Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar dilerim...singularity: Maçı izlemeye geldiğine çok sevindim.
jennie: Eminim öyledir.
singularity: Öyle.
singularity: Nasıldı?
singularity: Hoşuna gitti mi?
singularity: Gerçi gülmeyi bırak tebessüm dahi ettiğini görmedim. Sevinmedin bile...jennie: Normal maçtı işte. Sonuna kadar her şey normaldi.
singularity: Sonu?
singularity: Ah, Taehyung'dan bahsediyor olmalısın. Gerçekten kimse anlam veremedi. Basket atabilirdi ama yapmadı.jennie: Hoşlandığı kızı tribünlerde görünce çocuğun afallaması normaldir. Gerçi Jisoo güzel kız. Her erkek afallar.
singularity: Bir dakika.
singularity: Ne?
singularity: Ne Jisoo'su?
singularity: Ne hoşlanması?
singularity: Ne diyorsun kızım sen?jennie: Sen bilmiyor muydun? Minjoon gelip bana söyleyince takım olarak bildiğinizi sandım. Maçtan sonra konuşulmuş hatta.
Bak kimseye söyleme tamam mı?singularity: Minjoon mu?
singularity: Ne dedi sana o piç?jennie: Boş ver. Taehyung'un sırrı belli ki, söyleyemem.
singularity: Hayır hayır. Yok sır falan. Taehyung o kızdan hoşlanmıyor. Kim bilmiyor bile.
jennie: Emin misin?
singularity: Adım kadar eminim. singularity: Ben,
singularity: Onun çok yakın arkadaşıyım. Kesinlikle söylerdi bana. Minjoon her zamanki piçliğini yapmış.jennie: Her neyse anonim. Gidip Minjoon'la hallet sorununu.
singularity: Öyle yapacağım zaten. singularity: Halledeceğim.
jennie: Peki,
jennie: Bana dediğini neden yapmadın?singularity: Ne? Neyi?
jennie: Okul sohbet grubuna atacağım dedin ve hâlâ paylaşmadın.
singularity: Jennie...
singularity: Paylaşmadım çünkü zaten paylaşmayacağım. Paylaşmayacaktım da.jennie: Neden öyle dedin o zaman?
singularity: Çünkü bana karşıma çık dedin Jennie. Bana zerre güvenmezken karşına çıkamam. Bak, okul sohbet grubuna atacağım dedim ve hemen inandın. Oysa sana dedim. Ben öyle birisi değilim dedim. Bana güvenene kadar kendimi sana söylemeyeceğim. En azından şimdi biraz olsun inanıyorsundur bana.
Görüldü...
singularity: İnanmıyor musun?
jennie: Belki de tüm bunları yapmanın sebebi beni kendine iyice bağlamak. Sana tamamen bağlandıktan sonra yüzüstü bırakıp çekip gideceksin.
jennie: Üzgünüm anonim, içimdeki güven duygusu çok önceden ruhunu teslim etti. Katilleri ise okulda dolaşıyor. Kısaca oraya girme, orası artık tam bir karmaşa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you shouldn't eat, taennie
Fanfictionsingularity: Siktir et onları. singularity: Sen çok güzelsin. hayrankurgu #1