Tanıtım...

10.6K 686 19
                                    

Bundan  tam 5 yıl önce iki büyük kabilenin savaşı başlamıştı.  Jeon ve Kim kabilesi..
Önceden bu iki kabile birbirlerini çok seven, en ufak bir şeyde sırt sırta gelen sürülerdi. Bir gün ufak kabileler, bu iki büyük kabilenin dostluklarını kıskanmış ve iki büyük kabileyi birbirine düşürmüşlerdi.  Bu iki büyük kabilenin liderleri birbirine düşman olmuş ve savaş ilan etmişlerdi. 

İki büyük kabile kendilerine savaşta yardım edecek yoldaşlar toplamışlardı... ve savaşın olacağı o gece gelmişti.  Tepede dolunay görünmüş ve kurtlar olduğundan daha güçlü bir hâle bürünmüşlerdi. İki kabilenin de çocukları henüz küçük olduğu için evlerinde kalmışlardı.  Savaşacak güçleri henüz yoktu.

Savaş dolunay çıktığında çoktan başlamıştı bile. İki kabilenin de kurtları hiç acımadan birbirlerine saldırıyor ve düşmanını öldürüyordu.  İki büyük lider ise herkesten ayrı sadece ikisi savaş veriyordu.  Büyük bir saldırının ardından kim kabilesinin lideri galip gelerek jeon kabilesinin liderini öldürmüştü.  Jeon kabilesinde bunu gören alfalar, omegalar ve betalar bir kaç saniye yere düşen liderlerine bakmış ve ortamda büyük bir sessizlik hakim olmuştu.  Jeon Kabilesi sessizliği bozmuş ve hep bir ağızdan uluyarak liderlerinin düşmesine tepki göstermişlerdi.

Savaş devam etmeye başlayınca jeon kabilesinden 5 alfa kim kabilesinin liderinin etrafını sarmıştı.  Ağızlarından akan salyalar ile lidere bakıp hırlıyorlardı. Sonra daha fazla vakit kaybetmeden 5 alfa birden lidere saldırmış ve koca cüssesini yere sermişlerdi. Savaş dolunay kaybolana kadar devam etmişti.  Bu savaşta kazanan yoktu,  iki tarafta kaybetmişti.  Eskiden dost olan bu iki kabile şimdi bu evrenin en büyük iki düşmanıydı.  Her fırsatta birbirine zarar vermek isteyen, nefret dolu iki büyük kabile..

5 yıl önce başlayan düşmanlık şimdilerde daha da büyüyordu ve şimdi ki iki büyük lider birbirlerini alt etmek için her fırsatı değerlendiriyordu....

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin