Bölüm-2-

7.6K 639 306
                                    

Lider jungkook 2 gündür omega taehyung"u bodrumda hapis tutuyordu. Sürünün diğer alfaları taehyungu öldürmek isterken jungkook şimdilik ona dokunmama kararı almıştı.  Jimin ise 2 gündür  kardeşinden onu serbest bırakmasını istiyordu. Taehyung"u çok kısa bir süre görmüştü fakat kanı ona çok ısınmıştı,  aynı şekilde taehyung"un da öyle.. Her seferinde de lider kardeşi jimin"i reddetmişti. Lider hiç kimseye ikinci bir şans vermezdi,  kaldı ki üçüncü bir şans versin.

Lider yoongi 2 gündür deli gibi sürüyle birlikte küçük kardeşini arıyordu. Taehyung hep ortadan kaybolurdu fakat hiç bu kadar kaybolmazdı diye düşünüyordu.  Bu arada da jung kabilesinden lider Hoseok da olanları duymuş ve jeon kabilesinin bölgesine gelerek jungkook ile bir konuşma gerçekleştirmişti.

"Jungkook sen delirdin mi? Taehyung"u tutsak olarak alıkoymak ne demek farkında mısın? Siz zaten düşmansınız, yoongi bu yaptığını öğrenirse çok büyük bir savaş çıkar.  Yoongi henüz fark etmedi, o fark etmeden çocuğu serbest bırak, o senin hiç bir işine yaramaz."

Hoseok konuşurken jungkook sadece dinlemişti.  Ona değer veriyordu, kim kabilesiyle ne kadar yakın olursa olsun umrunda değildi,  Hoseok"u seviyordu. 

"Olmaz Hoseok,  benim kurallarım vardır, o kuralları çiğneyemem!"

Hoseok sinirle nefes verip bodruma doğru adımlamıştı.

"O zaman ben çiğnerim jungkook"

Ne kadar jungkook"tan büyük olsa da ona sesini yükseltemezdi, jungkook ondan bile güçlüydü çünkü. Jungkook bodruma inen liderin arkasından bakmış ve bir şey demeden öylece durmuştu.  2 gün boyunca aç susuz kalmak ona iyi bir ders olmuştur diye düşünüyordu. 

Hoseok bodruma girince yerde baygın yatan bedeni hemen kucaklayarak jeon"ların evinden çıkmış ve Kim kabilesinin bölgesine girmişti. Yoongi daha Hoseok bölgeye adım atar atmaz kardeşinin kokusunu almış ve kokunun olduğu yere doğru koşmuştu. 

Hoseok"un kucağında baygın bir şekilde yatan kardeşini görünce için de ki canavar çoktan sinirden pençelerini yoongi"nin bedenine saplamaya başlamıştı bile.  Yoongi kardeşini kucağına alarak evine girmiş ve onu yatağına yatırarak Hoseok"u kolundan sürükleyip kendi odasına çekmişti.

Sinirden pençelerini çıkarmış ve kırmızılara bürünen gözleriyle Hoseok"dan açıklama bekliyordu.  Hoseok bu görüntü ile yutkunmuş ve boğazını temizleyecek etrafını süzmüştü.

"Ona ne oldu Hoseok!"

"B-bilmiyorum.. ormanda baygın buldum.."

Kekelemesine lanet etmişti Hoseok, normalde kimseden korkmazdı ama jungkook ile yoongiden korkuyordu,  ikisi de evrenin en büyük iki lideriydi çünkü.. babalarından sonra. 

"Bana yalan söyleme! İki gündür bütün ormanın her bir köşesine baktık ve o yoktu! Bir daha sormayacağım Hoseok! Ona ne oldu?!"

Hoseok daha fazla dayanamamış ve konuşmak zorunda kalmıştı.

" Taehyung, jeon kabilesinin bölgesine girmiş, hem de ikinci kez. Jungkook da ona ceza olsun diye onu bodruma kapatmış iki gün.  Yemek ve su vermediği için de taehyung baygın düşmüş."

Yoongi"nin gözleri kırmızının en koyu rengini almıştı, sinirle duvara yumruk atmış ve duvarın yarılmasını sağlamıştı.  Hoseok korku ile duvara sinerken yoongi"ye kaçamak bakışlar atıyordu.  Yoongi ise sadece Hoseok"a bakıp 'çık' demişti.  Kardeşinin intikamını en acı şekilde jeon jungkook"dan alacaktı...

(1 hafta sonra)

Yoongi bütün planı yapmıştı intikam için.  Bugün işe koyulacaktı. Jeon sürüsü ise kim sürüsünün liderinin sesi çıkmadığı için kendi liderlerine boyun eğdiğini düşünüyorlardı, yanıldıkları bir konu vardı ama.. Kim Yoongi, hiç kimseye boyun eğmezdi..

Yoongi akşam olduğunda odasında oturmuş içkisini yudumlarken birisi kapıyı tıklatmıştı. Yoongi"nin 'gir' komutu ile çocuk içeri girmiş ve 'efendim, getirdik. Şuan bodrumda' diyerek odadan ayrılmıştı. Yoongi büyük bir zevkle içkisini kafasına dikerek odadan çıkıp aşağı inmişti.  Bodruma girerek karşısında duran, elleri ve ayakları bağlı omegaya yaklaşıp sırıtmıştı.

"Cehennemine hoş geldin iğrenç omega "

Karşında ki çocuğun ağzı bağlı olduğu için ağlamaktan başka bir şey yapamıyordu.  Yoongi ise odada ki çocuktan yayılan aura ile başının döndüğünü hissetmişti.  Kalbi çok hızlı atmaya  başlamıştı.  İçkidendir diye düşünerek çocuğa daha çok yaklaşmış  ve elini önce yüzünde sonra da boynunda gezdirmiş.  Çocuğa iğrendiğini belli eden bakışlar atıyordu.

"Bunu nasıl yapacağım bilmiyorum fakat liderinize en büyük ceza bu olacak "

Alt dudağını dişleyerek sırıtmaya başlamıştı, jungkook"un bunu öğrenince ne kadar yıkılacağı aklına geldikçe daha da mutlu oluyordu.  Jimin ne olduğunu kavramaya çalışırken yoongi birden jimin"in bluzunu sıyırıp dişlerini kalbinin üzerine geçirmişti. 

Jimin vücuduna yayılan acı ve yoongi"nin dişlerinden damarlarına karışan yoongi"nin zehri ile ne olduğunu yeni anlamıştı.  Jimin çığlık atmak istiyordu fakat yapamıyordu,  tek yaptığı şey hıçkırıklar ile ağlamaktı. Yoongi bir süre daha zehrini jimin"in damarına akıtmış ve geri çekilerek kocaman bir sırıtış sunmuştu jimin"e..

"Kabilemize hoşgeldin,  Kim Jimin!..."

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin