardığını hatırlıyordu. Bir doktor vardı yanında. Ona bebeğine bir şey olmadığı söylediğini hatırlıyordu. Başka bir şey aklına gelmiyordu.

Bu odayı tanımıyordu. Yataktan kalkmıştı. Üzerinde bir pijama vardı...

Odadan çıkarak kuluvardan ilerliyordu. Duvarlarda altınla kaplı tablolar duruyordu. Hemde ünlü ressamların tabloları... Efsun neredeydi ?

Dikkatini başka bir şey cekmişti... Aşağıdan gelen sesler'di...

Birisi piano çalıyordu.

Chopin Nocturne Op. 9 No. 1
dan bir kısım duyuyordu şu an.

Aşağıya inen Efsun Ogeday ve ailesiyle karşılaşmıştı. Ogeday'ın büyük kızı piano çalıyordu. Ogeday eşi ve oğlu kahvaltı yapıyordu...

- Ogeday : Efsun hanım... Uyandınız mı... Günaydın !
- Efsun : günaydın... ben... Beni neden buraya getirdiniz ?
- Ogeday : önce sofraya bir geçin... Bunları sonra konuşuruz...
- Efsun : şimdi konuşalım

Ogeday eşine sadece gözleriyle bakarak çocuklarını çıkarmasını emretmişti. İkisi yalnız kaldıklarında Ogeday tekrardan Efsun'a odaklanmıştı.

- Ogeday : Çağatay'ın yaptıklarını öğrendikten sonra takibe aldım. Çağatay'ı bir helikopter alacaktı. Onun planını bozdum. Deniz'den geldim ekibimle ve sizi denizden çıkardık... Kayalıklar'ın olması bizim için bir avantaj'dı. Sahil'den bir şey belli olmuyordu... Kimse göremezdi...
- Efsun : evet şimdi hatırlıyorum... Benim Yamaç'a ulaşmam lazım...
- Ogeday : Efsun hanım...
- Efsun : Efsun diyebilirsiniz.
- Ogeday : peki Efsun ilk önce bir şeyler yemen lazım. Hem şu an Yamaç'ı aramak hiç iyi fikir değil... Bir şeyler ye ve sonra ofisimde konuşuruz tamam mı ? Sana anlatacaklarım var...

Efsun'u Ogeday'ın ailesi çok iyi karşılamıştı.
Efsun Erdenetlerle araya gelmek istemese de biliyordu. Ogeday bu ailenin kanını taşısa da hiç onlarla bir alakası yoktu. Son zamanlarda Ogeday hakkında bilgi toplamıştı. Hiçbir kirli işe bulaşmamıştı...

~

Efsun ikna olup kahvaltı yapmak için oturmuştu. Kahvaltı yaparken zil çalmıştı. İçeriye yakışıklı bir genç adam girmişti... Adı Kulkan'dı... Kulkan Erdenet...

- Ogeday : ooo Kulkan efendi gelmenizi neye borçluyuz ? Buralara uğramazdınız !
- Kulkan : abi ya ! Yeğenlerimi özledim. Ve yengemin nefis kahvaltısı...Bir'de özel olarak konuşacaklarımız var... Ah bu arada... Bu kadın kim ?

Kulkan masadan bir zeytin alıp ağzına atmıştı. Sonra Efsun'u süzüyordu...

 Sonra Efsun'u süzüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kendimden geçtim, senden asla...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin