Bölüm-10-

6.3K 516 125
                                    

Sabah gözlerimi araladığımda üzerimde bir ağırlık vardı. Elimin tersi ile gözlerimi ovalamış ve yavaşça aralamıştım. Yataktan kalkmak için harekete geçtiğimde, birşeyin beni tuttuğunu hissettim. Arkamı dönüp bakmamla çığlık atmam bir olmuştu.  Jungkook şuan yarı çıplak bir şekilde yanımda yatıyor ve o da yetmezmiş gibi ahtapot misali sarılmıştı.  Ben çığlık atınca yerinden kıpırdanmış ve bana arkasını dönerek uyumaya devam etmişti.

"Sessiz ol tae, uyumaya çalışıyorum şurda. Sabaha kadar uyutmadın zaten"

Fesat anlamamalıyım, fesat anlamamalıyım, fesat anlama...sikeyim! O zaman neden çıplak,  neden bana sarılıyor, yeni fark ettim de.. NEDEN KIYAFETLERİM DEĞİŞTİRİLMİŞ?!

Arkadan jungkook"a tekme atmış ve yere düşmesini sağlamıştım.  Yere düştüğünde neye uğradığını şaşırıp dik bir pozisyona geçmişti. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Sikeyim,  ne oluyor tae?!"

Örtüyü hemen alıp üzerime çektim ve dolan gözlerimle ona baktım.

"D-dün gece, ne yaptın bana! İznim olmadan dokundun bana değil mi pis alfa!"

Söylediğim şeyler ile kahkaha atıp ayağa kalkmıştı.  Bir kaç adımda yanıma gelerek elini yanağıma koyup yavaşça okşamış ve burnumun ucunu öpmüştü.

"Senin istemediğin hiç bir şey yapmadım tae, ikimiz de bunu isteyerek yaptık. Sana garanti verebilirim ki; dün gece çok iyi hissettin kendini. Geriye sadece mühürleme işi kaldı "

Göz kırparak odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı.  Yanımda olan yastığı kapıya fırlamıştım .

"Pis sapık!"

Ee, ben neden dün olanların hiç birini hatırlamıyordum peki? Elimi yatağa atıp örtünün üzerinde gezdirmiştim. Sikeyim! Burası neden nemli!? Iğrenç,  biz kesin dün bir boklar yedik! Tanrım affet.. Hemen yataktan çıkıp örtüleri çekip yere fırlattım, midem aşırı bir şekilde bulanıyordu şuan.  Koşarak banyoya gidip midemde ne var ne yok çıkarmıştım,  gerçi kaç gündür yemek bile yemiyordum ki.. sırf su çıkıyordu.

(Yazardan)

Dün jungkook sabaha kadar tae"nin başında beklemişti.  Ateşi bazen çıkıyor bazen de düşüyordu.  Ona  bir şey olacak korkusu jungkook"u yiyip bitiriyordu.  Sonunda tae"nin ateşi tamamen düşünce, jungkook banyoya girip kısa bir duş almıştı.  Kendini kurutmadan altına bir eşofman altı çekmiş üzerini çıplak bırakmıştı.  Yatağa dönüp yorgun ve ıslak bedenini tae"nin yanına atmıştı.  Yatak onun yüzünden ıslansa  da umrunda olmamış ve kendini uykunun kollarına bırakmıştı.

Daha jungkook bir kaç saat bile uyuyamamışken duyduğu tae"nin çığlık sesini kulak arkası yapıp ona sırtını dönmüştü.Kendini birden yerde bulunca ise sinirlerine hakim olamamıştı.  Fakat karşısında ki çocuğun söylediği şeylerle kahkahasını tutamamıştı.  Biraz onunla oynasa sorun olmazdı bence..

Odadan çıkınca duyduğu çığlık sesleri yüzünde kocaman tebessüm oluşturmuştu.  Yanına gelen Namjoon ile gülüşü solmuştu.  Elini cebine atarak ciddi ifadesini takınmıştı.  Namjoon ise ne olduğunu anlamamış bir şekilde, bir kapıya, bir de liderlerine bakıyordu.  Sonra boğazını temizleyerek kendine gelmiş ve konuşmaya başlamıştı.

"Söylediğin gibi yaptım jungkook,  akşama Kim ailesini barış yemeğine çağırdım, bütün hazırlıklar da tamam, her şey istediğin gibi yani."

Jungkook başını sallayarak odasına geçmişti. Tae"yi mutlu etmek için abilerini barış yemeğine çağırıyordu. Bu tae"ye tamemen sürpriz olacaktı.

(Taehyung"dan)

Yavaş yavaş hava kararmıştı.  Ben sıkıldığım için kalkmış ve odamı temizlemiştim,  temiz örtüler falan yerleştirmiştim. Kendimi sonunda banyoya atarak kısa bir duş almış,  altıma havlu sararak banyodan çıkmıştım.  Kapı açılıp jungkook içeri girdiğinde bakışlarımı ona çevirdim.  Bir süre beni süzüp yutkunduğuna yemin edebilirim.. Sonra kendine gelmiş ve bana yaklaşmıştı..

"Hadi hazırlan taehyung,  abinleri akşam yemeği için buraya davet ettim "

Duyduğum şeyler ile mutluluk bütün vücudumu ele geçirmişti,  gözlerim dolmuştu.  Uzun zamandan sonra ailemi görecektim, onları gerçekten çok özlemiştim.  Sevinçten ne yaptığımı bilmiyordum.  Koşarak jungkook"un kucağına atlamış ve boynuna sarılmıştım.

"Teşekkür ederim jungkook,  seni çok seviyorum "

Bir dakika ben ne dedim? Pardon şuan önemli olan o değil.. Önemli olan, BEN ZIPLADIĞIM İÇİN HAVLUM DÜŞMÜŞ VE SİKEYİM! JUNGKOOK"UN KUCAĞINDA ŞUAN ÇIPLAK DURUYORDUM!!!...

TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin