Yine evden kaçmıştım. Yoongi hyung ormanda dolaşmanın tehlikeli olduğunu söylüyordu, hele ki akşam vakti. Kendisi liderimiz olduğu için kuralları vardı ve bu gece dışarı çıkmama kuralı sadece beni kapsıyordu. Kurallar ne için vardır? Tabi ki çiğnenmek için.
Ben doğa aşığı birisiyim, doğa demek ben demek, ben demek doğa demek.. Her akşam kurt kılığına girer ormanda turlar atardım, fakat bugün insan kılığında yürümek istemiştim. Ellerimi cebime yerleştirmiş ve etrafı izleyerek yavaş yavaş karanlıkta yürüyordum. Nedenini bilmiyorum ama bu bana huzur veriyordu.
Bir süre daha ormanda yürümüş ve daha önce hiç görmediğim bir göl görerek oraya doğru adımlamıştım. Manzara o kadar harikaydı ki..aşık olmamak elde değildi. Arkamda duyduğum çıtırtılar ile irkilip o tarafa dönmüştüm. Karşımda duran kurdun kokusunu tanımıyordum. Üzerinde yabancı bir koku vardı. İçimde ki kurt onun zararsız olduğunu söylüyordu. Yalnız aşırı bir güzelliği vardı. Alfa olsam bu omegayı kaçırmazdım.
Kokusundan omega olduğunu anladığım kişinin yanına doğru adımlayarak kaşlarımı çattım. O da bir süre bana bakıp insan kılığına bürünmüştü. Ben bir kaç adım çoktan atmıştım, fakat o insana dönüşünce aramızda ki bütün mesafeleri kapatıp yanıma gelmişti. Yalnız insan hali çok çok daha iyiymiş. Tanrı sanki onu özenerek yaratmış. Yanıma geldiğinde elini uzatıp tebessüm etmişti.
"Ben jimin"
Bende onun gibi elimi uzatarak elini kavramıştım.
"Bende taehyung"
Gülüşü daha da genişlemiş eve elini yavaşça elimden çekmişti.
"Peki taehyung, senin bizim topraklarımızda ne işin var?"
"Anlamadım?"
Onların toprağımı? Burası bizim bölgemizdi, hem o kimdi ki? Aklımda ki sorular onun konuşması ile bölünmüştü.
"Evet taehyung, bizim topraklarımız. Yani jeon kabilesine ait olan topraklardasın, yani düşmanının topraklarındasın. Neden buraya geldin bilmiyorum ama lider kardeşim veya hyungum seni görürse yaşatmazlar, şimdi senden gitmeni rica edeceğim, ölmeni istemem"
Çocuğun samimi gülüşü kalbimi ısıtmıştı. Siktir ne?! Jeon Kabilesi mi? Lider kardeşim, hyungum mu? Yani bu omega bir jeon muydu? Sikeyim düşman kabilemizin çocuğu ile az önce arkadaş olarak mı konuştum? Lider bunu duyarsa kesinlikle beni öldürür.
"Üzgünüm jimin, nasıl buraya geldim bilmiyorum, farkında değildim, ve teşekkür ederim bana yardım ettiğin için. "
"Sana eşlik edeyim taehyung, en azından bizim bölgemizden çıkana kadar"
Gülüşü yavaş yavaş yok olurken küçük adımlarla önden gidip bana yolu gösteriyordu. Bu çocuğu sevmiştim, düşmanımız olan birini sevmem ne kadar doğru? Tanrım sen beni yoongi hyungdan koru. Eğer öğrenirse beni çiğ çiğ yer!
Tekrar jimin"in sesi ile düşüncelerim yarım kalmıştı.
"Geldik taehyung, bir daha ki sefere daha dikkatli ol tamam mı?"
Bana biraz daha yaklaşıp saçımı okşamıştı. Bu hareketi beni nedense mayıştırmıştı. Gözlerimi kapatıp tebessüm ettim.
"Her şey için tekrar teşekkür ederim jim.."
Sözümü kesen..siktir yoongi hyung?!
"Hemen o pis ellerini kardeşimin üzerinden çek omega!"
Korku ile arkamı dönüp yoongi hyunga bakmıştım. Bir süre gözlerimin içine bakmış ve 'seni evde sikeceğim taehyung' demişti. Onun bakışlarından bile ne demek istediğini artık anlıyordum. Tekrar jimin"e dönünce bakışları daha da korkunç bir hal almıştı. Jimin ise duygusuz bir şekilde hyunguma bakıyordu.
"Eğer bir adım daha atarsan bizim bölgemize girmiş olacaksın iğrenç omega!"
Yoongi hyung pençelerini çıkarmış ve gözlerinin kırmızı rengi almasına izin vermişti. Bu hâli beni bile korkutuyordu. Meydan okur gibi bir adım daha jimin"e doğru adımlamıştı.
"Bizim bölgemize geçersende, seni hiç çekinmeden öldürürüm. Bunu bilmiş ol!"
Bir kaç adımda yoongi hyungun yanına gidip elini tutmuştum. Jimin ise sessizliğini koruyordu.
"Hyung jimin"in bir suçu yok, ben yanlışlıkla onların bölgesine girmiştim, jimin"de beni sınıra kadar getirdi"
Yoongi hyungun korkunç bakışları beni bulunca dizlerimin titrediğini hissettim. Abim diye demiyorum ama kendisi gerçek bir alfa ve liderdir. Normalde kimseye bu kadar yakışmaz ama bu lanet çocuğa aşırı yakışıyordu. Alfalardan nefret ederim, babamı alfalar öldürdü çünkü, fakat hyungumdan nefret edemiyordum bir tek.
Yoongi bileğimi kavramış ve beni eve doğru sürüklemeye başlamıştı. Jiminden bir özür bile dileyememiştim.
(Ertesi gün akşam)
Dün yoongi hyungun yaptıkları yüzünden jimin"den özür dilemem lazımdı. Ne kadar düşman olsak da dün jimin beni kurtarmıştı. Yine evden kaçıp sınıra gelmiştim ve karşı tarafa geçsem mi diye düşünüyordum. Jimin"i görmem lazımdı çünkü. En sonunda karar verip cesaretimi toplayarak karşı tarafa geçmiş ve dün ki gölün oraya doğru yavaşça ve sessiz adımlarla yürümeye başlamıştım.
Gölün oraya gelince terleyen ellerimi üzerime silerek dudaklarımı dişledim. Şuan gerçekten kafayı yemiş olmalıyım, düşmanın bölgesine girmiştim. Aradan 10 dakika geçmişti ve gelen kimse yoktu. Galiba jimin"i bugün göremeyecektim. Geldiğim yöne doğru dönmüş ve bizim bölgemize doğru adımlarken arkamda hissettiğim enseme değen sıcak nefes ile yerimde çakılıp kalmıştım.
Avuç içlerim daha çok terliyor ve kulaklarımdan resmen ateşler çıkıyordu. Arkamda ki kişinin jimin olmasını çok isterdim fakat bu onun kokusu değildi ve bu kişinin aurası çok baskındı. Ben arkama dönmeye cesaret bile edemezken arkamda ki kişi bana daha çok yaklaşıp kulağıma eğilmişti.
"Bu iki oluyor omega, ikinci kez benim bölgeme giriyorsun. Dün sırf jimin rica ettiği için sana dokunmadım fakat bu sefer farklı, kendi isteğin ile bu bölgeye girdin. Bu sefer cezasız kurtulamazsın."
Etrafımızı kurtlar kapladığı zaman, bu sefer gerçekten her şeyi mahvetmiştim. Arkamda duran kişi karşıma geçmiş ve yüzüme doğru eğilmişti.
"Normalde kimseye ikinci bir şans vermezdim omega, sen ikinci bir şans verdiğim ilk kişisin. Bunu düzgün kullanamadın"
Bir süre sessizce yüzümü inceleyip karanlığa doğru adımlarken konuşmuştu.
"Onu bodruma kapat Namjoon "
Yanımda hissettiğim beden ile irkilip ona bakmıştım. Bu olaylar olurken ben tek kelime bile edememiştim. O çocuğun aurası o kadar güçlüydü ki, içimde ki canavar bile köşeye çekilip pısmış bir şekilde ona boyun eğmişti.. peki şimdi ne olacak, bunlar beni öldürecek mi? Yoongi hyung lütfen beni kurtar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦
Fanfictionİki düşman kabile; Jeon Kabilesi ve Kim kabilesi. Birbirlerinden ölesiye nefret eden bu iki düşman ailenin sonu ne olacak bakalım... Çiftler; Taekook Namjin Yoonmin