Bogum evine gitmişti, bende kendimi odaya kapatmıştım. Mutfakta o kadar utanmıştım ki, jungkook"un yüzüne bakamıyordum. Hatta akşam yemeğine bile inmemiştim. Üzerimi çıkartarak banyoya girdim ve kendimi kurulayıp üzerime beyaz bir gömlek ve boxer geçirmiştim sadece. Aynanın karşısına geçmiş ve saçlarımı kuruturken kapı aralanmış ve elinde tepsi ile jungkook girmişti. İşimi halledince yatağa gidip oturmuş ve bağdaş kurarak bakışlarımı ellerime sabitlemiştim. Jungkook karşıma oturup işaret parmağını çeneme koyarak ona bakmamı sağladı.
"Bugün olanlar için..özür dilerim tae, sadece kıskandığım için bir an gözüm döndü.."
Onu anlıyordum, beni bu denli sevmesi de hoşuma gitmiyor değildi. Gözlerinde olan gözlerimi kaçırıp etrafta gezdirdim.
"Ben sadece senden intikam almak istemiştim, sana oyun oynamak istemiştim.. seni kıskandırmak istemiştim"
Elinde ki tepsiyi kalkıp masaya koyarak yatağa uzanmış ve beni kucağına çekmişti. Ben bacaklarımı ona dolayarak başımı eğmiştim. O ise yüzümü kavrayarak ona bakmamı sağlamıştı.
"Seni kıskandığım zaman gözüm dönüyor tae, o çocuğu öldürmemek için kendimi odaya kilitlettirdim namjoon"a biliyor musun?"
Gözlerim kocaman açılmıştı, şaşkınca onun gözlerine baktığımda o ise tebessüm etmişti.
"Merak etme sana zarar vermem, ama yanında ki kişiler için aynı şeyi söyleyemem."
Tebessüm ederek dudaklarımı yemeğe başlamıştım.
"Beni kıskanman çok hoşuma gitti.."
Kollarını bedenime sararak boynumu öpmüştü.
"Seni seviyorum omega, seni her şeyden çok seviyorum"
Bende kollarımı ona dolayarak yanağını öpmüştüm.
"Bende seni seviyorum jungkook "
Birbirimize sarılarak kendimizi uykunun kollarına bırakmıştık. Sabah olduğunda, jungkook"un kokusu sarhoş etmişti beni, kokusu o kadar güzeldi ki... bütün omegaları, betaları hatta alfaları bile delirtecek derecedeydi. Kollarımı ona daha çok sarmış ve burnumu boynuna sürtmüştüm. Kapı birden açılmış ve içeri çığlık atarak jin hyung ve jimin girmişti. Ben neye uğradığımı anlamaz bir şekilde onlara şaşkınca bakarken, onlar da aynı şekilde bize bakıyordu. Ben hemen yataktan kalkarak üzerimi düzelttim ve tebessüm etmeye çalıştım.
"H-hyung, jimin.. sizin ne işiniz var burda?"
İkisi de sinsi sinsi gülmeye başlamıştı.
"Kusura bakma kardeşim, böldük galiba.."
Sonra ikisi birden kahkaha atmıştı. Ki, yüzümü es geçerek ikisine de çarpan yastık ile şaşkınca jungkook"a baktım. O bize arkasını dönmüş ve öyle konuşmaya başlamıştı.
"Odadan defolun omegalar! Sen hariç sevgilim"
Sevgilim kelimesi ile az kalsın tükürüğümle boğuluyordum. Jimin ve jin kıkırdayarak odadan çıkmış ve aşağı inmişlerdi. Ben ise tekrar yatağa dönüp şaşkınca ama sinirle jungkook"a bakıyordum. Sırtı bana dönük olmasına rağmen ona baktığımı hissettiğine emindim. Birden bana doğru dönmüş ve beni belimden kavrayarak yanına yatırmıştı. Bir süre yanında uzanmış ve saçlarına öpücük kondurarak yataktan kalkıp banyoya girmiştim.
Bornozumu giymiş ve odaya geçmiştim, jungkook hâlâ uyuyordu. Ben odaya girince gözlerini açmış ve beni süzmüştü.
"Çok tahrik edicisin bebeğim "
Yanına giderek dudağını öpmüştüm.
"Herkes bizi bekliyor, kalk hadi"
Başını sallayarak kalkıp duşa girmişti. Bende o arada üzerimi giyinmiştim. Duştan çıkınca arkadan belime sarılmış ve boynumu öpmüştü. Karnımın üzerinde olan elini okşayıp yanağını öpmüştüm. Jungkook odasına gidip hazırlanmış ve tekrar yanıma gelmişti. Elimi tutmuş ve beni aşağı doğru çekiştirmeye başlamıştı. Elimi tuttuğu için karşı çıkmamıştım. Bende ona karşılık vermiş ve elini daha çok kavramıştım.
Aşağı indiğimizde herkes mutlu bir şekilde sohbet ediyordu. Bizi gördüklerinde herkes susmuş ve bütün gözler ellerimize kaymıştı. Ben utançtan kızarırken Hoseok konuşmaya başlamıştı.
"Jin ve namjoon"un size söylemek istediği bir şey var"
Herkes tebessüm etmeye başlamıştı. Galiba burda konuyu bilmeyen jungkook ve bendim sadece. Biz şaşkınca onlara bakıyorduk. Namjoon jungkook"a, jin ise bana bakıyordu. İkisi aynı anda konuşmaya başlamıştı. Jungkook ve ben duyduğumuz şeyle küçük çaplı bir şok geçirmiştik.
Nmj: "Amca oluyorsun!"
Jn: "Dayı oluyorsun!"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦
Фанфикİki düşman kabile; Jeon Kabilesi ve Kim kabilesi. Birbirlerinden ölesiye nefret eden bu iki düşman ailenin sonu ne olacak bakalım... Çiftler; Taekook Namjin Yoonmin