(Medyada ki şarkıyı dinleyerek ilham aldım ve yazdım. Medyayı açın ve öyle dinleyin, daha zevkli oluyor)
Herkes gitmişti, jungkook ile şuan salonda yalnızdık. Namjoon"da jin hyung ile beraber yürüyüşe çıkmıştı. Jungkook 2 kadeh şampanya doldurup birini bana uzatarak yanıma oturmuştu. Elinde ki şampanyayı yavaş yavaş yudumlarayak beni izliyordu. Biraz kendimi huzursuz hissetmiştim. Elimde ki şampanyayı shot yaparak tek yudumda bitirip ayağa kalkmıştım. Ani kalkmam ile başım dönmüştü. Şampanya çarpmış olmalıydı. Belli etmeden jungkook"a döndüm.
"Ben uyumaya gidiyorum."
Kolumdan tutarak beni kucağına çekmiş ve oturmamı sağlamıştı, ben neye uğradığımı şaşırırken o ise üzgün bakışlarını gözlerimde gezdiriyordu. O da şampanyayı shot yaparak kadehi sehpaya bırakmıştı. Şuan kucağından kalkmak istiyordum ama yapamıyordum. Sadece öylece bekleyip gözlerimi ondan kaçırıyordum. Işaret parmağını çeneme yerleştirmiş ve ona bakmamı sağlamıştı. Gözlerine baktığım zaman çok derin bir duygu görmüştüm, fakat ne olduğunu çözememiştim.
Jungkook alnını alnıma yaslamış ve elini yanağıma atarak yavaşça okşamıştı. Dudaklarını yalayarak konuşmaya başlamıştı.
" Tae, neden hep benden kaçıyorsun? Artık benden kaçmanı istemiyorum, sen benden kaçtıkça, benim canım yanıyor..."
Gözleri dolmuştu.. jeon kabilesinin liderinin, evrende ki en güçlü lider şuan benim karşımda ağlayacak duruma gelmişti. Bu bir rüya olmalıydı, ama değil... vücudum artık benden habersiz hareket etmeye başlamıştı. Jungkook"un ortama saldığı aurası, kokusu, nefesi, kalın ve baştan çıkarıcı sesi..her şeyi beni kendine çekiyordu. Içimde ki omega resmen çılgına dönmüştü.
Bacaklarımı iki yana açarak jungkook"un kucağına tamamen yerleştim ve kollarımı boynuna doladım. Yaptığım hareket ile şaşırmış olacak ki, kafasını kaldırıp tekrar gözlerimin içine bakmıştı. Fakat bu sefer gözlerinde ki duyguyu anlamıştım, büyük ihtimalle şuan onunda benim gözlerimde gördüğü duygu ile aynıydı.. Arzu.. ikimiz de şuan birbirimizi arzuluyorduk.
Jungkook alt dudağını yalayıp dudaklarıma doğru yaklaşmaya başladı. Kalbim deli gibi atarken sakin kalmaya çalışıyordum. Jungkok dudağıma milimler kala durmuş ve gözlerime bakmıştı. Konuşurken dudakları dudaklarıma sürtünüyordu ve bu bile bütün vücudumun alev almasına yetiyordu.
"Seni istiyorum taehyung.."
Benden onay bekler gibi sadece durmuş ve gözlerime bakıyordu. Vücudum artık beni dinlemiyordu. Boynuna dolanan ellerim yavaşça saçına doğru çıkmış ve ensesinde ki saç tutamlarını okşamaya başlamıştım, arada da canını acıtmayacak şekilde çekiyordum. O hala sadece bekliyordu. Bu sefer ben ona yaklaşıp dudaklarımızı birleştirmiştim.
Jungkook onay aldığını anlayınca önce yavaşça dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Sonra bu öpücükler biraz daha sertleşmişti. Biraz daha, biraz daha derken şuan deli gibi sert öpüşüyorduk. Ben onun kadar profesyonel olamasam da ona ayak uyduruyordum. Kucağına biraz daha yerleşmiş ve tam şiş olan penisinin üzerine oturmuştum. Bu hareketimle dudaklarımın arasına inlemişti, kendimi yavaşça ona sürtmeye başlamıştım. Sürtünmelerim jungkook"un ellerinin kalçama inmesi ile daha da hızlanmıştı.
Jungkook ellerini kalçalarımdan çekmeden ayağa kalkmış ve yatak odasına çıkmıştı. Bedenimi yavaşça soğuk saten örtüye bırakmış ve bacak arama girmişti. Nefessiz kalınca bir süre geri çekilmiş ve üzerini çıkarmıştı, sonra beni hafif kaldırıp üzerimde ki beyaz salaş gömleğin düğmelerini açmak ile uğraşmadan direkt yırtıp yere fırlatmıştı. Bu hareketine tebessüm ederek başımı tekrar yastığa koydum.
Jungkook açıkta olan göğüs uçlarımı parmak uçlarında sıkıştırmış ve inlememi sağlamıştı. Tırnaklarımı örtüye geçirip dudaklarımı dişlemeye başlamıştım. Jungkook penisini deliğime doğru ittirmeye başlamıştı. Dili göğüs ucuma inmiş ve oraları keşfetmeye başlamıştı. Vücudumu zevk dalgası sarmıştı resmen. Jungkook bunu fark etmiş olacak ki dudaklarının kenarları gerildiği için tebessüm ettiğini anlamıştım.
Göğüsümdeki dil darbesi yerini sert emmelere ve ardından diş izlerine bırakmıştı. Jungkook şuan göğüsümün ucunu emip sonra da ısırıyordu. Bu bana neden bu kadar zevk veriyordu bilmiyordum, bildiğim tek bir şey var. Jungkook"u şuan en derinlerimde hissetmek istiyordum.
Jungkook"un dili yavaşça göğüsümden çekilmiş ve vücudumun farklı yerlerine giderek oraları keşfediyordu. Jungkook elini pantolonuma atmış ve bedenimden söküp atmıştı. Hafif dikleşerek tebessüm etmiş ve boxerın üzerinden akmaya başlayan penisimi avuçlayıp okşamaya başlamıştı. Zevkten dört köşe olmuştum resmen. Dişlerimi yastığa geçirip deli gibi ısırıyordum. Jungkook boxerımı da çıkarıp yer ile buluşturduğunda önünde tamamen çıplak kalmıştım.
Jungkook penisimi tutup aşağı yukarı yaparak beni çekmeye başlamıştı. Zaten yavaş yavaş akmaya başlayan penisim şuan zonkluyordu. Jungkook önümde eğilerek çektiği penisimi ağzına almıştı. Siktir! Hissettiğim sıcaklık kendimi çok iyi hissetmemi sağlıyordu. Eline ağzını da dahil etmişti. Ben resmen boşalmak üzereydim, o da çok şişmişti ve neden daha içime girmemişti ki? Aklımda ki düşünceleri kesen penisimin ucunda ki akmaya başlayan delikte jungkook"un dilini hissetmem olmuştu. Bir süre dilini deliğimde gezdirip, penisimi yalayarak tekrar tamamını ağzına almıştı. Bir süre sonra dayanamamış ve jungkook"un ağzına boşalmıştım.
Ağzında ki sıvılarımı yutmuş ve yanıma oturarak beni kucağına çekerek saçımı okşamıştı. Ben rahatlamıştım ama o neden tamamen onun olmama izin vermemişti ki ? Zaten daha önce yapmıştık, şuan neden yapmıyordu? Aklımda bir sürü soru vardı ve tek cevap verebilecek kişi jungkook"du. Terlemiş alnını öperek geri çekildim.
"Neden içime girmedin jungkook?"
O da benim yaptığım gibi alnımı öpmüş ve tebessüm etmişti.
"Seni kendime mühürlediğim an tamamen benim olmana izin vereceğim. Bana mühürlü olmadığın sürece çok ilere gitmeyeceğim."
Duyduğum şeylerle kaşlarımı çattım.
"Fakat daha önce bizim yaptığımızı söylemiştin jungkook?"
Kahkaha atıp burnumu sıkmıştı ama ben ciddiyetimi koruyordum.
"Sadece seninle biraz dalga geçmek istedim taehyung "
D-dalga? Az öncekinin aksine bütün vücuduma sinir hakim olmuştu şuan. Hızla ayağa kalkmış ve bana şaşkınca bakan, ne olduğunu anlamayan jungkook"a sert bir tokat atmıştım.
"Şerefsiz, midemi bulandırıyorsun, sakın bir daha bana yaklaşma, git ve başkaları ile dalga geç!"
Tekrar sert bir tokat atarak odama geçmiştim. Kapının üstünde gördüğüm anahtarı alıp kapıyı kilitledim ve anahtarı üzerinde bıraktım. Yedek anahtarı falan varsa açamasın diye. Ama yeminim olsun ki ona dalga nasıl geçilir gösterecektim!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦
Fanficİki düşman kabile; Jeon Kabilesi ve Kim kabilesi. Birbirlerinden ölesiye nefret eden bu iki düşman ailenin sonu ne olacak bakalım... Çiftler; Taekook Namjin Yoonmin