2

16.3K 1.1K 401
                                    

singularity: Siktir et onları.
singularity: Sen çok güzelsin.

jennie: Kimsin?

singularity: Şimdilik iyi olmanı isteyen biri diyelim.

jennie: Hadi ya. Bu okulda kim benim iyi olmamı ister ki? Yürü git başkasıyla kafa bul. Bu numaralara tokum.

singularity: Numara falan yok. Ciddiyim. En sevdiğim formamın üzerine yemin ederim yok.

jennie: Forma? Basketbol takımından mısın? Yoksa futbol mu? Dur tahmin edeyim, Minjoon'un arkadaşısın ve az önce yeteri kadar eğlenemediğiniz için sen devreye girdin.

singularity: Minjoon'u sikeyim. O heriften nefret ediyorum. Ama yalan yok. Evet, basketbol takımındayım.

jennie: Bingo. Peki planınız ne? Bana iyi davranıp kalbimi kazanacaksın. Sonra ne olacak? Buluşma düzenleyip beni mi ekeceksin? Yoksa dalga geçerken videoya mı çekeceksin? Ya da daha kötüsü mü?

singularity: Sen...
singularity: Çok film izliyorsun.
singularity: O internetten uzak dur kedi surat.

jennie: Kedi surat?

singularity: Evet, kedi surat. Çirkin bir kediye benziyorsun.

Görüldü...

singularity: Hayır.
singularity: Hayır hayır. Yanlış anladın.
singularity: Yüzünü sevdiğimden öyle dedim. Çirkin sevgi sözcüğü yani. Tombik yanakların hoşuma gidiyor.

Görüldü...

singularity: Hassiktir. Sıçtım sıvıyorum değil mi? Ne bileyim kızım? Kimseye yazmadım ki ben.

jennie: Bana da yazma anonim. Sen de diğerleri gibisin. (13.12)

Görüldü...

singularity: Ben diğerleri gibi değilim Jennie. Sana bunu kanıtlayacağım. (00.19)

Görüldü...

you shouldn't eat, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin