Bölüm-22-

3.6K 288 73
                                    

Namjoon ve jin evde yoklardı, jungkook onları kovduğu için hala dışarda takılıyorlardı korkudan. Jin hyung da olmadığı için yemek işi bana kalmıştı.  Ben mutfakta akşam yemeği hazırlarken jungkook gelmiş ve arkadan sarılarak boynuma öpücükler konduruyordu. Hamileyim insafsız! Hamile biri tahrik edilmez!..

Biraz ondan uzaklaşıp yemek yapmaya devam ettim. Jungkook da bluzunun bileklerini yukarı doğru çekerek bana yardım etmeye başlamıştı.  Biz yemek yaparken dış kapı sertçe açılmış ve içeri, kucağında jin hyungu taşıyan bir Namjoon girmişti. Merdivenlere yönelirken bana seslenmişti.

"Taehyung çabuk doktoru çağır, jin doğum yapıyor!"

Bir süre ben ne olduğunu kavramaya çalışmıştım. Sonra çığlık atarak jungkook"un kucağına zıpladım.

"DAYI OLUYORUM!"

Jungkook sadece göz devirmişti.

"1 ay sonra da anne oluyorsun bebeğim,  bu kadar heyecan yapmana gerek yok"

Bu sefer ben göz devirerek ellerimi göğüsümde bağladım.

"Ilk defa dayı oluyorum tamam mı, o yüzden bu kadar heyecanlıyım."

"Ahh, kusura bakma bebeğim,  ben her gün amca oluyorum zaten. Unutmuşum, haklısın"

Laf sokmasa olmuyor zaten pislik!

"ÇOCUKLAR BEBEĞİN KAFASI ÇIKTI VE SİZ HALA TARTIŞIYOR MUSUNUZ?!"

Biz bir süre jungkook ile birbirimize bakmış ve sonra yukarı koşmuştuk.

♧♧♧

Doktor gelmiş ve jin hyung doğum yapmıştı. Bebeği o kadar tatlıydı ki..anlatamam. Aynı Namjoon gibi gamzeleri vardı.

Ben daha fazla dayanamamış  ve ağlamaya başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben daha fazla dayanamamış  ve ağlamaya başlamıştım. Ben ağlıyordum ama bebek gülüyordu.  Ağlamam bittiğinde jin hyunga döndüm.

"Ismini ne koyacaksınız hyung"

Kocaman tebessüm etmişti.

"Namjin.."

"Namjin? Anlamı ne hyung?"

"Namjoon ile benim ismimin birleşimi."

Namjin..namjin... güzel isimdi. Hemen jungkook"a döndüm.

"Bebeğimizin adı "Taekook" olacak ona göre"

Kaşlarını çatmıştı.

"O nasıl bir isim güzelim ya"

Ensesine bir tane vurup tek kaşımı kaldırdım.

"Ikimizin isminin birleşimi! Ne o beğenemedin mi bay lider?!"

Bağırdığım zaman zoraki bir tebessüm etmişti.

"Beğenmez olur muyum hiç güzelim"

Doktor jin hyunga serum bağlamış ve serum bitince ayağa kalkabileceğini söylemişti.  Ben de aşağı inerek masayı hazırlamış ve yemekleri tabaklara servis etmiştim.  Herkes yukarıdan inince masaya oturmuş ve yemeğini yiyerek namjin"e bakıyordu.

♧♧♧

Bütün işleri halletmiş ve herkesle beraber salonda oturuyorduk.  Jimin, yoongi ve Hoseok hyung da birazdan burda olurdu. Birden hissettiğim acı ile çığlık atıp karnımı tutmuştum.  Jungkook hemen yanına gelmiş ve karnımı okşamaya başlamıştı. 

"Ne oldu güzelim?"

Sinirle jungkook"a baktım.

"Karnımda da senin gibi bir alfa var büyük ihtimalle, tekme atarak canımı yaktı!"

Jungkook kahkaha atıp önce karnımı, sonra da beni öpmüştü.  Kapı çaldığında ise kalkıp kapıyı açarak bizimkileri içeri aldı. Herkes salona gelmiş ve namjin ile ilgileniyordu. Jimin birden yoongi"ye bakmış ve ağlamaya başlamıştı.  Ne olduğunu anlamaya çalıştım ama onun zaten normalde de duygusal olduğunu düşünüp mutfağa gittim.

Ben ve jin hyung hariç herkese şampanya doldurup servis ettim. Herkese dağıtmış ve en son jimin"in önünde durarak kadehi ona uzatmıştım. Bir kadehe bir de bana bakmıştı.

"Hayır,  ben içmeyeceğim taehyung"

Kaşlarımı çattım.

"Ama sen şampanyayı çok seversin,  tek başına bir şişeyi devirirsin, doğru söyle yoongi hyung mu izin vermiyor?"

Söylediğim şey ile yoongi hyung gözlerini devirdi.

"Hayır taehyung, şey..."

Kaşlarımı daha çok çattım, sinirlerim çok pis geriliyordu çünkü.

"Şey, ne jimin?!"

"Omegama bağırma taehyung!"

Birden yoongi hyung bana bağırmıştı, ardından da jungkook yoongi hyunga bağırmıştı.

"Eğer sende bir daha benim omegama sesini yükselirsen, sesini keserim alfa!"

Yoongi hyung yine gözlerini devirip jungkook"a arkasını dönmüştü. Jimin ise tekrar bana bakmış ve ardından da odada ki herkese göz atmıştı.  Başını yere eğip elleriyle oynamaya başladı.

"Şey, ben.. hamileyim"

Siktir! Ne?! Gözlerim kocaman açılmış ve elimde ki kadeh yeri boylamıştı.  Tanrım! Şimdi de amca mı oluyordum?!...

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin