Satır aralarına veya bölüm sonuna düşüncelerinizi belirten yorumlar bırakmanıza. Okuması zevkli oluyor sjdnjslls
İyi okumalaar❤
__
Geçen iki günde Harry, Draco ile karşılaşmamak için yemeklere dahi inmiyordu. Hasta olduğunu söyleyip yatağında kalıyordu. Yemekten sonra Ron odaya yemek çıkarıyordu onun için. Sabah yine kahvaltıya inmemişti ve daha ne kadar böyle süreceğini merak ediyordu.
Sık sık Quidditch antrenmanı yapmak için takımını toplıyordu çünkü birkaç güne Slytherin ile maçları vardı. Bu da yetmezmiş gibi birazdan mahzende iksir dersi vardı. Slytherin ile ortak iksir dersi.
İki gün boyunca Draco'yu görmemişti. Hem onun güzel yüzünü görmek istiyordu hemde olabildiğince karşılaşmamak istiyordu. Cübbesini giyip mahzene doğru ilerledi. Ron ve Hermione yerlerini almışlardı bile. Çok geçmeden Blaise, Pansy ve Draco üçlüsü de geldi.
"Bende tam diyordum buranın havası neden böyle kokuyor. Aptal Potter, Bulanık Granger ve Kanıbozuk Weasley buradaymış." Pansy kendi söylediğine alayla gülerken Blaise ve Draco da ona eşlik etmişti.
Hermione, Harry'nin yumruğunu sıktığını fark edince usulca elini tuttu. "Boşver, değmez gerçekten."
Profesör Slughorn'un gelmesiyle beraber bir şey diyemeden üçlüye öfkeli bakışlar atmakla yetindi Harry. Herkes yerini alınca Profesör önündeki kazanı eliyle işaret etti. "Ne iksiri olduğunu bilen var mı?"
Kazanda renksiz ve kokusuz bir çeşit sıvı vardı. Hermione'nin eli doğrudan havaya kalktı bu anı bekliyormuş gibi. "Veritaserum." Hermione söz hakkı almadan konuşan Draco'ya öfkeyle bakarken Profesör Slughorn'un yumuşak bakışları da Draco'yu buldu.
"Kesinlikle öyle Mr. Malfoy. Sanıyorum ki ne işe yaradığını da biliyorsunuzdur?" elleri göbeğinin üstüne, vücudunu ona dönmüş, Malfoy'un önünde duruyordu. Kaşları beklentiyle havaya kalkmıştı.
"İçen kişinin doğruyu söylemesini sağlıyor." diye cevapladı Draco. "Slytherin'e 10 puan veriyorum," Draco'nun önünden çekilip tekrar sınıfa döndü. "Mr. Malfoy'un da söylediği gibi Veritaserum İksiri kişinin gerçekleri söylemesini sağlar. Oldukça kullanışlıdır." bir eli göbeğinde daireler oluştururken konuşmasına devam etti, "Şimdi herkes kitaplarını açarak Veritaserum yapımına başlayabilir."
Harry'nin bakışları Draco'ya kaydı. Umursamıyormuş gibi arkasına yaslanmış ağır ağır İleri İksir Yapımı kitabını açıyordu. Onun yerinde olsa Harry de umursamazdı. Sonuçta iksirde gayet başarılıydı ve Harry onun S.B.D'de 'Olağanüstü' aldığına emindi.
Bakışlarını ondan çekip Melez Prens'in kitabını açtı. İksir yapımı bitince Profesör Slughorn herkesin kazanına bakmaya başladı. Bazılarına sadece bakıyor, bazılarını ise koklama ihtiyacı da hissediyordu ama hiçbirine yorum yapmıyordu.
Draco'ya gelince kafasını sallayıp gülümsedi hafifçe. Harry'ye geldiğinde ise kocaman gülümseyip heyecanla konuşmaya başladı, "İşte bu! Kusursuz diyebilirim buna Mr. Potter."
Ders bittiğinde mahzenden çıktılar yavaşça. Malfoy biraz daha önünde yürüyordu. Aralarında biraz mesafe vardı. Hermione ve Ron'a açıklama yapmadan hızlıca Draco'nun peşine takıldı.
"Malfoy!"
Draco ona dönüp bakmamıştı ama durmuştu. Harry ona yaklaşınca adımlarını, fark edilmeyecekleri, dar koridora ilerletti. Harry de onu takip etti. "Dinliyorum."
Harry yutkundu. "Geçen gün soyunma odasında," aklına gelmesiyle yanakları kıpkırmızı kesilmişti. "Olanlar neydi? Birden... öyle yaptın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers On My Skin | Drarry
Fanfiction[Tamamlandı] "Durduramıyorum bunu, başta küçük bir tohum olarak yerleşti yüreğime. Daha sonra büyüdü, büyüdükçe zorlaştı gizlemesi. Daha sonra bir sarmaşık gibi ele geçirdi tüm benliğimi ve ben bununla mücadele edemiyorum." Draco hala Harry'nin...