Bölüm-21-

3.7K 286 43
                                    

(Taehyung)

Şu sıralar kendimi hiç iyi hissetmiyorum.. sevdiğim adamla kavga etmek için resmen bahane arıyorum.  Neden yaptığımı da bilmiyorum,  sadece yapmak istiyorum.. Bugün jungkook"un gönlünü alacaktım ama.

Sabah kalktığımda bir süre sevdiğimin yüzünü izlemiş ve yataktan kalkarak rutin işlerimi halledip mutfağa geçmiştim.  Kahvaltı hazırlayan jin hyungumun arkasından sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.  Onun hazırladığı kahvaltılardan biraz ayırarak tepsiye yerleştirip yukarı adımladım.  Jungkook ile biraz baş başa kalmak istiyordum.

Odaya girdiğimde jungkook"un hâlâ uyuduğunu gördüm.  Elimde ki tepsiyi masaya bırakarak alfamın yanına gidip üzerine uzanarak şişmiş dudaklarını üst üste öpmeye başladım.

"Koca bebek hadi uyannnn!"

Jungkook biraz yerinden kıpırdayarak saçını karıştırmıştı.

"Taehyung lütfen şuan kavga etmeyelim,  uyandığım zaman beni dövmene bile izin veririm ama bırak şimdi biraz daha uyuyayım"

Of kıyamam ya kavga etmek için uyandırdığımı sanıyor. Kollarımı boynuna sararak kulağının arkasına minik bir öpücük kondurup kulağına fısıldadım.

"Sadece seninle baş başa kahvaltı yapmak istemiştim sevgilim.. uyan lütfen"

Birden gözlerini açıp şaşkınca bana bakıyordu.  Bende masada duran  tepsiyi işaret ederek tebessüm ettim. Yataktan kalkıp tepsiyi alarak bağdaş kurmuş ve karşısına oturarak ona kahvaltısını yaptırıyordum. O da aynı şekilde bana yaptırıyordu.

Kahvaltı bittiği zaman tepsiyi mutfağa götürüp tekrar odaya döndüm ve bana hâlâ şaşkınca bakan eşimin kucağına yerleşip yüzünü avuçlarımın arasına alarak dudaklarına uzun ve duygulu öpücükler kondurdum.

"Jungkook..ben yaptıklarım için özür dilerim.  Neden yaptım bilmiyorum inan bana, seni çok kırdım, çok sinirlendirdim farkındayım.  Beni affedebilecek misin sevgilim?"

Jungkook dilini dudaklarında gezdirmiş ve bir süre beni izlemişti.  Belimi kavrayarak beni daha çok kendine çekmiş ve penisinin üzerine oturmamı sağlamıştı.  Nefesim bir an kesilmişti ve derin nefesler almaya çalışmıştım.  Pislik bunu fark etmiş olacak ki, dudağıma yaklaşarak sıcak nefesini vermiş ve fısıldamıştı.

"Kendini affettir o zaman bebeğim"

Ne demek istediğini çok iyi anlamıştım,  yanaklarım kıpkırmızı olmuştu resmen.  Biz kaç gündür birlikte olmadığımız için zor durumda olduğunun da farkındaydım. Ben hamile olabilirdim ama ona yardım etmeliydim. Yavaşça bacaklarından aşağı doğru indim. Bacaklarını biraz açarak arasına oturmuştum. Jungkook tek kaşını kaldırmış ve ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. 

Ellerimi önce bir süre bacaklarında gezdirip okşamıştım.  Ona dokunmam bile erkekliğini harekete geçirmeye yetmişti. Gözlerine baktığımda yavaşça kararmaya başladığını görmüştüm. Ellerimi bacaklarından erkekliğini doğru çok yavaş hareketler ile çıkardım.  Elimi penisinin üzerine attığımda başını geriye atmış ve derince inlemişti. Bu hareketine sırıtmadan edememiştim.  Birden yatak odasının kapısı açılmış ve jin hyung ile Namjoon girmişti.

"Jungkook iyi misin,  çığlık sesi geldi sanki"

Ben dudaklarımı ısırmış ve gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Jungkook"a baktığımda gözlerinin kırmızıya döndüğünü gördüm.  Sinirlenmişti baya,  yastığı alarak sertçe namjoon"a fırlatmıştı.

"SİKTİR GİT NAMJOON!"

Namjoon jin hyungu da alarak koşar adımlarla odadan çıkmıştı.  Jungkook ise sinirden derin nefesler alıp veriyordu.  Onu sakinleştirmek adına kucağına yerleşip penisine kendimi sürtmeye başladım.  Jungkook"un kırmızı gözleri yavaşça kendini koyu siyaha bırakıyordu.  Tekrar eski haline dönmüştü.  Birden ensemi tutarak beni kendine çekmiş ve sertçe öpmeye başlamıştı.  Bende bir süre sonra ona karşılık vererek hem öpüyor  hemde kendimi ona sürtüyordum.

Bir süre sonra geri çekilip ellerimi eşofmanına atmıştım. Boxer ile beraber eşofmanı çıkarıp penisini gözler önüne sermiştim. Penisi çoktan şişmiş ve damarları ortaya çıkmıştı.  Penisini saran damarlar o kadar tahrik edici duruyordu ki.. bacak arasında eğilip penisini kavradım ve dilimi şişen  damarların üzerinde gezdirmeye başladım. Jungkook"un eli çoktan saçlarımda ki yerini almıştı bile. Damarlarının üzerinde bir süre onaylandıktan sonra dilimi penisinin ucuna getirip lollipop emer gibi emmeye başladım. 

Saç diplerimde ki parmakları sıkılaşmış ve saçımı hafif çekmeye başlamıştı.  Hareketlerimi o kadar yavaş yapıyordum ki.. Bu onu delirtiyordu. Başını geriye doğru atmış, derin ve sık nefesler alıp veriyordu.  Daha fazla bekletmeden  bütün penisini ağzıma alarak hem çekiyor hem de emiyordum. Her emdiğimde boğukça inliyordu, bu da bana iyi gelmiyordu. Arada dişlerimi de sürterek daha sert ve hızlı çekmeye başladım, arada dilimi de işin içine katıyordum. Jungkook gelmeye yaklaşmıştı,  penisinde ki damarlar patlayacak gibi duruyordu ve damarları çoktan atmaya başlamıştı bile.

Hareketlerimi olabildiğince hızlı tutmuştum, bir süre sonra bütün evde duyulacak bir şekilde inlemiş ve bütün sıvılarını ağzıma bırakmıştı.  Tebessüm ederek ağzımda ki menileri yutmuş  ve kedi gibi emekleyerek jungkook"un yüzüne yaklaşıp dudaklarını öpmüştüm.

"Affetin mi şimdi sevgilim?"...

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin