Büyük bir tartışmanın ardından taehyung"un jungkook ile gitmesine karar verilmişti. Yoongi ne kadar bu duruma karşı çıksa da sürüsünü düşünmesi lazımdı, jungkook ondan daha güçlü olduğu için eğer savaş olursa bir çok kayıp vereceğini biliyordu. Taehyung liderin kararına karşı gelemeyeceği için susmuş ve sadece olanları izlemişti.
Taehyung jeon sürüsü ile beraber jeon topraklarına girince aklında tek bir soru vardı. 'Ben şimdi bu alfanın eşi mi olacağım?' Taehyung onu istemiyordu, jungkook"un eşi olmak istemiyordu, jungkook onların düşmanıydı ve en önemlisi taehyung alfalardan nefret ederdi..
(Taehyung"un ağzından)
Jeon sürüsünün liderinin evine geldiğimizde sessizce durup etrafı izliyordum. Jungkook"un eşi olmak istemiyordum, ne olursa olsun ondan kaçmam lazımdı, beni mühürlemesine izin vermemem lazımdı. Aklımda ki sesler jungkook"un konuşması ile son bulmuştu.
"Beni takip et omega!"
Şuan ona ağzıma gelen her şeyi saymak istiyordum ama bunu yapamazdım, susmak zorundaydım. Sonuçta o bir liderdi ve diğer liderlere göre çok daha baskındı, yoongi hyungdan bile daha baskındı. Jungkook"u takip edip bir odanın önünde durduğunda bende durmuş ve ona bakmıştım. Cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açmıştı. Bedenimi birden içeri fırlatınca yere düşmüştüm. Oda hep rutubet kokuyordu, uzun zamandır kullanılmadığı belli oluyordu. Jungkook içeri girmiş ve lambayı açarak küçümseyen bakışlarla beni süzüyordu.
"Seni asla eşim yapmam omega! Sizin o işe yaramaz liderinizi pişman etmek için seni kullanacağım sadece o kadar, aklından başka şeyler geçmesin "
Ona cevap verme gereği bile duymadan ayağa kalkmış ve etrafı süzmüştüm. Burda sadece eski ve tek kişilik bir yatak vardı, başka da bir şey yoktu. Yatağa oturup bakışlarımı jungkook"a çevirdim. Evet ondan korkuyordum, çok güçlü bir alfa çünkü, fakat bunu ona belli etmeyecektim. Onu, beni aldığına pişman edecektim, beni kendi elleri ile götürüp abime teslim etmesini sağlayacaktım. Duvara yaşlanmış beni izleyen lidere sert bakışlarımı atmıştım.
"Kapıyı kapat ve dışarı çık, dinlenmek istiyorum!"
Gerilen damarlarından ve kırmızıya dönmeye başlayan gözlerinden anladım ki.. ona emri vaki konuştuğum için baya sinirlenmişti. Ellerini cebine atarak bir kaç adım bana yaklaştı.
"Sakın bir daha benimle emir kipleri kullanarak konuşma omega! Seni temin ederim ki, hiç acımam ve canını çok fena yakarım!"
Hafif kahkaha atarak ayağa kalkmış ve onun gibi ellerimi cebime koymuştum ve ona bir kaç adım yaklaşmıştım. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı ve kokusu şuan beni delirtecek derecede iyiydi. İçimde ki omegayı dizginleyerek yüzüme daha geniş ve sinir bozucu bir gülüş yerleştirdim.
"Sen bana hiç birşey yapamazsın alfa! Bizim liderimizle bir anlaşma yaptın ve ona uymak zorundasın! Eğer bana dokunursan hyungum boş durur mu sanıyorsun? Jimin elinde, bunu sakın unutma"
Jimin seni kullanmak zorundaydım, özür dilerim.. Sinirli aurası bütün odayı doldurmuştu bile. Benim şuan burda canımı almamak için kendini zor tuttuğu belliydi. Ona biraz daha yaklaşıp üzerini kokladım. Yüzümü ekşiterek geri çekilip onu da işaret parmağım ile geriye iterek...
"Iğrenç kokuyorsun alfa! Hemen çık odamdan!"
Demiştim..tabi ki yalandı, iğrenç falan kokmuyordu. Tam tersi çok harika bir kokusu vardı. Bu yüzden de içimde ki omega şuan onun üzerine atlamak istiyordu ve onun beni mühürlemesi için yalvarıyordu. Tabi ki onu susturmuştum, ben alfalardan nefret ederim çünkü. Boğazıma sarılan parmaklar ile birden bedenim havalanmış ve sırtım soğuk duvar ile buluşmuştu. Şuan jungkook"un gözleri kırmızının en koyu halini almış ve pençelerini çıkartarak tırnaklarını boğazıma geçirmişti. İnanın bana deli gibi korkutucu duruyordu fakat korktuğumu belli etmemem gerekiyordu.
Ben ise güçlü parmaklar yüzünden kıpırdayamıyordum bile. Tek yapabildiğim gözlerimi kapatıp jungkook"un bileğini sıkıca tutmak oldu. Boğazımı daha çok sıkmış ve kulağıma doğru fısıldamıştı.
"Sana öyle şeyler yapacağım ki, seni öldürmem için bana yalvaracaksın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TᕼE ᗩᒪᖴᗩ ¦𝔱𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨¦
Fanficİki düşman kabile; Jeon Kabilesi ve Kim kabilesi. Birbirlerinden ölesiye nefret eden bu iki düşman ailenin sonu ne olacak bakalım... Çiftler; Taekook Namjin Yoonmin