Jungkook hâlâ gözlerimin içine bakarak ona olumlu cevap vermemi bekliyordu. Fakat olumlu cevap veremezdim, korkuyordum, yapamazdım.. onu hızla geriye doğru ittim.
"Sen kafayı mı yedin jungkook?!"
Arkamı dönüp hızlı adımlar ile ordan uzaklaşmaya başladım. Benim aksime bir iki adımda yanıma gelen ve bileğimi sıkıca kavrayıp beni kendine çeviren jungkook"a ters ters bakmaya başladım. O da aynı bakışlar ile bana bakıyordu, şuan elinde olsa beni öldürecek gibi duruyordu.
"Neden taehyung! Neden eşim olamıyorsun?! Düşmanlık deme sakın! Ben senin için bu düşmanlıktan bile vazgeçmeyi göze aldım! Ben düşman olduğum aile için yarın güzel bir masa hazırlatıp geçmişin üzerine bir çizgi bile çizmeye hazırdım! Neden ha, neden?! Söyle bana neden olamıyoruz?!"
Jungkook"un gözleri kırmızıya dönmeye başlamıştı, pençeleri ise çoktan çıkmış ve tırnakları bileğime girmeye başlamıştı.. bileğimde ki elin üzerine elimi koymuş ve çekmeye çalışmıştım.
"J-jungkokk, kendine gel, bu sen değilsin..canımı yakıyorsun!"
Bileğimi daha çok sıkmıştı.
"Sikeyim cevap ver o zaman!"
"Korkuyorum tamam mı! Bir alfaya mühürlenmekten korkuyorum!"
"Korkmanın bir nedeni olmalı ama değil mi?"
"Benim babamı senin süründe ki alfalar öldürdü jungkook, ve bende şimdi o alfaların liderlerine eş mi olacağım? Saçmalama!"
Sinirle kahkaha atıp saçını çekmişti.
"Öyle mi omega? Benim babam da eceliyle öldü zaten değil mi?! Benim babamı, senin baban öldürdü! Buna rağmen jimin abinin eşi, buna rağmen ben seni eşim olarak istiyorum, buna rağmen ben aramız da ki bu düşmanlık bitsin istiyorum! Seni istiyorum taehyung! Hiç bir şeyi istemediğim kadar seni istiyorum!"
"Ama ben seni istemiyorum!"
Tekrar ona arkamı dönerek hızla ordan uzaklaştım. Hızlı adımlarını arkamda hissediyordum. Yanıma yaklaşınca ağzımda bir el hissetmiştim..duyduğum son şey ise..
"Bunu sen istedin güzelim "
Olmuştu...
Gözlerimi açtığımda odamda olduğumu gördüm. Başım çok kötü ağrıyordu, yataktan hafif doğrulup başımı ellerimin arasına almıştım. Biraz ateşim vardı ama önemli değildi..bir dakika! Boynumda hissettiğim ağırlık ile elimi oraya atmıştım, sikeyim seni jungkook! Yine tasma takmıştı. Sinirle geri yatağa yatmış ve ağrıyan başım yüzünden saçlarımı çekiştirmeye başladım. Akşam olduğunda jungkook yerine namjoon yanıma gelmiş ve bana yemek getirmişti. Tepsiyi yere fırlatarak yemek istemediğimi söylemiştim.
(3 gün sonra)
(Yazardan)3 gün olmuştu, taehyung ne yemek yiyor ne de kimseyle konuşuyordu. Namjoon sinirle aşağı inip tepsiyi mutfakta ki tezgaha sinirle bırakmıştı. Jungkook sesin olduğu yere giderek önce Namjoon"a sonra da dolu olan tepsiye baktı.
"Yine mi yemedi?"
"Hayır, yemiyor, benimle konuşmuyor.. böyle giderse ölür bu omega jungkook, biliyorsun ben jin ile beraberim, bana her gün taehyung"u soruyor ve bende ona yalan söylemek zorunda kalıp 'iyi' diyorum. Eğer jin öğrenirse bir daha suratıma bakmaz"
Namjoon ilişkisi için endişeleniyordu. Jungkook ise yukarda yatan çocuk için endişeleniyordu. Jungkook tepsiyi almış ve yukarı çıkmıştı. Odaya girerek tepsiyi masaya bırakmış ve yatakta yatan çocuğun yanına gitmişti. Boynunda ki zinciri çözmüş ve ona seslenmişti.
"Taehyung, kalk bir şeyler ye, eğer yemezsen inan bana zorla ağzına tıkarım ve hiç çekinmem."
Omega yerinden kıpırdamış ama gözlerini dahi açamamış, kendini hiç iyi hissetmiyordu çünkü. Jungkook bunu anlamış olacak ki, elini çocuğun alnına atmıştı. Çocuk yanıyordu..jungkook birden korkmaya başlamıştı, ne yapacağını bilmiyordu. Taehyung"un tasmasını çıkarmış ve onu hemen banyoya almıştı. Omegayı soğuk suyun altına sokmuş ve öylece suyun altında bekletmişti. Küçük omega kendinde olmadığı için hiç bir şeyin farkında değildi.
Bir süre sonra jungkook onu banyodan çıkarmış ve üzerinde ki ıslak kıyafetlerden kurtulmuştu. Dolaptan temiz kıyafetler alıp taehyung"a giydirmiş ve yatağına yatırmıştı. Hızla aşağı inip sıcak bir çorba yapmış ve tekrar yukarı çıkmıştı. Taehyung"un bedenini oturur pozisyona getirerek kendinde olmayan çocuğa yavaşça çorbasını içeriyordu. Çorba bitince jungkook tepsiyi masaya koymuş ve tae"yi tekrar yatar pozisyona getirmiş ve üzerini örtmüştü. Tam çocuğa arkasını dönmüş gidecek iken, çocuk jungkook"un elini sıkıca kavramış ve gözlerini yavaşça açmıştı.
"K-kendimi iyi hissetmiyorum, korkuyorum, bugün benimle uyur musun alfa?..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦
Hayran Kurguİki düşman kabile; Jeon Kabilesi ve Kim kabilesi. Birbirlerinden ölesiye nefret eden bu iki düşman ailenin sonu ne olacak bakalım... Çiftler; Taekook Namjin Yoonmin