Bölüm-19-

3.9K 306 28
                                    

(1 hafta sonra)

1 haftadır jungkook beni bırakmıyordu, her gün en az 3 kez birlikte oluyorduk.  3 kez dediğime bakmayın, her seferinde en az 5 tur yapıyordu. Artık kalçalarımın üzerine oturamıyordum, oturmayı bırakın.. yürüyemiyordum bile.  Sabah kalktığımda jungkook yanımda yoktu, rahat bir nefes alarak banyoya girip sıcak bir duş almıştım.  Üzerimi giyinip aşağı inerek mutfağa geçtim.  Jin hyung mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Ah ben söylemeyi unuttum.. Jin hyung ile Namjoon artık birbirine mühürlenmişlerdi ve jin hyungda burda kalmaya başlamıştı.  Yani aynı evde yaşıyorduk. 

Jin hyung ile masayı hazırlamış ve bizimkiler gelmeden oturup yemeğe başladık.  Kendileri hamile olduğu için aç kalamıyorlar,  anlarsınız ya.. Jungkook ve Namjoon mutfağa giriş yaptığında Namjoon, jin hyungun yanına, jungkook ise benim yanıma oturmuştu. Jin hyung önüme bir bardak süt koymuştu,  kokusu nedense midemi çok fena bulandırmıştı.  Bulantıyı unutmaya çalışarak bardağı elime aldım ve içmeye başladım. Bir yudum almam ile masadan kalkıp banyoya girerek bütün midemi boşaltmam bir oldu.

Jungkook hızla arkamdan gelerek elini sırtıma atmış ve sıvazlamaya başlamıştı. Korku dolu gözlerle bana bakıyordu sevdiğim ..

"Taehyung! Neyin var, iyi misin?!"

Ellerimi yanaklarına atarak tebessüm ettim.

"İyiyim, merak etme"

Ayağa   kalkıp ağzımı çalkaladım ve mutfağa geri döndüm. 

♧♧♧

Akşam olmuştu ve ben bu saate kadar birşey yememiştim, akşam yemeği de dahil. Midem hiç bir şeyi kabul  etmiyordu.  Jin hyung mide bulantımı alsın diye bol tuzlu mısır patlatmış  ve yanıma gelmişti. Elinden mısırı alarak televizyona döndüm tekrar. Jungkook da elini omzuma atmış ve televizyon izlemeye devam etmişti. 
♧♧♧

(Yazardan)

Jungkook dün omegasının kötü olduğunun farkındaydı ama nedenini bir türlü anlayamıyordu. Sabah gözlerini aralamış ve omegasının olduğu tarafa kollarını atmıştı ama yatak boştu.  Hızla ayağa kalkarak omegasına seslenmeye başladı, fakat küçük olan hiç bir yerde yoktu.  Hızla aşağı inmiş ve salona, mutfağa bakmıştı. Küçük olan oralarda da yoktu. Sinirle saçını çekmiş,  tekrar yukarı çıkarak Namjoon  ve jin"in odasına girmişti.  Kapıyı çok sert açtığı için Namjoon ve jin yerinden sıçrayarak uyanmışlardı. Jungkook onlara omegasının ortalarda olmadığı söylemişti ve deli gibi yerinde bir ileri bir geri hareket etmeye başlamıştı.

(Öğlen sonu saat 16.00)

Taehyung hâlâ ortalarda yoktu,  jeon sürüsü ve Kim sürüsü her yerde küçük omegayı aramalarına rağmen bulamamışlardı. Jungkook ise şu anda kim topraklarında, kim ailesi ile beraber Taehyung"u arıyordu.  Aklına son anda gelen şey ile koşmaya başlamıştı.  Herkes ne olduğunu anlamadan onun peşinden koşmaya başlamışlardı.

Jungkook bir süre ormanın derinliklerinde koşarak ağaç eve varmıştı. Omegasının en çok sevdiği yere gelmiş ve gözlerini ağaç evde gezdirmeye başlamıştı.  Diğerleri de gelerek jungkook"un yanında durmuş ve onun ne yaptığına bakıyorlardı.  Jungkook birden bağırmaya başladı.

"Jeon Taehyung! Burda mısın?!"

Ses gelmemişti..

"Eğer buradaysan ses ver güzelim!"

Yine ses yoktu...

"TAEHYUNG!"

Jungkook var gücü ile bağırınca ikinci katta ki ağaç evde bir hareketlilik oluştu. Sonra da taehyung"un bedeni gözler önüne çıkmıştı. Herkes rahat bir nefes vermiş ve ağaç eve yaklaşmışlardı.

"Sikeyim! Taehyung nerelerdeydin sen!"

Jungkook korku ile sevdiğine bakmıştı.  Sevdiğinin gözleri ise kıpkırmızı olmuştu, jungkook  ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama taehyung"un da hislerinden bir şey algılayamıyordu, küçük olan büyük ihtimalle düşüncelerini gizliyordu sevdiğinden.  Taehyung bir kaç adım atarak yukarıdan aşağıda ona merakla bakan kişilerde gezdirdi gözlerini.  Son durağı ise alfası olmuştu, dudaklarını yiyerek alfasına bakıyordu.  Jungkook"un kaşları çatılmıştı.

"Lanet olsun taehyung! Bana artık ne olduğunu anlatacak mısın?"

Jungkook ile beraber, jimin, namjoon, jin, yoongi, hoseok da merakla taehyung"a bakıyordu. 

"Jungkook sana söylemem gereken bir şey var.."

"Sikeyim  taehyung ! Ne olduğunu anlat bana!"

"Jungkook ben.. ben... hamileyim! Tanrım, lanet olsun çok utanıyorum"

Taehyung başını utançla eğmiş, jungkook duyduğu şeyleri sindirmeye çalışıyordu.  Algıları yeni yeni açılmış ve sevdiğinin söylediği şeyi şuan anlayabilmişti. Birden kahkaha atarak namjoon"a dönmüştü.

"B-ben..BABA OLUYORUM!"...

°°°°°°°°°°°°°°°
(Kurtların hamilelik dönemi 60 ile 65 gün sürüyor.  Bu yüzden de hamilelik belirtileri erken gösteriyor kendini. Çocuk anne karnında daha çabuk gelişiyor.  Nasıl bir haftada hamile olduğunu anladı diyenler için şimdiden açıklık getirmek istedim)
°°°°°°°°°°°°°°°

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin